Plussa vai ei?

Hei, en ole aikaisemmin tänne kirjoitellut, mutta seurannut vauvakuume höyryissäni sitäkin ahkerammin.
Nyt kohta hermot repeää jännityksestä kun en ymmärrä ollenkaan näitä testejä. Kierto myöhässä 6päivää ja oon heti oviksesta asti ollut niin varmana että nyt tärppäsi. Siis sekopäisen varmana. (Toisaalta joka kuukausi oon ollu varmana mutta mun keho on osoittanu super lahjakkaaksi huijaamaan oireita). Ongelman ydin on nyt sellainen ettei testit anna mitään tuloksia! Siisviiva testi ei eilen aamuna antanut viivan viivaa, ei edes kontrolliviivaa. Tänä aamuna clearblue, johon olen luottanut kuin vuoreen, näyttää jotain kummallista kirjan kuvaa!

Onko muille sattunut? Siis voiko täsä nyt olla kuitenkin tosi kyseessä?

Niin ja onnea plussanneille ja tsemppiä yrittäjille. Vähän tyylitöntä tälleen ilmestyä ja heti räjäyttää pankki omanapailulla Kiitos ja anteeksi.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    989.5 KB · Katsottu: 372
On outoa tai sitten vain huonoa sattumaa, että on sattunut just vialliset testit. Kirjan kuva mun mielestä kertoisi, että ohjeita pitäs kerrata? En tiedä, ei oo kokemusta kuin tikuista ja se jos kontrolliviivakaa tuu niin kyseessä on viallinen testi.

Atram, CB:n ohjeissa lukee tuon kuvan merkitys. Testiä tehdessä on tapahtunut virhe! Liian vähän tai paljon virtsaa, testipuikkoa ei ole pidetty alaspäin tai ei ole laitettu vaaka-asentoon. Uusi testi uudella puikoilla.

Katruska33, täälläkin on niitä nähty että monen "tippumisen" jälkeen on päästy synnytykseen asti - onnea matkaan!!!

Hei osaisiko jonku auttaa? eilen sain ovistestiin yhtävahvan viivan. Kerran sain samoilla testeillä tummeman kuin kontrolli. Oli limat ja kaikki mutta mietin että onkohan ovis kuitenkaan tapahtunut kun oireetkin oli aika miedot.... Perjantaina kävin follikkeli ultrassa ja isoin oli 21mm. Nyt olen myös mitannut perjantaista lähtien lämpöä ja ollu koko ajan 36.6-36.7. Pitääkö lämmön aina nousta oviksen jälkeen vai voiko se nousta viiveellä?

Esikko1, muistaakseni joskus täältä jostain foorumeilta luin, että jos ovulaatio on tapahtunut niin lämmöt pitäisi nousta (sen 0.3-0.5 astetta) kolmen päivän sisällä ovisplussasta. Toki varmaan aika yksilöllisiä noi lämpötilojen vaihtelut, mutta itse olen jo pitemmän aikaa seuraillut omia lämpöjäni ja hyvin näyttäis pitävän paikkansa :)

Okei kiitos ehkä en vielä heitä kirvestä kaivoon sit :) ja huomasin että vieläkin on ovis limoja eli ei välttämättä ole edes ohi vielä??? Aika isoksi kasvaa jos eo ole vielä irronnut!

Ei vaikuttais olevan ovis vielä ainakaan ohi mennyt. Kannattaa varmaan illalla testata uudestaan, jos se näyttäis tummempaa viivaa. On varmaan ihan just holleilla eli ei varmaan ainakaan haittaa ole, jos tänään vähän pistätte lakanoita ryttyyn :wink

Takaisin