Eikös se oo dpo10 kun aikaisintaan jotain ehkö näkyy? Kannattaa odottaa ainakin dpo14. Korjatkaa joku jos oon väärässä. aamuzombi olotila vielä päällä.
Hello taas. :) Pidin tän kierron taukoa foorumista ja jätin vauvastressauksen taka-alalle, kun alko tuntua ettei muuta elämässä ollut ja täällä sit äske tos plussattiin. Rv5 menossa. Päiviä en niin tarkkaa tiedä, kun ei oo hajua miten pitkä kierto (28-30), kun ei oo keskenmenojen jälkeen vielä vakiintunut.
Itse olen aloittanut tosi ajoissa testaamaan (himotestaaja kun olen) ja dpo 9 sain herkimmistä herkimpään testiin haalean haamulaisen esikoisesta. Suositushan on kai 14 päivää oviksesta. Eli kun kuukautisten pitäisi alkaa. :)
Pilvilinna, Voiih, onnea plussasta hirmuisesti! ❤ Turvallista matkaa pienelle :)
Hirveen huono oon sanoon muiden testeistä mitään, sen verran epävarma oon omistakin tikuista
Tällanen tuli täällä tänään, onhan siinä viiva joo mutta heikko! Tänään dpo 15 ja jo maanantaina näky toisen merkkisessä (ei niin herkässä) haamuviiva. Täytyyks huolestua kun ei vahvistu?