Plussa vai ei?

En ees tiedä miks nyt testasin kun varsinainen yritys (clomien kans) alkaa vasta ens kierrossa. Mutta näättekö tässä mitään. Tänään dpo10 tai 11 ja toi on nyt illan pissasta kolmen tunnin pidätyksellä. Viime raskaudessa dpo 10 oli vielä ihan täys nega.
WP_20161116_005.jpg

Kiitos arvioista ´muurahainen´ ja KiPsUli6.
Vitsi sentään kun menin testaa, oisin vaan odottanu niitä menkkoja. Tollaset hailuroiden kummin-kaiman-serkut antaa vaan turhia toiveita.:smiley-angry016 Tallettelut meni mun mielestä ihan perseelleen eikä mittään mahiksia pitäs olla vai pitäiskö.:nailbiting:
Jos maltan eikä tätiä näy niin testaan sit aikasintaan la.

Mamma84 Kyllä siinä hailakka ja ihan värillinen viiva miunki mielestä näkyy. :)

Minäkin nään, ja mä nään tosi huonosti yleensä :D ! Toivotaan vahvistumista <3

Mamma justiin eilen mietin mitähän sulle kuuluu! Mutta kyllähän tuola jotakin näkyy :)

Voi hitto, nyt kun te kaikki ootte tota mieltä niin en tiä pysytynkö oottaa lauantaihin.:eek:
Mitään oireita ei oo, mutta eipä niitä ole ollut kahdessa aiemmassakaan raskauden koko aikana.

Laitan viä vertailun vuoksi kuvan viime raskauden testistä.
Eli ylempi kuva on viime vuodelta kun plussasin ja dpo14. Alempi siis eilinen ja dpo10 tai 11
Gs2c2ef0ac-3c0b-4d73-b400-bee2532b81f9.jpg

Muok. Nyt kun katsoo tota ylempää kuvaa ja sit alempaa niin tuntuu et ei siin alemmassa mitään näy. Miten tää voikin tuntua suhteessa näinkin isolta pettynytkseltä vaikka yritys pitikin alottaa vasta ens kierrosta.

Munkin tekis niin mieli testata vaikka vasta ens keskiviikkona pitäis alkaa. :nailbiting: no en halua pettyä, niin pitäskö vaan odotella menkkoja.

KiPsUli6 ois varmaan kyl vähä aikasta testata. Sunnuntaina vois jotain jo näkyä.:)
Määkin meinasin et nyt vaan ootan menkkoja kun ei kerta mitään mahiksia raskauteen oo. Sit vaan tuli sellanen olo, et jos kumminkin. Nyt kun testi näyttääkin ehkä mahdollisesti oikeessa valossa jotain niin voi hitto sentään.

Sori tää testitulva. Melkein maltoin lauantaihin.:laughing021
Ylhäällä tän päivän iltatesti ja alhaalla eilisen ja tän päivän.
Ihan kun mun "nään mitä haluan" silmät näkis et viiva ois vähän vahvempi tänään.
WP_20161117_013.jpg
Gsa42935ac-97b1-42d7-8dce-050be86e18ff.jpg

Mies oli hyvä kun kysyin että näkeköö se testissä kaks viivaa, vilkas nopeesti ja sano et ei oo kahta viivaa. Sanoin et tää on sit raskaustesti, ni vastaus oli et miten se on mahdollista.:hilarious:

On mun mielestä vahvistunutkin..:cool14saako jo onnitella Mamma84 :) Onnea! Sanoko sun mies muuta ku ihmetteli että miten voi olla mahdollista?:)

Ei se oikeen muuta. Sano vaan et katotaan nyt rauhassa. Molemmat tässä ihmetellään että jos tuo testin viiva oikeesti on sitä mitä sen pitäis, niin aika ihme on (ja vieraissa en ole käynyt :stop:). Kun mun mielestä talleteltiin dpo0 tai jopa 1. Kun en oikeen muista et olikos jotain sitten juuri ennen ovista.

Tuo ovis pääsi siis yllättämään mut kun mulla on ihan luomu kierto (ainoastaan metforem käytössä) menossa ja odottelen uuden kierron käynnistymistä, että saadaan ottaa clomifemit avuksi. Luulin etten edes ovuloi pelkällä metforemilla, mut kyl sieltä o-plussakin saatiin. Sitten noi tallettelut vähän jäi kun oli kaikkee enkä ees stressannu niistä kauheesti kun aattelin et alotetaan sit kunnolla ens kierrossa.

Uskaltaiskohan la tuhlata digin.

Mamma84: Kyllä munkin silmään selvästi on vahvistunut!! Mutta en ehkä lauantaina itse uskaltais vielä digiä tuhlata :) Huomenna uutta testiä eiksniin? ;)

Juu aamulla aattelin testata kun noi aikasemmat on illan pissasta. Joo jos oottais sunnuntaihin digin kans, ni sillon ois dpo14 tai 15.:nailbiting:

Siis eihän toi illan testi oo enää edes haamu vaan ihan selvä plussa. :)

Mä veikkaan että plussa pärähtää digiinkin jo lauantaina. Sekin on kuitenkin 10IU herkkyydeltään. Mut varmempihan se se sunnuntai on toki.

Onko nää liuskat minkä merkkisiä?

Takaisin