Plussa vai ei?

Kyfi, näkyy siinä mutta itseäni toi predictor vähän jänskättää. Kun siitä googlailee niin löytyy tosi paljon juttuja että antaa turhia viivoja :/ Sormet ja varpaat ristissä että sulla on ihan oikea viiva! <3

Pinjuli, samaa googlailin ja kun se Clearblue oli niin olematon niin siks epäilyttää. Mutta nyt jäitä hattuun ja lauantaiaamuna ajattelin testata uudestaan apteekin testillä!

Toisille tulee turhia viivoja suunnilleen kaikkiin testeihin. Omalla kohdalla Predictor oli ihan yhtä pätevä, kuin muutkin.
Toivotaan, ettei näy vääriä plussia kenelläkään! Ja parin päivän päästähän se tulos näkyy vahvempana, jos on tosi kyseessä :)

Mulla kans ei koskaan oo tullu mihinkään testeihin turhia viivoja. Mulla viivanpaikat on näkyny ihan vaan valkosena.

Oon saanut clearblue plussa testistä virheellisen tuloksen mutta en kyllä muista koskaan :)

Predictor on mulla näyttänyt aina aika selkeän negan. Toivotaan että sielä se vahvistuu:shy:

Mulla jäi oviksesta ihme vaivat alavatsalle :dontknowJotenkin herkillä tai hellänä edelleen. Ei kipeä mutta outoo nipistelyä.. ja huh heijaa mitkä valkovuodot:confused:
Dpo 3 vasta eli veikkaanpa että menee edelleen oviksen piikkiin vaivat.. näin lomalla on mahdoton olla miettimättä asiaa.. tarvis tekemistä että unohtais:smiley-angelic006 ihan kuin näiden kolmen kanssa ei hommaa olisi :laughing001

Pinjuli, Pahoittelut negasta. Mutta toivotaan että oireet puhuisi puolestaan ja pian viiva ilmestyy! :) Olit ilmeisesti ajoissa testaamisien kanssa? Jospa lauantaina viimeistään :wink Kunnon piinapäivät.

Eetuha, Hienot viivat! :)

FionaG, Näkyy siinä kaksi viivaa, mutta en osaa sanoa onko tuossa väriä? Itselleni joskus antoi Predictor early myös kunnon viivan enkä ollut silloin raskaana. (Asia tarkistettiin verikokein) Mutta tuota Predictoria en ole koskaan kokeillut tai kuullut mitään.

Niiskutin, Jospa enteilisikin hyvää! :wink

Testasin aamulla uudestaan ja sofin viiva tummempi. Ja ovistesti näytti tältä; tummui vielä kuivuessaan. En luota noihin sofin testeihin ollenkaan ja en nyt tiedä voisiko se muka reagoida ovikseen mutta jää nähtäväksi sitten vissiinkin? Eihän tässä muuta voi kuin ihmetellä ja odotella kuin käy :joyful:

Liitteet

• 20161020_131914.jpg
    20161020_131914.jpg
    509.2 KB · Katsottu: 291
Pinjuli, Pahoittelut negasta. Mutta toivotaan että oireet puhuisi puolestaan ja pian viiva ilmestyy! :) Olit ilmeisesti ajoissa testaamisien kanssa? Jospa lauantaina viimeistään :wink Kunnon piinapäivät.

Eetuha, Hienot viivat! :)

FionaG, Näkyy siinä kaksi viivaa, mutta en osaa sanoa onko tuossa väriä? Itselleni joskus antoi Predictor early myös kunnon viivan enkä ollut silloin raskaana. (Asia tarkistettiin verikokein) Mutta tuota Predictoria en ole koskaan kokeillut tai kuullut mitään.

Niiskutin, Jospa enteilisikin hyvää! :wink

Testasin aamulla uudestaan ja sofin viiva tummempi. Ja ovistesti näytti tältä; tummui vielä kuivuessaan. En luota noihin sofin testeihin ollenkaan ja en nyt tiedä voisiko se muka reagoida ovikseen mutta jää nähtäväksi sitten vissiinkin? Eihän tässä muuta voi kuin ihmetellä ja odotella kuin käy :joyful:

Mä oon raskaana kiitos sofin ovistestien ja maca-tabletit-puristeen ja siittiöystävällisen liukkarin :)

Onkos täälä kukaan kokeillu punkkua luteaalivaiheessa?
Jokapäivä, lasi kaks, miten pitkään??

