Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1476423562.085100.jpg

Tein tänään dpo 16 (tai 15) haalean plussan Pregcheckillä. Juhannuksena tein myös pari haaleaa plussaa (dpo 13 ja 14) ja oli sitten kemiallinen. Taitaa tääkin kemialliseksi jäädä vai onko teillä positiivisempia kokemuksia? Taitaa olla ihan liian haalea kuitenkin? :(

View attachment 44771

Tein tänään dpo 16 (tai 15) haalean plussan Pregcheckillä. Juhannuksena tein myös pari haaleaa plussaa (dpo 13 ja 14) ja oli sitten kemiallinen. Taitaa tääkin kemialliseksi jäädä vai onko teillä positiivisempia kokemuksia? Taitaa olla ihan liian haalea kuitenkin? :(

Hcg nousu on niin yksilöllistä, että vielä ei varmaks voi sanoa mitään. Testaile uudelleen vaikka sunnuntaina, niin saat varmasti selkeämmän vastauksen suuntaan tai toiseen. Piinaavaa, tiedän. Mutta ei näissä auta kun odotella! Ja jospa ne menkat ei alkaiskaan ;)
Mulla vahvistu itellä tosi nopeesti viivat, mutta mulla on yks ystävä joka ei saanut vahvaa plussaa koskaan ja heillä on ihana pieni mies kotona!

Sluga, Myös testeissä on eroja. Tiedän että moni saa pregcheckillä todella näyttäviä viivoja jo hyvin aikaisin, mutta omani näytti samalta kuin sinun noilla dpo:illa. Muut testit antoi jo tummempaakin tummemmat viivat. Testaa siis muutaman päivän päästä uudestaan. :)

Mä en taas testais enää ollenkaan vaan luottaisin tuohon. Niissä testeissä voi olla eri määrä aina sitä väriäki vaikka hcg nousis normaalisti. Ite testasin joskus samasta pissistä kahta samanmerkkistä testiä, johon toiseen tuli todella haalee ja toiseen todella tumma. Sillon tein päätöksen, että ilmeisesti ei ole mitään merkitystä vahvistuuko viiva vai ei. Koskaan ei tiedä kuinka plajon missäki testissä on sitä väriainetta. Testipakkauksen ohjeissaki lukee, että haalee viiva on plussa ja testaaminen pitäis jättää siihen plussaan.

Kiitos kummallekin! :) Testailen sunnuntaina tai maanantaina uudestaan. Siihen asti koitan nauttia raskaudesta. Onhan se taas kuitenkin alkanut. <3

Maarit28, Kuva on niin varjoisa etten valitettavasti näe oikein mitään. :sad001

Pitkän tauon jälkeen täälä taas.
Täälä on yritys ollut tauolla sairastaminen vuoksi.
Nyt pientä valoa tunnelin päässä

Kertokaapa viisaammat...
Eilen aamulla selkeä nega, illalla tein uuden ja oli selkeä viiva mutta ei yhtä vahva kuin toinen.
Aamulla (ei aamuvirtsa) tein testin joka on tuossa, selkeä viiva mutta ei silti. No ajattelin että olisiko johtunut siitä kun rakossa oli vain tunnin.
Tein nyt uuden 3h pidätyksellä ja tulos on selkeä nega:bored: voiko lh huippu olla mennyt yöllä vai eikö se vaan tullut :shifty:

Liitteet

• Screenshot_2016-10-17-12-46-28-1.png
    Screenshot_2016-10-17-12-46-28-1.png
    571.7 KB · Katsottu: 306
  • 20161017_122624.jpg
    20161017_122624.jpg
    739 KB · Katsottu: 291
Eetuha, ihan mahtavaa :) kyllä sä raskaana oot!
Niiskutin olisitko sattumalta aamulämpöjä seurannut? Se auttais varmistamaan oliko vai eikö. Toki voit testata vielä huomenna ja silleen.

Katjusha... En ole :sad001
Meillä meni liki pari kk vähän uuden arjen opettelussa kun poika sairastui. Siinä jäänyt kaikki muu.
Ehkäpä testailen vielä tänä iltana ja aamulla.
Sitten vaan tätiä odotellen... huomenna kp 14 tai 15 ja vähän poltetta on alavatsalla... tiedä nyt sitten tästä naisen kehosta :woot:
Meillä menossa muistaakseni yk 6 tai 7 nyt..

Niiskutin, monelta oon kuullut että lh-huippu on näkynyt tuollaisena viivana ja se saattaa mennä tosi nopeastikin ohi. Kyllä mä jaksaisin uskoa että toi on jo positiivinen :) Mullakin näkyi ensiksi tuollainen viiva, testasin uuden varmaan alle puolen tunnin sisään ja viiva oli vahvistunut samanvahvuiseksi ja sitten neljän tunnin jälkeen ei enää näkynyt mitään!

Pakkohan se oli vielä testata kun näiden testien makuun pääsi taas kiinni :rolleyes:
Täytynee yrittää vielä päästä yritykseen... talletukset on toissa ja eilispäivältä:shy:
Vihdoin saa ehkä vähän taas jännittää seuraavat pari viikkoa:rolleyes:

Liitteet

• Screenshot_2016-10-17-19-27-07-1.png
    Screenshot_2016-10-17-19-27-07-1.png
    756.4 KB · Katsottu: 309
Olen aamun iloksi lueskellu ketjua kun pitkästä aikaa takaisin pääsi.
Täälä on ollut kyllä kaikenlaista. Tsemppiä, jaksamista ja onnea ihan jokaisella :shy:
Välillä tuntuu tyhmälle masennella pettymystään kun ei tärppää mutta täälä on niin monia joille nostan hattua. Pitkä taival monilla ja täältä kyllä saa paljon myös itselle vaikka niin uhosin että en tällaiseen lähtisi.

Täälä intoa on varmaan turhan paljon joten tiputaan sitten taas kerran kovaa ja korkealta että muistuu mieleen..
Täälä pamahti eilen siis ovis plussa ja illalla olin vatsasta niin kipeä että kävelemään en päässyt.
Talletuksia parilta aikaisemmalta päivältä ja varmisteltu vielä tänä aamuna :shy:
Omanapailua.. anteeksi. Meillä ei vaan ole kertaakaan päästy talletteleen oviksen aikaan tällätavoin miehen reissuhommien takia..innoissaan mutta jännittää:shy: vähän kuin pikkulapsi jouluaattona, yhtä innoissaan kaikkien murheiden jälkeen...

Niiskutin, täällä pidetään sulle sormia ja varpaita ristissä, nyt on ainakin edellytykset kohdillaan hedelmöitykselle :) Saa olla innoissaan ja varovaisen positiivisella asenteella, eihän se ketään palvele että ajattelee suoraan ettei sieltä kuitenkaan mitään tule. Onhan siitä joitain tutkimuksiakin tehty että oma hyvä mieli ja onnellisuus saattaa vaikuttaa hedelmöittymiseen ja kiinnittymiseen positiivisesti.
Plussatuulia täältä! :)

Takaisin