Plussa vai ei?

Dpo 14 negaa vain..menkkoja ei näy viä ja alkamis päivä ois..saas nähä.testaan loppu viikosta uudestaan jos ne ei ala :( ei oo edes menkka kipuja

Huomenna tai ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa. Ja varmaan alkaaki ku piti saada suklaata aamupalaks... En sit testannu ku meni aamupissit unenpöpperössä pönttöön kaikki.

Himotestaaja täällä huomenta. Oli pakko aamulla tehä se raskauskeijusta tilattu one liuskatesti ja se oli ihan nega o_O kai... en jääny tiirailemaan sen kummemmin :smiley-bounce022
Oireita ei oo ollenkaan.. ei raskaus eikä menkka oireita ja tänään jo kumminkin dpo11 :cool: yleensä näihin dpoihin ois jo vatsa kipuihin kertomassa tulevista menkoista mut eeei :dead: haen tänään uuden kunnon testin ja testaan joko illalla tai huomen aamulla :happy:

Tilasin sielt kans lisää digi testejä..saas nähä tuleeko täti vai haikara, haikaraa kyl odotettu jo viimeset 3 kk pian 4 kk :/

Nyt ärsyttää! Tänään siis vasta dpo 8 ja koko päivän särkenyt kovasti selkään ja mahaan ihan niinkuin menkkojen edellä ja sieltä se tiputtelu ainakin alkoi! :( mitähän tämä lie....

Kaupasta tultu ja uus Rfsu haettu ja testattu.. ihan selkeä nega :hungover: dpo 11 !

Oliko jojoba liuska vai puikko? Liuskat tunnetusti ei kovin herkkiä Rfsu:lla ja päivällä ei vielä välttämättä näil päivillä näy, ellei pitkä pidätys alla...

Puikko oli.. ja viimeks olin aamulla 9 aikaan käyny vessassa.. eli olihan tossa tullu 6h pidätettyä :confused:
Laitan viel kuvan vaikka ei siinä paljoa tiirailtavaa oo :happy3

Liitteet

• 2016-04-11 15.29.16.jpg
    2016-04-11 15.29.16.jpg
    574.8 KB · Katsottu: 315
Minä taas.. Tässä vauvakuume höyryissä menin aukasemaan testin :joyful: ei siinäkään mitään näkyny vaik kuinka käänteli ja väänteli :hilarious: pitäsköhän rauhoittua vähän :happy3 nimimerkillä minä joka sanoin testaavani vasta dpo16 jos menkkoja ei näy :smiley-bounce015

Jojoba: Älä huoli, et oo ainut höyryissä :D Koeta malttaa odotella miten tilanne loppuviikoon kehittyy. Vielä ei oo ihme, jos mitään ei näykään ja voi vielä muuttua!

Mie kans venailen alkaako vai ei :p
Jaksuja esikolle.saas nähä mite täällä käy :confused:

Muokattu viimeksi:
Takaisin