Plussa vai ei?

^Eri merkkisiä testejä ei tosiaan kannata vertailla :-) One stepeistä olen myös lukenut, ettei kai kauhean vahvaa viivaa helposti annakaan...

Ai.mulla ei oo kokemuksia noista sofia testeistä ostin ku oli halpoja sillo :) mutta kyl mä kummiski haen apteekin oman testi ainaki ja koitan loppu viikosta taas tikutella :)

Clearblueta en ainakaa suosittele tekee ennenkun on menkat kunnolla myöhässä. Ei näytä kovin nopeesti raskautta :) Apteekin omaa suosittelen!

c159f15c857e32ce666f0675987d7031

Tässä viimeisin testi klo 13.15 kolme tuntia rakossa maanneesta pissasta. Ostin eri testin tänään, kun tähän mennessä olin testannut samoilla Raskauskeijun testeillä. Alan pikkuhiljaa uskoa, että kuulun heihin, jotka saa soittaa neuvolaan. Teen sen huomenna vielä yhden aamutestin jälkeen. :')

Moikka! Mulla edelleen haalea plussa, vaikka aamulla tein testin. Nyt pitäisi olla jo rv 6+1... Plussan näkee siis silmällä hyvin, mutta se on kuitenkin hyvin haalea? Onkohan kaikki hyvin?

MUOKS! Lisätty kuvat ja tekstit.

View attachment 33328 Tässä testikuva maanantailta 21.3. Tällöin rv 5 + 0. Eli haamulainenhan se siellä komeilee. On muistaakseni aamupissasta vieläpä otettu. Tällöin CB-tersti näytti: Raskaana 1-2 alkuillasta.

View attachment 33329
Tässä tältä aamulta 29.3. Eli viiva tummenee (huom! Eri merkkinen testi). Voinko mä hengittää vapautuneesti? :D

Kyllähän Pikkuinenmyy86 tuo sun viiva on ainakin vahvistunut välissä onneksi! Olisikohan hyvä varmistaa asia vielä verikokeella kun viikkoja noin jo? Saisit sitten ihan varman varmuuden ainakin :)

Onks kellään kokemuksia clearbluen digi ovistestistä? Onko se jotenkin parempi kun tavalliset liuskat ym??

Mä pärjäsin rfsun ovis tikuilla. Oviksesta en saanu yhtä tummaa kuin kontrolli niinku en saa ikinä r-testeihinkää. Pidemmän yrityksen päälle mietin itse sen ostoa jos ei ois nyt tärpännyt, koska kalliitaha noi on.

Mami91: Mulla on ainakin nyt n. 4 kierron ajalta positiivista kokemusta kaksoishormonitestin käytöstä. Tilasin silloin sellaisen, jossa oli 20 tikkua mukana ja vielä hyvässä lykyssä riittää vielä ens kiertoon, eli yhteensä 6 kiertoa...Mulla on ollut etuna se, että ovis on tullut aikaisin ja olen saattanut saada 3: ssa päivässä sen "hymynaaman". Alkuun vain aloitin jopa liian myöhään, joten tulos meni nollasta suoraan siihen pysyvään hymynaamaan. Nyt kun olen muutaman kierron käyttänyt niin saan myös vilkkuvan naaman :) Mutta siis nyt tässä kierrossa esim. kp 9 tulos O, tänään kp 10 jo vilkkuva hymiö, huomenna kenties jo pysyvä :).

Otin tuon aloittelijana ensin käyttöön, kun en halunnut alkaa arpomaan liuskoja. Lisäksi en pysty päivällä yleensä kovin pidättämään ja tuossa voi tehdä testin heti aamulla. Nyt olen viime ja tässä kierrossa harjoitellut samanaikaisesti liuskojen tulkitsemista ja verrannut sitä, näyttääkö plussat yhtä aikaa, jotta ehkä jatkossa pärjäisin pelkillä halvemmilla liuskoilla ja omien oireiden tulkitsemisella.

Niin ja viimeksi en saanut liuskoilla ihan tasavahvoja viivoja, kun testasin aamulla nekin, mutta vahvin viiva oli samana päivänä kuin digin hymiö ja sen jälkeen alkoi haalistumaan.

Muokattu viimeksi:
Mutta mulla vasta dpo 12 niin toivoa vielä on :D kyfi kyllä sä voit jo neuvolaan soittaa;)

Mä sain jonkin sortin viivanpaikan tai jotain rfsun testiin tänään! Ikinä en oo mitään siihe saanu, nyt kyllä heräs toiveet <3 kuvaan en kyllä oikein saa näkyviin, mutta tää on jo eteen päin ku en oo ikinä siinä mitään nähny caikka kuinka oon yrittäny :D
640097c94b95a2d9fa8c6b07ea268423

Takaisin