Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän sä nyt oot selkeesti raskaana onneks olkoon, tarrasukkia matkaan vaan! Niin ja, tervetuloa joukkoon!![]()
Oireet hävisi miltei kokonaan eilen, lähinnä rintojen arkuus joka oli voimakasta hävisi sekä myös kurkun karheus ja tukkoisuus sekä yöllä kuvottavaan oloon herääminen sekä hengenahdistus aamuisin... joten olen ollut aivan hermorauniona ja paniikissa eilisen ja tämän päivän. Tässä kuitenkin äsken tehty testi 2,5h rakossa maanneesta pissasta. Testi herkkyydeltään 10. T-viiva selkeästi vahvempi kuin C ja eikös se ole niin, että T nimenomaan kertoo raskaudesta, C on se normaali viiva? Eli olen vahvasti raskaana? :)
Eilen vielä aamutesti näytti hieman haaleampaa viivaa kuin testiviiva C mutta testikin oli herkkyydeltään 25. Selkeästi siis koko ajan etenee raskaushormonien määrä vaikka oireet hellittivätkin.
On tämä kyllä raskasta, huhheijjaa, kun oireiden hävittyä iskee kauhea paniikki... ja se paniikki tuskin hellittää moneen viikkoon. Vartin päästä pitäisi soittaa neuvolaan, aamulla olin vielä varma, että en uskalla soittaa jos en olekaan raskaana.
Sanokaas siis mulle jotain rauhoittavaa, jotta pystyn uskomaan tähän, kun testikin näyttää noin? :) Kiitos, tarvitsen tukeanne! <3
Niin onkin, muistan sen kuin elisen :')Kiitos paljon Kyfi todentamisesta! Se on todella merkityksellistä ja tärkeää tässä hetkessä <3