Plussa vai ei?

3fdf56c71a1d6420e483585687817d88

Oireet hävisi miltei kokonaan eilen, lähinnä rintojen arkuus joka oli voimakasta hävisi sekä myös kurkun karheus ja tukkoisuus sekä yöllä kuvottavaan oloon herääminen sekä hengenahdistus aamuisin... joten olen ollut aivan hermorauniona ja paniikissa eilisen ja tämän päivän. Tässä kuitenkin äsken tehty testi 2,5h rakossa maanneesta pissasta. Testi herkkyydeltään 10. T-viiva selkeästi vahvempi kuin C ja eikös se ole niin, että T nimenomaan kertoo raskaudesta, C on se normaali viiva? Eli olen vahvasti raskaana? :)

Eilen vielä aamutesti näytti hieman haaleampaa viivaa kuin testiviiva C mutta testikin oli herkkyydeltään 25. Selkeästi siis koko ajan etenee raskaushormonien määrä vaikka oireet hellittivätkin.

On tämä kyllä raskasta, huhheijjaa, kun oireiden hävittyä iskee kauhea paniikki... ja se paniikki tuskin hellittää moneen viikkoon. Vartin päästä pitäisi soittaa neuvolaan, aamulla olin vielä varma, että en uskalla soittaa jos en olekaan raskaana.

Sanokaas siis mulle jotain rauhoittavaa, jotta pystyn uskomaan tähän, kun testikin näyttää noin? :) Kiitos, tarvitsen tukeanne! <3

3fdf56c71a1d6420e483585687817d88

Oireet hävisi miltei kokonaan eilen, lähinnä rintojen arkuus joka oli voimakasta hävisi sekä myös kurkun karheus ja tukkoisuus sekä yöllä kuvottavaan oloon herääminen sekä hengenahdistus aamuisin... joten olen ollut aivan hermorauniona ja paniikissa eilisen ja tämän päivän. Tässä kuitenkin äsken tehty testi 2,5h rakossa maanneesta pissasta. Testi herkkyydeltään 10. T-viiva selkeästi vahvempi kuin C ja eikös se ole niin, että T nimenomaan kertoo raskaudesta, C on se normaali viiva? Eli olen vahvasti raskaana? :)

Eilen vielä aamutesti näytti hieman haaleampaa viivaa kuin testiviiva C mutta testikin oli herkkyydeltään 25. Selkeästi siis koko ajan etenee raskaushormonien määrä vaikka oireet hellittivätkin.

On tämä kyllä raskasta, huhheijjaa, kun oireiden hävittyä iskee kauhea paniikki... ja se paniikki tuskin hellittää moneen viikkoon. Vartin päästä pitäisi soittaa neuvolaan, aamulla olin vielä varma, että en uskalla soittaa jos en olekaan raskaana.

Sanokaas siis mulle jotain rauhoittavaa, jotta pystyn uskomaan tähän, kun testikin näyttää noin? :) Kiitos, tarvitsen tukeanne! <3
Kyllähän sä nyt oot selkeesti raskaana onneks olkoon, tarrasukkia matkaan vaan! Niin ja, tervetuloa joukkoon! ;) (täällä rv 13+4)

Mullakin oli alkuun täysin oireettomia päiviä ja sit taas pamahti kahta kauheemmat oireet! Ihan päivästä riippuen oireilin. Joten ole huoleti, testi on todella hyvännäköinen plussa! Onnea odotukseen, täällä mennään 18+0 :)

Mä kerkesin esikoisen kanssa 6. viikolle ennenku hiffasin tehdä testin ja todeta olevani raskaana. Sitä ennen ainoa oire oli tukkoinen nenä ja menkat myöhässä (muutenki oli epäsäännöllinen kierto ollu niin en sillai kiinnittäny huomiota). Jännä juttu kuinka pahoinvoinnit alko sitte vasta ku tein sen raskaustestin :grin

Mulla kans rv6 alkanu kunnolla olot, nyt on vähän ollut jo oloja, tai itseasiassa melko hyvin jo. Odotan vaan niitä kauhuoloja "innolla" :grin

Mun tarvis kanssa varmaan tilata testit jostain. Tää on niin pieni kaupunki että apteekkiin pitäis luikkia valeasussa ja kaupassa mä oon ite töissä :grin

Täällä näkee kyl vaikka minkälaisia testejä. Itse tiedän vaa rfsu, pc ja cbluen. :D Rfsullakin on digitesti, huomasin viime viikolla cittarissa.

Esikko mikä dpo sulla oli? :)

Okei! Jospa se vahvistuu, tai sitten joku muu testi ois parempi. :) Eiks joku testi näyttänyt hailua tässä nyt? Tos en meinaa väsyneillä silmillä nähdä valitettavasti mitään.:pompus:

Eipä tossa oikein näy ees mitää :( en tiedä ees ton herkkyyttä. Joo kyllä siinä rfsun näky jotain mutta mietin oisko ollu vaan joku painauma kun oli ehkä liian lähellä kontrolli viivaa :( no huomenna jos ei ala menkat eikä positiivista testiä kuulu niin Kait se ovis plussa ei ollu vielä Plussa :(

Ja jos ei huomenna ala menkat niin voihan se olla, että hormoonitaso on sulla vielä niin alhainen. Kirjasissahan sanotaan, että raskaus näkyy testeissä vasta sillä viikolla, kun menkat ovat jääneet pois. Mulla nyt on pitkä kierto, että 4vkoa tuli (keskiviikkona) edellisistä menkoista täyteen jo ennenkuin seuraavien pitäs alkaa (huomenna). :)

Samassa veneessä esikko.. Myös dpo14 täällä eikä menkoista saati plussasta tietookaan. Raastavaa!
Huomenna jo kp32. En ees tiiä paljo kierron pituus tätä nykyä on ku vasta kahdet menkat tullu synnytyksen (7/2015) jälkeen.

Onkos sulla nyt menkat tullu? Vai tuolloin 2015? Mie laskin ovulaation elokuust taaksepäin olevien kiertojen pituuksie mukaan. Piti ainakin kutinsa. Kuvittelen siis, että huomenna ois vika kp. Ovulaatio täsmäis 30kp mukaisesti. Yhdet menkat siis ollut vasta nyt kuun alussa.

Takaisin