Plussa vai ei?

Pilvilinna kunpa vaan kärsivällisyys riittäis odotteluun ja oviksen kahteluun jos tää ei ny olekkaa ovis koska ei ol mitää tuntemuksia. Mut odotellaan nyt iltaan asti.

Itse en tunne ovista mitenkään. Jospa ois teillä semmonen "vahinko", että onki plussapäivät! Mut oikeesti jaksamisia sulle ! Ei ole kiva odottaa, tiedän :( Mulle itelleni oli noi 3kk tuskaa ootella, että pääsi yrittämään taas uudestaan ja sit tikutella ovista jne.. Voimahaleja siispä!

Kaunis kiitos Pilvilinna ♡
Meillä on tämä yk6 :/ toivoisin jo tärppiä pian ettei aina ois vaan negaa :/
Toivotaan että se vahinko sattuis ny ja tärppäis. Kyll mä ovista tikutan päivittäin menkkoihin asti.. siitäkää kun ei koskaan tiedä millon se on :)

Olen ekan tikun jälkeen testannu kaks kertaa ja haalistumaan päin on ett oisko se eka tikku sit se o-plussa ollu..tiiäppä tuota. Aamulla teen vielä aamupissasta että mitä näyttää.

Hei kaikki tiirailijat! Tässä mun tämän aamun testi. First Response on testi ja aamulla tehty. Tais vehnänalkioöljy tehdä tehtävänsä, hui ku jännää! Tämä pikku-kakkos projekti on kohta vuoden kestänyt.

image.jpeg

5cee44d0dfb3544cadcb760892ee18b7
pilvilinna tässä tän aamunen o-testi eli haalea ku mikä. Se eilinen tais se plussa olla vaikka mulle kumman haalea plussa. Aiemmin tullu vahvempana. En tiiö onko peräisin jotenki siitä ku oon tähä kiertoo ottanu greipin käyttöön. Myöskää ovislimoja ei ole ollut yhtään niinku ennen.

Voihan se ovis tulla myöhässäkin.. :)
mulla tuli viime lokakuussa ovis kaks viikkoo myöhemmin ku muissa kierroissa oli tullu.

Kirppu: Eiks greippi muuta jotenkin pH-tasoja vai muistelenko oikein? Voisko seki vaikuttaa vahvuuteen? Toivottavasti nyt tulis ovis jossia vaiheessa vaik huomaamatta ja uimari pääsis hommiin!! :)

Ronjahille vahvistuksia! :) Lupaavalta näyttää!!! :)

Nii en mä tiiä vaikuttaako kuinka noihin testeihin toi greippimehu,muilla kokemuksia että onko ovis tullu miten kun ootte käyttäny greippimehua?

Tein vau.fi ovislaskurilla testin ja näytti että ovis ois 9-10.4 uskon mielummin tähän ku tohon My days-sovellukseen joka näytti oviksen olevan eilen. Eli mä jatkan testailua ovistesteillä sekä pupuilua joka toinen ilta.

Tän aamun ovis testi ja r testi :( ny lopetan tikuttamisen taas ainaki viikoksi ja keskityn muuhu..huoh tämä tässä ..

Liitteet

• 1459406895419.jpg
    1459406895419.jpg
    95.1 KB · Katsottu: 273
  • 1459406971045.jpg
    1459406971045.jpg
    30 KB · Katsottu: 281
Takaisin