Plussa vai ei?

Mulla itsellä näkyi noissa pregcheck testeissä viivan paikkoja tolleen samal tavalla ja testit oli negatiivisia tuollon. Testi on tosi hämäävän oloinen mut selkeä ero tuli kuitenki heti kun tuli plussa. Ei ollut epäselvyyttä - väri muuttui vaaleanpunaiseksi. T.yks jolla viikko sitten tuli vielä nega ja nyt selkee plussa :)

joitakin päiviä sitten. negaksi tulkitsin. (ja tollanen ihme painautuma)

Liitteet

• leik.jpg
    leik.jpg
    628 KB · Katsottu: 490
Joo miustaki pc on ollut aika epäselvän olonen testi mitä paristi testannut. Rfsu saanu vahvemmat plussat (varmat plussat, että yks syntynyt ja yks km) noissaki pc antanut paljo haaleamman kuin rfsu, mut kuitenki pc:kin antanut selvän plussan. Siksi oon suosinut halvoista rfsu:ta.

Nyt ostin pc:täkin huvin ja testailun vuoksi :)

Onnea Pilvilinna! Tarroja matkaan :)
Mulla alkoi menkat. Mutta selvisi samalla että vauvakuume tosiaan vaivaa joten ei muuta kun uuteen kiertoon? ;)

Te, jotka mietitte, että plussa vai ei, niin oma tarina on tosiaan semmonen, että nyt rv 6+0, nyt siis jo selkeät kaksi viivaa, mutta toinen on huomattavasti hailakampi. Toivottavasti kaikki plussaa toivovat saavat sen plussansa. :Heartpink

Ja varoituksen sananen, ehkä jossain on puhuttukin, mutta kun tässä ollaan hulluja viivojen kyttäilijöitä, niin en suosittele tuota rsfu:n raskaustestiä, jollaisia saa ihan käsitavarakaupasta. Ostin viikonloppuna sellaisen ja säikähdin, että raskaus on mennyt kesken, kun toista viivaa ei kuulunut ollenkaan ko. testiin. Toisella testikerralla tuli hailakan harmaa viiva, joka monissa negatesteissä tulee. :grumpy: Selvisin säikähdyksellä onneksi ja raskaus jatkuu.

Mulla tuli keskenmenon jälkeenki rfsulla vahva plussa, siis pari vkoa senki jälkeen. Mulla ei siis näkyny km minkään merkkisissä testeissä, ei pc:nkaan.

Km kaiketi myös näkyy testeissä melko pitkään? Mäkin kun teen noita haaleita plussia, niin pistää miettimään, että oisko km kyseessä tai ollut, kun kuukautiset tuli, vaikkakin ne oli epänormaalit. Mutta viivat kuitenkin näkyy selkeämmin kerta kerralta, että ehkä sitä uskaltaa kohta jo hengittää.

Eka ultra on todennäköisesti toukokuun alussa, joten toivon, että saadaan tuleville mummeille äitienpäivänä pieni uutinen kerrottua. :cat:

Mutta... Ne rsfu:n testit näyttää toisille myös selkeän negan tai selkeän positiivisen, mutta niiden kanssa on hyvä olla skeptinen myös.

Siis mulla näky testeissä vahva plussa vaikka masussa oli kaikki viel, mut mikään ei elänyt. Mulla ei ollu vuotoja tm. Varhaisultrassa nähtiin vasta, että siel ei mitää ollut. Olin raskautunut vaikka viimeiset menkat oli olleet 4kk sitten niin pituus epäselvä niin siks varhaisultra.

Oletettiin oireiden perusteella olevan rv8-9 ultraus hetkellä, mutta oli menny kesken 6+1, munapussi oli rv10.

Edit: vikan testin tein ultraa edeltävänä iltana, kun en uskonut olevani raskaana vaikka vahvaa plussaa vain näytti (pc)

Muokattu viimeksi:
Kaavinnan jälkeen ei oo tarvetta tehdä testiä eli siinä ei pitäs näkyä, mut lääkkeennällisissä ja spontaaneissa tyhjennyksissä pitäis tehdä testi, kun siinä nähdään onko kaikki raskaus materiaali tullut pois.

Oon pahoillani, että noin kävi. :(
Mutta, taisin päätellä, että olet raskautunut uudelleen! :) Onnea! :-D
Mulle tää raskaus on ensimmäinen laatuaan, joten ei oo verrailukohtia olemassa. Oireita on mm. Rintojen arkuus, yöpahoinvointi, väsymys ja ihon kuivuminen ja finnit.
Oireita oli jo ennen plussaamista, mutta on hetkiä, jolloin en kuitenkaan usko. Sisimmässäni tiedän, että kaikki on hyvin, mutta välillä epäilyttää...

Oon pahoillani, että noin kävi. :(
Mutta, taisin päätellä, että olet raskautunut uudelleen! :) Onnea! :-D
Mulle tää raskaus on ensimmäinen laatuaan, joten ei oo verrailukohtia olemassa. Oireita on mm. Rintojen arkuus, yöpahoinvointi, väsymys ja ihon kuivuminen ja finnit.
Oireita oli jo ennen plussaamista, mutta on hetkiä, jolloin en kuitenkaan usko. Sisimmässäni tiedän, että kaikki on hyvin, mutta välillä epäilyttää...

Kuulostaa niin tutulta, että sisimmässään tietää, uskoo ja luottaa, mutta silti epäilyttää. :/

Kuulostaa niin tutulta, että sisimmässään tietää, uskoo ja luottaa, mutta silti epäilyttää. :/
Mulla on ensimmäinen neuvola ensi kuun puolenvälin jälkeen, vähän jännittää, vaikkei sieltä vissiin mukaansa saa, kun kasan paperia, joissa on ohjeita ja juttuja. Neuvolassa mua onniteltiin ja täti totesi puhelimeen, että suuremmalla todennäköisyydellä raskaus menee loppuun saakka, kuin kesken. :)

Takaisin