Kirppu mutta jos jotain positiivista etsii vielä niin se on todella hyvä, että kun näin kävi, että tulee itsestään pois ja selvästi hormonit laskee itsellään, ettei tarvitse kaavintoja tai pillereitä! Nyt sitten plussaat pysyvästi tästä seuraavasta kierrosta :) Mulla tuli ovis normaalisti km vuodon jälkeen :)
Näenkö näkyjä vai onko tos haalea viiva?? Ei ollu ovis testei joten testasin yhen r testin ku tuli sellanen olo joistaki kulmastaku kattoo ni aiva ku ois mutta epäilen plöh
Pc antaa nykyään viivanpaikkoja ja jopa plussia joillekin kuten minulle ilman raskautta.
Itse silti aion niitä käyttää mutta vasta sitten kun näen selkeän toisen punaisen viivan alan epäilemään raskautta.
Ja kyl raskauden mahdollisuus edellisistä menkoista on aina väh. joku n. 25pv. Kun tosiaan sen oviksen täytyy ehtiä tulemaan ja luteaalivaiheen olla väh. 10pv.
Kertokaahan, onko normaalia että kemiallisen raskauden jälkeen kierto menee sekaisin? Viime kuussa siis oli kemiallinen ja nyt jo 4pvä menkat myöhässä. Testit negaa.