Plussa vai ei?

FionaG voi siis johtua vielä ihan hyvin että kroppa hakee omaansa ja ovis tullut paljon myöhemmin. Itsellä heitteli ovis alkuun melkein 10päivällä ja välillä luteaalivaihekkin jäi siksi jonnekkin 8päivään yms...
Tarrasukkia matkaan:love7

Fiona g toi on musta jo vahva ja ihan selkeä plussa, eikä enää mikään haamu. Ilmeisesti apteekin luotettava testi on kyseessä. Onnea, ainoa mikä voi vaikuttaa testin positiivisuuteen on jos kuva on otettu ohjeen testiajan jälkeen ns. Roskishaamu. Tietty jotkut lapsettomuushoitoihin käytetyt lääkkeet voi aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen.

Mullakaan ei ollu moneen moneen viikkoon oireita plussan jälkeen eli aivan normaalia olla oireeton :)

Niin ja mulla alkanu nännejä aristaa vasta nyt ku ollaan yli puolen välin raskautta :)

Noni. Nyt saa huokaista helpotuksesta. Viikot on noussu. :) yks digi on vielä ja siihen kun saisin sen 3+ vielä. Sitten lupaan lopettaa testailut! :D
96f473819ec933d5321e1941e177bf9d

Fiona g toi on musta jo vahva ja ihan selkeä plussa, eikä enää mikään haamu. Ilmeisesti apteekin luotettava testi on kyseessä. Onnea, ainoa mikä voi vaikuttaa testin positiivisuuteen on jos kuva on otettu ohjeen testiajan jälkeen ns. Roskishaamu. Tietty jotkut lapsettomuushoitoihin käytetyt lääkkeet voi aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen.
Juu apteekin testi on! Ei oo roskishaamu, muutama minuutti testauksesta otettu.

Ja kiitos! :)

FionaG voi siis johtua vielä ihan hyvin että kroppa hakee omaansa ja ovis tullut paljon myöhemmin. Itsellä heitteli ovis alkuun melkein 10päivällä ja välillä luteaalivaihekkin jäi siksi jonnekkin 8päivään yms...
Tarrasukkia matkaan:love7
Kiitos! Hormonaalista ehkäisyä mulla ei siis ole ollut enää n. vuoteen joten sikäli kierron pitåis olla aika tasainen jo. Mut ei kai näistä tiedä :dontknow

FionaG, Onnittelut plussasta! :) Oireettomuus ei kerro mitään, itselläni oli oireeton alkuraskaus eikä raskaudesta muistuttanut kuin ultra ja myöhemmillä viikoilla kasvava vatsa.

Ja nyt tuli sitten stressi noista viikoista! Eihän toi clearbluen antama vastaa alkuunkaan laskurin viikkoja ja googlettamalla selvis että alhainen hcg-arvo voi tarkoittaa tuulimunaa/kohdunulkoista. Pitäisköhän käydä siinä verikokeessa..?

Ja nyt tuli sitten stressi noista viikoista! Eihän toi clearbluen antama vastaa alkuunkaan laskurin viikkoja ja googlettamalla selvis että alhainen hcg-arvo voi tarkoittaa tuulimunaa/kohdunulkoista. Pitäisköhän käydä siinä verikokeessa..?

Mä en kyllä huolestuisi vielä. Mulla junnas raskaana 2-3 reilun kaks viikkoa tossa testissä ennenkun nous siihen raskaana 3+. Neuvolaan hädissäni soittelin ja sanoivat että he ei henkilökohtasesti digejä suosittele koska eivät anna realistisia viikkoja ja eivät ole niin herkkiä kun väitetään. Meidän jäbä tänään 2kuukautta vanha <3

Turha niitäkään on kyttäillä. Jokaisella nousee hcg omaa tahtia, joillaki hitaammin ja joillaki nopeemmin. Tuo digi laskee viikot suoraan siitä paljonko hcgtä on pississä. Ja jos on vaikka laimeempi pissi, niin näyttää vähempiä viikkoja..

Onpa ihanaa lukea täältä näitä teidän kannustavia viestejä! Mulla vähän sama tilanne kuin FionaG:llä, eli huolehdin hitaasti vahvistuvasta testistä. Taustalla on kolme perättäistä keskenmenoa, eli sikäli huoli ei ole ihan tuulesta temmattu... Testi on kyllä vahvistunut, mutta välillä on ollut takapakkia (esim. dpo 13 aamun testi oli vahvempi kuin dpo 14) ja kun eka haamu näkyi jo dpo 11 illalla, olisin toivonut vähän enemmän vahvistumista dpo 16 mennessä... Ei kai auta kuin odotella, aika näyttää mitä tuleman pitää... Yritän liittää kuvat dpo 14 ja dpo 16 (tänään) testeistä. Katsotaan, miten onnistuu, kun tämä on mun eka viesti tänne foorumille. :)

Liitteet

• dpo 14 5 min.jpg
    dpo 14 5 min.jpg
    102 KB · Katsottu: 423
  • dpo 16 5 min.jpg
    dpo 16 5 min.jpg
    437.4 KB · Katsottu: 345
Mulla on neljä perättäistä keskenmenoo ja myös niissä jotka on kesken menny, niin viiva on ollu vahva. Eli siis esikoisesta sain kyl vahvan viivan, tästä toisesta en. Keskenmenneissä osassa vahva ja osassa hailee.

Hoh mikä flunssa viikonloppu..
Olo on ihan puhki ja nokka tai pää täynnä jotain... Muuta flunssa oiretta ei oikeen ole, kurkkua vaan kuivaa... ärsyttää kun tähän väliin iski :banghead:
Alapäässä eilen tuntui jokusen kerran pistos kun olisi neulalla painettu mutta eipä muuta. Menkka jomotuksia on tasasen varmasti :bored:
Tänään tuli ihme heikotuskohtaus mutta laitan sen sen piikkiin etten ole syönyt kunnolla tästä nuhasta johtuen. Kahvikaan ei maistunut.
Kaikesta sitä mieli myllää että olisiko nyt joku oire viittaamassa plussaan mutta eihän ne vielä voi :rolleyes: odottavan aika on liian pitkä..
dpo 6 vasta :nailbiting:

Moikka! Mulla on nyt kp 5 ja clomit aloitin kp 3. Tänä aamuna tein testin kun vuoto on ollut todella outoa, ja raskausoireet vaan jatkuu..
Näättekö te jotain tässä testissä...?

Liitteet

• 2016-10-24 18.30.29.png
    2016-10-24 18.30.29.png
    901.8 KB · Katsottu: 372
Takaisin