Plussa vai ei?

Pahoittelut kirppu :(

PiPa tiedätkö millon siulla on ollut ovis? Jos ovis on tullut normaalia myöhempään ja siksi testit ei vielä näytä plussaa? Itse plussasin nyt vasta dpo17, eli kun oviksesta laskettuna menkat oli 3 päivää myöhässä. Myöhemminkin on mahdollista plussata. Toivottavasti vielä plussaks muuttuu.. Jos ei ja menkkoja näy eikä plussaa niin voithan soittaa neuvolaan ja pyytää raskaustestiä verestä, sit tarvittaessa lääkärille selvittää miks menkkoja ei näy.. Mutta toivotaan et se plussa sielt pärähtää!

Kiitos mannikka♡
Palaudun teidän seuraan tämän vuodon loputtua bongailemaan uutta ovista ja jännäilemään taas... :)

En oo oviksesta ihan varma ku en oo tikutellu..kuitenkin olo et "nyt ne menkat alkaa" on ollu jo sen kaks viikkoo eli selkä vatsa kipee..samoin tuo nännien arkuus mitä ei menkkojen aikaa oo ennen ollu. Saas nähdä..muutaman päivän vielä odottelen josko alkais tai plussais, sit kai jo pakko men pyyteleen verikokeita..

Täällä kp 17 ja elämäni eka ovisplussa bongattu. Oliko se et ovis on vrk ovisplussaa jälkeen vasta?

Kiitos Ihanat♡ Tsempit teille muille ovistärppiin ja mahdolliseen raskaus tärppiin♡ palaan tänne kun saan tämän pois päiväjärjestyksestä ja pääsen bongailee ovista.

Voi ei Kirppu, tulipa paha mieli sun puolesta. Ihan perseestä tuollainen että kaiken sen onnen ja ihanuuden vasta alettua tuleekin pudotus suoraan pohjalle. Ei tämä nyt varmaan yhtään vielä lohduta, mutta kemiallisen jälkeen hedelmällisyys on usein tosi korkealla, eli takaisin "sorvin ääreen" sitten vaan!

Kirppu pahoittelut! :( Muista, että jotain siellä yritti ainakin tapahtua ja kroppa on herkkä raskautumaan varsinkin spontaanin km jälkeen uudelleen kuten kävi mullekkin! Toivotaan siis samaa <3

Suuri kiitos♡ Tämä tosiaan on raskasta ja pohjalle mennään,rupeaa hiipumaan hiljalleen toive koko raskaudesta kun ei niin ei onnistu. Tästäkin olin täysin varma mutta nii piti alkaa vuoto. Todella ihana kuulla se että on hedelmäisin hetki raskautua uudelleen kemiallisen jälkeen. Sitä odotellesss siis. Oli hyvä yhteen sattuma kyllä kun oikeasti menkkojen piti alkaa eilen ja samaan aikaa alko vuoto.

Mulla tosiaan km vuoto jäikin viimeiseksi vuodoksi toivottavasti 9 kuukauteen! Ainakin hyvältä näyttää tällähetkellä :) Tsemppiä! Voin sanoa, että tiedän miltä sinusta juuri nyt tuntuu, mutta aika ja läheisten ihmisten tuki auttaa <3

Täällä käyty ottaa verestä raskaushormonimäärä. Huomenna vasta saan tietää iltapäivällä tuloksen. Liian pitkä aika odotella joten ostin rasksustestin,teen sen pidätyksellä aamupäivästä.

Hei taas..kuis kauva ny pitääs odottaa oviksen jälkeen ennenku testaas r testillä ? Ovis iha tässä ovella kolkuttaa ja v vuotoaki tuntuu olevan..:)

Dpo 10--> jos haluaa olla aikasessa :) itse sain ekassa raskaudessa haamun vasta dpo 14 ja tässä dpo 13 ja ennen sitä ei olisi kyllä näkynyt mitään.

Haalenemaan lähteny :/

Liitteet

• 1461576980424.jpg
    1461576980424.jpg
    35.3 KB · Katsottu: 415
Takaisin