Plussa vai ei?

Pienitimantti, tiedän tunteen kun kääntelee ja vääntelee niin sitä saattaa ruveta näkeen viivoja vähän kaikissa, ainakin mä. :D yritän malttaa ja odotella rauhallisesti josko viiva oikeesti ilmestyis. :) laita säkin kuvaa jos haluut!
9d1f7577983e8328ff42e577087893e2

siinä aamupissasta tehty testi. :-D dpo12 :-| ..testi on siis kuivunu jo tossa kuvassa. eipä siinä taija ku yksi viiva olla.

Hansuli mahatautia on liikkeellä meillä oli viimeviikolla ja kavereilla on nyt.

Auttakaa.. tein sillo digin joka näytti 1-2 viikkoa ja pari puikkoa jotka näytti kahta viivaa. Nyy rv 4+0 ja hetki sitte kävin vessassa ja housussa oli ruskehtavaa sekä pyyhkiessä tuli limansekaista ruskehtavaa..
Äsken tehty puikko oli edellee hailakka..

Tosiaan tinja ovistestit saattaa näyttää kahta viivaa koko kierron ainakin mulla. Haaleasta viivasta ei voi oikein päätellä yhtään mitään vaikka edellinen testi olisikin ollut nega. Jos haluaa asiaan varmuuden niin tulisi testata menkkojen varsinkin ollessa poissa joka päivä suunnilleen kk ajan.

Kirppu alkuraskauden vuodot on yleisiä, mutta mulla selvis keskenmeno raskaustestiviivojen haalentuessa. En saanut digiin siis muuta kun 1-2 ja se laahas perässä, olisi siis pitänyt näyttää jo 2-3 ja liuskojen viivat haalenivat päivä päivältä :/

Kirppu: Mulla oli rv 5 pientä vuotoa ja uudelleen jossain rv9-10. Mulla johtui kuivista limakalvoista. Montako päivää sulla on menkat myöhässä? :)

Eikä :( ostin tänää digin mutta se oli viallinen. Käyn ensvkon lopulla ostaa uuden ja teen kun on enemmän viikkoja että mitä näyttää. Raskaustestejä ei enää ole joten niidenki teko menee ensvkkoon. Tai ajattelin ma käydä verikokeisss otattas tuloksen. Yhden kerran tuli vähä ruskehtaa limansekaista,sen jälkeen ei oo tullu. Jos on km niin alkaako vuoto aina tai kipuja?

Mulla ensimmäinen rv 8+5 keskenmeno alko tosi rajulla verenvuodolla ja kivut vasta jälkijunassa. Toisessa keskenmenossa rv 10+6 kans tosi rajulla verenvuodolla ja kivut vasta kun sain kohdun tyhjentävät pillerit. Kolmannessa keskenmenossa rv 13+0 alkoi kovat kivut ja vuoto vasta perästä päin. Eikai noihin mitään kaavaa ole. :s Mutta tarkkaile tilannetta ja jos vuoto on tosi niukkaa ja vain pyyhkiessä niin en vielä huolestuisi. Mulla tän raskauden alussa kun oli rv 5 niitä vuotoja, tuli pikkuhousunsuojaan ja välillä tippui ihan pönttöön asti ja kaikki oli silti hyvin, sama juttu rv 9 tienoilla :)

kirppu suosittelen ottaan ihan rauhassa! Mulla tuli myös rusehtavaa vuotoa, mutta ei ollut kipuja. Pelästyin kanssa paljon, mutta se ei ollut mitään vakavaa. Limakalvot on tosi herkät raskaana ja saattaa vuotaa verta, varsinkin seksin jälkeen. Kannattaa soittaa terkkariin jos vuoto ei lopu niin lääkäri tutkii onko kohdunsuu kiinni ja että ei ole tulehduksia. Toivottavasti sulla on kyse vaan tämmöisestä! <3

Km kai voi tulla miten vaan. Itsellä alko lievällä tuhrulla ja seuraavana päivänä tuli jo reilusti verta.
Tosiaan limakalvot on hyvin herkät ja verekkäät raskaana joten vuoto voi hyvin kuulua asiaan!
Tosiaan verikokeista selviää paljon, siellä kävin itsekkin :) Toivotaan parasta!

Kiitos Ihanat,Jaksatte aina tsempata♡
Mä odottelen rauhassa nyy ja seuraan tilannetta. Iltapäivän jälkeen ei oo mitää oireitakaa edes ollu,ihan kun ei ois raskaana lainkaan. Nyt taas puolestaa n. 30min sitte alko vatsa turvota ja jännän oloinen sekä vähä huono olo. Sitä vaa säikähtää kaikkea mitä raskausaikana tulee epämääräistä. Itellä ei oo ku 2011 vuonna yks tuulimuna mutta sitäkää en ois tienny ellen ultrassa ois käyny vkolla 6. Ja sit viime vuode lopussa pari joka alko verenvuodolla ekoilla viikoilla jo.

Kirppu mulla kkm ei oireillu mitenkää vaan raskausoireet jatku nt-ultraan asti jolloin todettiin että syke pysähtyny rv8. Seuraavas raskaudea tuli tuhrua rv 7 ja 8 ja kipuja oli mutta tuola tuo 6kk tuhisee :)

Luulen että kaikki ok tai ainakin luotan siihen. Luin netistä että rv 4 kiinnittyy kohdunseinämään ja saattaa tulla limansekaista veristävuotoa hiukan kun pieniä verisuonia katkeaa. Itsellä oli ruskehtavaa,mutta uskon että sitä se oli. Myöskin pahoinvointi nostaa päätään ja o-testi näyttää plussaa,tein sillä ku ei r-testiä ole.

Kyllä se on luultavasti ollut ihan harmitonta vuotoa sitten! :) Kyllä niitä aina säikähtää, mutta ihana kuulla että tuhru loppui! :) <3

Takaisin