Onko tää jo plussa?!?![]()
Minäkin näen mielestäni selkeän haalean plussan! Ja silti epäilen omaani, haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tää jo plussa?!?![]()
No itsellänikin on todella epäuskoinen olo, koska taustalla muutama keskenmeno.. Mutta toivottavasti tää pääsis syliin asti :)
Ja teille kyfi kuulostaa plussa tulleen juuri hyvään aikaan, ni ei tarvii mennä tutkimuksiin. :)
Onpa hienoa, että epäuskon jälkeen valetaan uutta uskoa! Saanko kysyä onko keskenmenosi tapahtuneet varhaisessa vaiheessa heti vai kuinka?
No siis molemmat viikoilla 9-10, ensin katosi kaikki oireet ja sitten alkoi vuoto.. Eli silleen ihan alussa, mutta ehti siinä muutaman viikon jo olla onnellinen.![]()
Olen pahoillani :'/
Kuinka nopeasti oireiden hävittyä vuoto alkoi? Nimittäin tätä olen ehtinyt miettiä tosi paljon viimeisen vuorokauden aikana... että pelkkään varhaisultraankin on kolmisen viikkoa aikaa ennen kuin kannattaa mennä, niin miten ihmeessä voi tietää siihen asti, oikeasti miten pystyy luottamaan siihen, että kaikki on edelleen OK. Mutta voit varmaan "lohduttaa" tai paremminkin rauhoitella, että kyllä sen varmasti huomaa ja tietää? Mietin koko ajan ios keksin oireeni ja jatkan keksimistä enkä huomaa että todellisuudessa niitä ei ole ja raskaus meni ohi. Mutta kyllähän vuoto alkaa, aika runsaanakin ymmärtääkseni, jos keskenmeno käy.
Mulla oli niinki paska keskenmeno, että oireet vahveni vaik oli keskenmennyt.. Kaavinnan jälkeen vasta loppuivat oireet. Ja kaavinta oli kk kmenon jälkee.. Tai jopa pidempiki ajanjakso välissä.
No huij, ai siinä menee niin kauan ennen kuin vuoto alkaa! :'(
Olen niin pahoillani teidän keskenmenoista! Vaikka pystyn kuvitella niin silti en voi tietää kuinka vaikealta se tuntuu kokea. Toivon teille niin paljon onnea, toivoa, luottamusta ja uskoa tähän hetkeen ja tulevaan! <3