Plussa vai ei?

Kans tuli halpa testistä tikut mutta viiiivaaaaa näyttää se siitä kai sitte taas ja odottelen vain :( saan päänsäryn näistä prkl viivoista. Jätän tikuttelun nytte ja testaan viiko päästä jolloinka menkkoje kai pitäis alkaa..son moro

Liitteet

• 1459507168717.jpg
    1459507168717.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 299
esikko, sun testi näyttää siltä mitä ebayssä myydään ja sen herkkyys on 25 :)

Onks raskauskeijun r-testit muuttunu tollasiks? Hyvälle näyttää first response, pitäisköhän itekin niitä ostaa :)

Ja kyllä raskauskeijulta ja kaikista muistakin on ihan kirjeenä kotiin tullu testit ja jopa vähän isommatkin paketit :)

Sais lukea siellä niiden nettisivuillaki tarkemmin se toimitustapa... No tilattu mitä tilattu.

On se prkl kumma ku mulla vaan näyttää negaa vaikka oireet viittais oikeaan..nytki alko toispuoleinen kipu oikialla alavattas.:(:confused:

Hansuli: Mulla tuli kaikki mahdolliset oireet jokaisessa yrityskierrossa ennen plussaa. Se on jännä mitä ihmismieli tekee kropalle, kun jotain todella kovasti tahtoo. Sit taas plussakierrossa ei ollut muita oireita kun tosi tyyni olo ja tissikipu :)

Hansuli: Mulla tuli kaikki mahdolliset oireet jokaisessa yrityskierrossa ennen plussaa. Se on jännä mitä ihmismieli tekee kropalle, kun jotain todella kovasti tahtoo. Sit taas plussakierrossa ei ollut muita oireita kun tosi tyyni olo ja tissikipu :)

Mulla oli kans aiemmissa kuudessa kierrossa paljon enemmän oireita, kun en ollut raskaana, ja nyt tässä kierrossa tuli ihan yllätyksenä plussaaminen kun tissit aristi vaan samanlailla kuin pms:n aikana ja olo oli nimenomaan tyyni :')

Takaisin