Plussa vai ei?

Jotenkin vaan en luota kun oon ennenkin saanu viivanpaikkoja pcn testeihin:( mutta jospa olisin väärässä <3

Itsehän sain dpo 9 vasta sellaisen haamun, jota en itse erottanut. Täällä se haamuksi tulkittiin :P. Samalla kertaa testasin mielenkiinnosta rintamaidolla ja siinä testissä oli ihan selvä haamu, kuulemma maidossa sama hcg-pitoisuus kuin veressä. Dpo 10 sain ensimmäisen omaankin silmään näkyvän haamun, eli tosi hyvin näkyy jo sulla esikko :).

dc07058517ceacbe8392f4aed269c29f

Illalla minä tein muistaakseni. Googlesta löytyy spekulointia ainakin englanniksi ja vaikka jonkun mielestä testi reagoi virheellisesti maidon koostumukseen, niin mulla ainakin enteili raskautta. Jos on ylimääräisiä testejä, niin eihän siitä haittaa ole, jos kokeilee :D.

Mitä olette mieltä, onko minun plussani riittävän selkeä? :) Testasin eilen kierron ollessa 30 eli menkat ei olleet päivääkään vielä myöhässä, kierto yleensä 30pv. Silti mielestäni aika selkeä viiva testissä jo näkyi. Oudot oireet selkiytyi nähdessä viivat, ja tätä raskautta totisesti on toivottu!

Onko mulla näi surkee koneen näyttö, ettei näy noi hailakoissa viivapaikoissa mitään niinku tos yhessä ja omassa testissä, jossa miehen kanssa nähtiin kumpikin hailuviiva, mut sit kun latasin tänne ni en enää erottanut omastanikaan enää mtn viivaa :( Tyhmää!

Mut hienoa, et joillakin on paremmat vehkeet kuin mulla... :) Olisin itteki halunnu vielä vahvistuksen viivasta! No ens viikolla taas uusiks!

Mitä olette mieltä, onko minun plussani riittävän selkeä? :) Testasin eilen kierron ollessa 30 eli menkat ei olleet päivääkään vielä myöhässä, kierto yleensä 30pv. Silti mielestäni aika selkeä viiva testissä jo näkyi. Oudot oireet selkiytyi nähdessä viivat, ja tätä raskautta totisesti on toivottu!

Sul nyt näkyy miunki vehkeillä aivan selkee viiva. Tollasilla viivoilla miunkin raskaudet on näkyny! :)

standalone

Miehen kaa nähtiin hailuhailu viiva, mut edelleenkää tänne forumille latailessa en näe ite yhtään mitään. Näkeeks muut? Omissa tiedostoista, kun katsoo ja avaa niin näkyy näytöllä hiuka haalee viiva, mut tänne ku lataan ni ei näy mitään! Hyvinhyvin aikasessa kyllä testailen, muttei malta! Nyt siis dpo 10 ja kierto 30pvää.

standalone

Miehen kaa nähtiin hailuhailu viiva, mut edelleenkää tänne forumille latailessa en näe ite yhtään mitään. Näkeeks muut? Omissa tiedostoista, kun katsoo ja avaa niin näkyy näytöllä hiuka haalee viiva, mut tänne ku lataan ni ei näy mitään! Hyvinhyvin aikasessa kyllä testailen, muttei malta! Nyt siis dpo 10 ja kierto 30pvää.

Näen erityisesti pikkukuvassa hailuviivan!

Oujee! Ihanaa! :) Kumpa vahvistuisi ja menkat pysyis poissa! Koht ollu viikon tai itseasias onkin ollut jo viikon jännää juimimista massussa (enemmä ja vähemmä), muita oireita ei ookaa vielä (huomatakseni) ollut. Paitsi pissalla käynti on tiheentynyt kolmen päivän aikana! Toivottavasti johtuu plussasta pissillä ravaaminen! :smiley-angelic001

Takaisin