Plussa vai ei?

Tänään tai huomenna pitäs olla ovis kalenterin mukaan, riippuen lasketaaks kp1 illan seksin jälkeinen ruskea tuhru jo k1:ksi vai seuraavan päivän runsas vuoto.

Ovistesti antoi 2h pidätyksellä ja kohtuu juomisella hailean, mutta selkeän viivan. Pitää testaa pidemmällä pidätyksellä tänää ja koittaa juoda vähempi. Tänään siis kp15 tai 16 /30.

Pilvilinna yleensä kp 1 lasketaan olevan vasta seuraava päivä, jos vuoto on alkanut klo 18 jälkeen :) Muutenkin laskisin mielummin kunnon vuodosta kun tuhrusta alkaneen!

Tänä aamuna nousi lämmötkin reilusti 36.6-->37. Ja ovis oireita vielä on ollu mutta pitäskö mun silti laskee dpo päivät ovisplussan mukaan? :)

Esikko1, minä päivänä sait o-plussan? Seuraava päivä yleensä olis ovispäivä. Mulla nousee siihen päivään lämmöt, mutta riippuen mihin aikaan mitäkin tapahtuu, huomaat sen "jonain" aamuna tapahtuneen. Lämpökäyrä voi olla nouseva jonnekin 8-9 dpo asti, ja toivon mukaan siellä pysyy. Mikäli kuukautiset sen sijaan tekis tuloaan alkaa lämpö laskea 2-4 päivää aiemmin, kun vuoto alkaa. Dpo-päivät aletaan laskemaan seuraavana päivänä, kun oviksen oletetaan tapahtuneen.

Muokattu viimeksi:
Tiistaina sain ovisplussan :) eilen alko jo vähän lämpö nousta mutta se nyt voi olla ihan sattumaakin :D keskiviikkona oli ihan hirveet säryt alamahalla joten epäilen sen pitävän paikkaansa. Mutta voiko lämpö nousta vasta viiveellä? Ku vieläkin on nännit kipeät ja ovislimaa vähän mutta ei enää paljoa.

Esikko1, miksipä ei. Onhan muitakin syitä ruumiinlämpöön kuin ovis. Lisäksi, ovis tapahtuisi 24-36 h kuluessa ovisplussasta, joten se voi hyvin olla tiistaista "ylihuominen" eli torstai se ovispäivä. Lämmön nousun voisit havaita tänä aamuna.

Diku, Minä näen siinä haamulaisen! :)

Diku, minunkin silmään siihen jotain piirtyy! Toivotaan, että on oikeaa asiaa, eikä mikään viivan paikka :) uutta testiä kehiin ylihuomenna!!

Haamulta näyttää, mutta itse sain pc:n testeihin tuollaisia, vaikka en ollut raskaana.. :( Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin ihan tosi kyseessä!

Ja sekin, kun testaa ennen menkkoja niin on vähän huono, koska silloin voi saada vääriä haamuja, kun jos onkin ollut vain kemiallinen. Sanon siksi, koska pc:t ei mulle oo antanut muunlaisia negoja kuin puhtaita negoja.

Minäkin olen valitettavasti saanut aika räikeitäkin viivanpaikkoja pc testeihin. :/ Mutta luulen että suurimmalla osalla nuo kuitenkin toimivat kun niin moni niitä kehuu ja sanoo ettei koskaan ole turhaan mitään viivoja antaneet.

Siis pc:t on muuttunu samalla kun pakkauskin uusiutu. Ennen en minäkään saanu niihin mitään viivaa kontollin lisäks, mutta nykyään tulee tosi räikeitä viivanpaikkoja ja joskus luullu jopa väriä olevan. Uskon sitli siihen että ne kyllä sitten hyvin näyttää viiva kun sellainen selkeästi on :) ja tosiaan aiemmin tollanen viiva ois ollu selkee merkki että plussa tulee mutta nykyään ei oo niin varmaa :sad001

Mami, Aivan samaa mieltä sun kanssa että nuo pc testit ovat muuttuneet! (Ollaan vissiin aiemminkin tästä puhuttu) Sellainen himotestailija olen kuitenkin ollut että vankka kokemus löytyy. :wink Harmittaa koska nuo olivat niin käteviä ostaa lähikaupasta, eivätkä maksa juuri mitään.. Mutta enää en luota ja on alkanut ärsyttää suorastaan ne ollakko vai eikö -viivat, ettei viitti itteään kituuttaa mokomilla! :smug:

Takaisin