Mä koitin nyt tässä kierrossa ekaa kertaa punkkua ja heti tärppäs. En sit tiiä johtuiko punkusta, mutta ei se varmaan haitaksikaan ollut. :) Join dpo 2-9 noin 7cl iltaisin. Eli en siis edes yhtä annosta. Mulla muuten aina alkoi hieman alamahassa nipistellä, kun olin sen puoli lasillistani kietaissut. Ja nukuin hyvin. :grin

Mä olen nyt parina iltana juonut vajaa lasillisen. Naukkaillut rennosti sohvalla maatessa ja kyllä on muuten tullut unikin eritavoin :joyful:
Mulla on mahassa kokoajan vähän menkkatuntemukset ja oudot nipistelyt. Dpo4 vasta menossa ja nyt mokoma flunssakin meinaa iskee enkä tajua mistä se nyt tähän väliin pamahti kun kaikki muut on liianki terveitä ja minä en yleensä ikinä sairasta :banghead: ärsyttää..

Mielenkiintoinen tutkimus! Odottakaamme ihmiskokeita. :)

Muoks: Onkohan missään linkkiä tutkimukseen. Olis meinaan kiva tietää esim, että millaisista alkoholimääristä ja prosentista ja kauanko jatkuneesta käytöstä puhutaan. Näillä "todisteilla" ei viä oikeen osaa päätyä itse mihinkään mielipiteeseen. Myös tieteelliset menetelmät/vertaisarvio kiinnostaa.

Muoks2: Elikkä siis ilmeisesti vielä ei ole tiedossa, että onko hiirikokeet verrannollisia ihmisiin ja paljonko pitää juoda, jotta mahdollisia vaurioita tulee. Kolme viikkoa hedelmöittymisen jälkeen (rv 5) on sitten jo ilmeisesti haitallisempaa, kun tärkeät elimet muodostuu. Tottahan on, että ei tässä vaiheessa vielä kaikki tiedä olevansa raskaana.

Tällä hetkellä vaikuttaa, että näissä tutkimuksissa tutkitaan henkilöitä, jotka juovat enemmän kuin esim minä (eli 0,5 annosta seitsemänä päivänä oviksen jälkeen). En meinaan käytä alkoholia muutoin ollenkaan, edes ennen raskauden yrittämistä. :) Oon kyllä itsekin sitä mieltä, että heti kannattaa lopettaa alkoholilla läträäminen, kun alkaa raskautta yrittää.

http://yle.fi/uutiset/3-8683206

Täältä löytyy tietoja paljonko hiirille on annettu alkoholia. Ite en vaan ymmärrä niistä mitään eli osaako joku selventää mitä nuo määrät tarkoittaisi ihmisillä?

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0124931

Tässä vielä suomeksi
http://kohdussakaikkihyvin.blogspot.fi/2015/05/alkuraskaus-ja-alkoholi.html

Muokattu viimeksi:
Komppaan Sluga sua :)

Itsekään en käytä alkoholia juurilainkaan ja raskaana ollessa en ikinä.
Nyt siis tarkoitus on ottaa maksimissaan sinne dpo10, luultavasti vain 7-8.

Noniin tämmöinen tänään: http://aijaa.com/ofpuYc

Mitähän tuosta nyt pitäis ajatella. Menkat on myöhässä nyt jo 10 pv ja silti noin heikko viiva.. Vai onko tuo kierto sitten ollut pitempi. En myöskään ikinä osaa tehdä sitä testiä oikein, esim. nytkin sitä pissaa meni siihen nuolen päälle mihin ei sais jne. :banghead:

Oliko Fiona suolla millainen tausta. Kuinka pitkä yritys ja koska ehkäisy jäänyt pois ja millä kp tai dpo:lla nyt menette?

Niiskutin, ilman ehkäisyä nyt pari kiertoa, varsinaista yritystä ei kyllä oikein ehtinyt olla, en tikutellut oviksia tai sellaista... Kp37 taitaa olla nyt, menkat onkin siis 11pv myöhässä. Laskurin mukaan dpo olis nyt 23 mutta jotenkin ajattelen että ovis ois ollu nyt myöhemmin. Noista haamuista päätellen siis..?

Ei noista viivojen vahvuuksista voi päätellä mitään. Testeissä on aina eri määrä sitä väriainetta. Mä en koskaan tästä raskaudesta saanu ton vahvempaa viivaa ja nyt mennään rv 21+4 ja vauva potkii ja kaikki hyvin.
Tein ite joskus samasta pissistä kaks saman merkkistä testiä ja toiseen tuli hailakka ja toiseen leffaviivat. En lähtis siis viivan vahvuudesta päättelee yhtään mitään. Muuta ku sen, että raskaana oot kunnes toisin todistetaan. Ultra voi ainoastaan kertoo sen miten siellä asiat on.

Mintukka, ok, oon vähän aloittelija noiden testien kanssa. :) Toisaalta mulla on niin vähän oireitakin niin senkin takia ajattelin että kierto ois ollu pidempi. Vähän hajuherkkyyttä ja eilen alkoi vähän nännejä aristamaan, muuta ei oo.

Onpas tää nyt pelottavaa ja jännää! :nailbiting:

Takaisin