Plussa vai ei?

Apua! Nyt kyllä vähän jännittää, toivottavasti vahvistuis tuo viiva :) Ja jos on kyytiläinen matkassa ni toivottavasti tämä tulisi sitten syliin asti :)

d8c9193ffd51c1788847952126b070ad
tässä vielä kuivuneena salamavalolla :D muoks. Äh ei se tässä kuvassa näy sittenkään...

Muokattu viimeksi:
Kiitos Joskus <3 vahvistuksesta! Tarvitsen niitä tässä kohtaa, kun olen jo lapsettomuustutkimuksiin jonossa, niin kaikki tuntuu niin epätodelliselta ja aivan kuin olisin keksinyt kaiken

No itsellänikin on todella epäuskoinen olo, koska taustalla muutama keskenmeno.. Mutta toivottavasti tää pääsis syliin asti :)

Ja teille kyfi kuulostaa plussa tulleen juuri hyvään aikaan, ni ei tarvii mennä tutkimuksiin. :)

No itsellänikin on todella epäuskoinen olo, koska taustalla muutama keskenmeno.. Mutta toivottavasti tää pääsis syliin asti :)

Ja teille kyfi kuulostaa plussa tulleen juuri hyvään aikaan, ni ei tarvii mennä tutkimuksiin. :)

Onpa hienoa, että epäuskon jälkeen valetaan uutta uskoa! Saanko kysyä onko keskenmenosi tapahtuneet varhaisessa vaiheessa heti vai kuinka?

Onpa hienoa, että epäuskon jälkeen valetaan uutta uskoa! Saanko kysyä onko keskenmenosi tapahtuneet varhaisessa vaiheessa heti vai kuinka?

No siis molemmat viikoilla 9-10, ensin katosi kaikki oireet ja sitten alkoi vuoto.. Eli silleen ihan alussa, mutta ehti siinä muutaman viikon jo olla onnellinen. :oops:

No siis molemmat viikoilla 9-10, ensin katosi kaikki oireet ja sitten alkoi vuoto.. Eli silleen ihan alussa, mutta ehti siinä muutaman viikon jo olla onnellinen. :oops:

Olen pahoillani :'/

Kuinka nopeasti oireiden hävittyä vuoto alkoi? Nimittäin tätä olen ehtinyt miettiä tosi paljon viimeisen vuorokauden aikana... että pelkkään varhaisultraankin on kolmisen viikkoa aikaa ennen kuin kannattaa mennä, niin miten ihmeessä voi tietää siihen asti, oikeasti miten pystyy luottamaan siihen, että kaikki on edelleen OK. Mutta voit varmaan "lohduttaa" tai paremminkin rauhoitella, että kyllä sen varmasti huomaa ja tietää? Mietin koko ajan ios keksin oireeni ja jatkan keksimistä enkä huomaa että todellisuudessa niitä ei ole ja raskaus meni ohi. Mutta kyllähän vuoto alkaa, aika runsaanakin ymmärtääkseni, jos keskenmeno käy.

Mulla oli niinki paska keskenmeno, että oireet vahveni vaik oli keskenmennyt.. Kaavinnan jälkeen vasta loppuivat oireet. Ja kaavinta oli kk kmenon jälkee.. Tai jopa pidempiki ajanjakso välissä.

Olen pahoillani :'/

Kuinka nopeasti oireiden hävittyä vuoto alkoi? Nimittäin tätä olen ehtinyt miettiä tosi paljon viimeisen vuorokauden aikana... että pelkkään varhaisultraankin on kolmisen viikkoa aikaa ennen kuin kannattaa mennä, niin miten ihmeessä voi tietää siihen asti, oikeasti miten pystyy luottamaan siihen, että kaikki on edelleen OK. Mutta voit varmaan "lohduttaa" tai paremminkin rauhoitella, että kyllä sen varmasti huomaa ja tietää? Mietin koko ajan ios keksin oireeni ja jatkan keksimistä enkä huomaa että todellisuudessa niitä ei ole ja raskaus meni ohi. Mutta kyllähän vuoto alkaa, aika runsaanakin ymmärtääkseni, jos keskenmeno käy.

No eihän sitä silleen tiedäkään onko siellä kaikki hyvin ennen sitä varhaisultraa. Ja itse mietin kanssa että tällä kertaa haluan kanssa varhaisultraan ni saan sitten tietää onko kaikki ok :)
Mutta mulla oireet katosi ja sitte ehkä viikon sisään alko se vuoto. Ja kyllä sen silleen ehkä jotenkin aavistaa kun menee kesken..?

Mulla oli niinki paska keskenmeno, että oireet vahveni vaik oli keskenmennyt.. Kaavinnan jälkeen vasta loppuivat oireet. Ja kaavinta oli kk kmenon jälkee.. Tai jopa pidempiki ajanjakso välissä.

Oho :eek: Aika outoa Pilvilinna. Toivottavasti teillä nyt parempi onni :)

No huij, ai siinä menee niin kauan ennen kuin vuoto alkaa! :'( :o

Olen niin pahoillani teidän keskenmenoista! Vaikka pystyn kuvitella niin silti en voi tietää kuinka vaikealta se tuntuu kokea. Toivon teille niin paljon onnea, toivoa, luottamusta ja uskoa tähän hetkeen ja tulevaan! <3

No huij, ai siinä menee niin kauan ennen kuin vuoto alkaa! :'( :o

Olen niin pahoillani teidän keskenmenoista! Vaikka pystyn kuvitella niin silti en voi tietää kuinka vaikealta se tuntuu kokea. Toivon teille niin paljon onnea, toivoa, luottamusta ja uskoa tähän hetkeen ja tulevaan! <3

No se on siis yksilöllistä millon alkaa, mutta mulla näin.. Vaikeetahan se on, mutta aina sitä toivoo nyt parempaa onnea :)

Joo, on se aika outoa itsestäniki näin jälkeen päin, kun sanoit. En vaan ymmärrä miksi näin oli, että ei oireet loppunut, kun vasta kaavintaan. Se oli erilaista täs raskaudessa verrattuna tohon koht 2v:hen, että tässä oli kokoaja kyltymätön nälkä! Mikään ei riittänyt, siitä tuliki +2kg mitkä löllyy vielä mahalla..

Km-raskaudessa: Tissit oli tällä lättätissillä kuin melonit, naama ei kukkin, kynnet kasvo ilman katkeilua, hiukset voi vielä paremmin, pahat olot ei ollut niin pahat kuin koht 2veestä, himo omenoihin, avokado salaatti (lemppari) ei houkuttanut! Mut silti joku takaraivossa sano, että kaikki ei oo ok. Tein miljoona vahvaa plussaa jopa ennen varhaisultraa! Mut silti itkin, että turha edes mennä, et en oo raskaana kuitenkaa. Ja oikees olin. Km 6+1, munapussi oli rv 10.

Muokattu viimeksi:
Hei kaikki jotka saa pcn testiin viivanpaikan! Saatteko sen jo tyyliin 5 min kohdalla vai vasta kuivuttua:D

Esikko, muistelen että testiajan jälkeen ei pitäis testejä tiirailla vaikka kuin tekis mieli koska testiin saattaa tulla väärä positiivinen/haamu. Itellä on monesti tullu just PCn testiin viivanpaikka/haamuja testiajan jälkeen ja en ollu raskaana. Jos oot saanu viivanpaikan testiajalla niin sehän vois enteillä jotain hyvää :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin