Ihanaa, kun täällä on tsemppaavia Kommentteja! :) mä aattelin, et testaan huomenna tolla clearbluen digillä, huomenna olis saunailta luvassa ja siellä on kaverit kyllä niin kärppänä, jos en ota, täytyy keksiä joku suunnitelma tottahan sekin on, et kemiallinen tää voi olla. Ja toisaalta, siihen oon jo vähä varautunutkin..
Mä taas sain esikoisesta plussan rfsu:lla, mut en muilla kyllä sit enää testannutkaan ja perään tein digin. Digi näytti 1-2vkoa.
Mulla on ekaa kertaa ovistikut kokeilussa ja nyt haluan kuulla kokeneempien mielipiteitä. Nyt kp 14/? ja testi tehty illasta. Ei taida olla ihan vielä plussa? Eilen ja tänään aamupäivällä samantyylinen viiva bongattu. Olo on kyllä semmonen että ainakin lähellä se ovis taitaa olla.
Vai olisko tää nyt se plussa? Kolmas päivä putkeen tämmönen vahva viiva. Vai voiko se plussa niin kauan näkyä testissä? Paineentunne alamahalla, nippailuja, inhottava tunne nopeissa liikkeissä ym. Ihan ku alkuraskauden olot :D Riittäisköhän eiliset ja toissapäiväset tallettelut..? Ollaan meinaan hotellissa esikoisen kans just :D
Jos sait jo aikaisemmin tollasen niin se ensimmäinen on se plussa. O Testi saattaa näyttää plussaa pari kolmekin päivää, mutta ovis tapahtuu ensimmäisestä plussasta 12-24h kuluttua :)
Pilvikirsikka, Minulla näkyi myös noin useamman päivän plussana ja täältä joku osasi silloin kertoa että ensimmäinen olisi se ihka oikea plussa ja voi tosiaan näyttää sen muutaman päivänkin. :)