Plussa vai ei?

Minni, mikä testi toi on? Mun silmiin hailakka haamu eikä viivanpaikka ;) sun eilisessä testissä en nähnyt mitään eli on vahvistumaan päin kun nyt näkyy ;)

Sofi raskaustesti, herkkyys 25mlU/ml. En ole aiemmin näillä testaillut, niin en osaa verrata. Clearbluen Plus- näytti negaa, vaikka sama herkkyys.

Minni, kannattaa koittaa myös esim pregcheckiä joka on luotettava testi ja sitä saa ihan ruokakaupoista. Sofi on antanut joillekin selkeän plussan vaikka raskautta ei ole ollut.

Minni: Mäkin sanoisin, että testaa varalta jollain muulla. Näkyy selvästi, mutta itse en luota nyt noihin kyllä. Toivotaan parasta!

Minni, haamulta tuo näyttää, mutta suosittelisin myös testaamaan pc:llä ni saat varmemman tuloksen! :)

PC:t kävin shoppailemassa ja liuskatestiin tuli nyt illalla erittäin haalea haamulainen. Ei taida kameralla saada vangittua. Täytyy malttaa odottaa ja testata parin päivän päästä uudestaan. :)

Minni, jos pc antaa haamun niin raskaana olet ;) tee huomenna/ylihuomenna uusi testi aamupissasta!

Ps. Laita kuvaa siitä tämän illan testistä!

image.jpeg
Tässä on kuvaa kummastakin tämänpäiväisestä testistä. Kylläkin testiajan jälkeen otettuna.

Kiitos. Pregchekkiä löytyykin jo. Mutt vasta dpo 9 menossa. Maanantaina tädin pitäs kurvata kylään. Ootan maanantaihin asti ja katon tuleeko vaiko ei ja jos ei kuulu ni testaan. Mulla aina ajallaan tullut menkat. Onko muita samoilla Dpoilla menossa?

Tän aamun pisusta sit säästän loput 2 testiä ens viikolle. En ny tiiä mut aiva ku näkisin tos haamun ?? Menkkoja ei kuulu viäkään

Liitteet

• 1460609799120.jpg
    1460609799120.jpg
    52.5 KB · Katsottu: 1,286
Takaisin