Plussa vai ei?

Nuttykittyn haamulle vahvistumisia!

Suviemma, haamu se sielläkin!

Possumunkki, onnea! Viivan vahvuus ei kerro mitään! Itse molemmissa raskauksissa olen plussannut tosi myöhään, dpo16 ja dpo17. Sitä ennen en oo saanu minkäänlaista viivaa testiin! (Paitsi mielikuvitus :D)

Haha, kiitos! Kai se täytyy uskoa ja toivoa vaan että pysyy mukana :) ja ehkä tietysti tehdä vielä parin päivän päästä ainakin yksi testi :D

Voi että, toivotaan että se siitä vielä vahvistuu.. tein testin taas sillä ajatuksella että no tuskin siellä mitään näkyy.. piti ihan silmiä hierasta ku haamulainen siellä oli!!

Onnea possumunkille! :)

En jaksanu enää tuijottaa haaleita viivoja ja miettiä onko se plussa vai ei ni tein digin :))

Liitteet

• IMG_20161111_154859.jpg
    IMG_20161111_154859.jpg
    517.6 KB · Katsottu: 431
pienitimantti, ihan kuin vähän näkyisi väriä tuossa. teepä uusi testi vaikka huomenna :)

Moikka! Minäpä tunkean takaisin tänne foorumille sitten vuoden 2014 jälkeen. Pikkusisarukselle on lupa annettu tulla jo 1/15 ja tänään tein raskaustestin jossai jotain luulen näkeväni [emoji85] muutamat testit on tullut vuosien saatossa tehtyä enkä enne esikoisen selvää plussaa ole minkään näköistä viivaa saanut. Onkohan tämä nyt plussa vai se kuuluisa haamu
ImageUploadedByVau Foorumi1479039174.852899.jpg

En uskalla tulkita näitä enää ku on kehkeytyny niin kovat viivalasit.. :-D näättekö mitään?

Liitteet

• 1479227157380.jpg
    1479227157380.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 407
Pienitimantti: Minäkään en valitettavasti näe tuossa testissä mitään. :(

Ääh. En mäkää. Oikeen Ku tihrustaa voi kuvitella siihen viivan.. :) mikä dpo sulla on pienitimantti?

Takaisin