Plussa vai ei?

Oli pakko vielä jollain eri testillä tarkistaa vaikka täs kyl ollu mtn järkeä 2h pidätyksellä keskellä päivää tehdä. Mut clearblue plus testi. Nyt loppui testit joten raskaana kunnes toisin todistetaan :) kiitos kaikille onnitteluista ja kuvien tulkitsemisesta.

Liitteet

• 1458397208945.jpg
    1458397208945.jpg
    58.9 KB · Katsottu: 403
Ei ollu gyne! Joku rögten lääkäri. Sitä mäki ihmettelin ku lääkäri epäili kystaa ja sit laittaa alamahan ultraan!:(

Esikko, jos ongelmat jatkuu (pitkät kierrot, epäilet että et ovuloi yms) niin kannattaa pyytää ihan naisten poliklinikalle aika. Mulla on joskus röntgen puolen lääkäri ultrannut vatsan päältä ja sanoin suoraan itsekin että "kaikki näyttää normaalilta, mutta hän ei ole gynepuolen ammattilainen niin ei osaa tarkemmin sanoa". No jälkeen päin selvisi, että mulla on endometrioosi ja lapsettomuutta nyt takana lähes 2 vuotta.

Senni, onnea! Raskaana olet! :)

Pitääpä pyytää jos tämäkin kierto vielä venyy! Mulla on nimittäin koko ikäni ollu todella kipeät menkkakivut ja kierto ei ole ollut säännöllinen kuin pillereiden aikaan:(

Testit 3 pv sitten, eilen illalla, tänä aamuna.

71445228adcc8d3009fd4a001d97fda6

Illalla laitoin vielä lugen. Ironisesti aamuyön testi oli kuivuttuaan jopa vahvempi kuin torstaina. Aamulla heräsin menkkamaisiin tuntemuksiin. Vuodan jo vähän verta.

MrsBee kp 1, yk 8

MrsBee, onko vuoto millasta? Onhan tos testis ihan selkeä viiva! Tosi monella on alkuraskaudessa vähän vuotoa.. Pääsisitköhän huomenna verikokeeseen?

Voi ei MrsBee, olen pahoillani :*( mut jos oiskin niin sanottu "valemenkat" jos ei alaa kunnol vuoto? Mietin vaan kun se alin testi on huomattavasti tummempi kun muut o.O mustahan se alin on siis ihan selkeä plussa jo o.O

Minä mietin kanssa että ei sen viivan ois pitäny enää tummia jos ois menossa kesken! Mulla oli esikoisen aikaan todella kovat menkkasäryt alkuraskaudessa! Ja pieni vuotokin on ihan normaalia :)

Niin no ei kait, hämillään oon itsekin, mutta hyvin hyvin vaikea uskoa enää, että olisi raskaus etenemässä. Multa hävis ainoo selkeä oire eli lievä rintakipu jo eilen. Nyt kramppaa todellakin kuten menkoissa yleensä ja vuoto alkoi samanaikaisesti, ihan vielä ei tule kunnolla, veikkaan, että eilen laitettu luge vielä hidastelee tossa niin kuin viime kierrossa, muttei estä sitä.

Niin ja vielä tuohon, ei kait se keskenmenossakaan, varhaisessakaan mee aina välttämättä niinpäin, että ensin laskee hcg-taso vaan voi mennä toisinpäin, eli vasta vuodon jälkeen, eikös? :(

Mrsbee, sinuna olisin yhteydessä neuvolaan, että testit näyttää positiivista ja verta tulee vähän. Jotta ne saa sen sinne sun tietoihin ylös. Auttaa sinua tulevaisuudessa. Ja varmasti ottavat verikokeesta hcg:n varsinkin kun sulla on luget käytössä. On aika yleistä, että normi menkat tulee vaikka on raskaana. Noi on kuitenkin niin vahvoja viivoja mitä oot tehnyt... Toivotaan, että se jokin viivojen aiheuttaja mukana pysyy :) mutta suosittelisin joka tapauksessa kävi miten kävi olemaan nyt yhteydessä neuvolaan.

MrsBee, pahoittelut vuodosta :( komppaan muita, ole yhteydessä neuvolaan kun on menkat myöhässä, testit selkeästi plussalla ja pientä vuotoa! Voi se olla jotain vaaratonta vuotoakin?

Käyn tätä ketjuu edelleen välillä kyylimässä :D

MrsBee, mulla oli jotkut viikon valemenkat tän raskauden alussa. Kun tuhru alko niin olin siis varma että menkat alkaa, kun se ei siitä sitten neljän päivän jälkeen mihinkään kehittyny niin päätin testata ja plussahan se pärähti ihan yllärinä itelle. Tuhru tosiaan jatku vielä muutaman päivän plussan jälkeenkin. Mulla oli kyllä menkkamaisia jomoja, mutta ei kramppeja kuitenkaan, tosin mulla ei ikinä menkkojenkaan aikaan kovia kipuja oo ollu.

Toivotaan parasta sulle, että kyseessä ei oo kemiallinen tai keskenmeno! Kannattaa varmaan maanantaina soitella neuvolaan, jos testit yhä sillonkin plussaa näyttää eikä vuoto ainakaan tuosta ylly :) Tsemppiä!

18+6

Kiitos tsemppaamisesta! Sen verran tässä nyt alaselkään koskee ja mahassa kramppaa, että aika varma jo oon enkä halua enää uskotella itselleni muuta.

Mulla on kokemus ton joulukuisen keskenmenon perusteella, että ainakaan pääkaupunkiseudulla ei tässä tilanteessa hyödytä neuvolaan soitella. On vielä niin aikaista, että minnekään turha mennä (esim. ultra) ja jos ei kestämättömiä kipuja tms. niin annetaan "luonnon hoitaa tehtävänsä". Ellei se plussa oo näkyvillä vielä tyyliin viikonkin päästä, en näe syytä soitella mihinkään. Asiasta puhuminen vaan saa tunteet nouseen pintaan, eikä se muuta tilannetta mihinkään.

Tosi kurjaa MrsBee, ehkä saisit terveyskeskustasta hcg verikokeen? Toivottavasti tilanne kääntyisi parhaan päin, olen tosi pahoillani :*( voimia!

Omanapa: oli pakko ostaa digia ja uskottava se on! :) yks digi jäljellä ja sen teen joskus viikon päästä.
Muoks: dpo 11 kp 29/29-31. 2h pidätyksellä äsken tehty.

Liitteet

• 1458471595875.jpg
    1458471595875.jpg
    51 KB · Katsottu: 352
Voi MrsBee :( isot halaukset sinne <3

Onnea Senni digin tuloksesta!

Milloinkahan sitä itse uskaltaisi testata... Vituttaa ne ainaiset negat :/ perjantaina aamulla on viimeistään pakko aamulla testata ennen reissuun lähtöä. Sillon ois dpo 14. Jos tästä kierrosta ei plussaa tule niin tulee yksi välikierto ja toukokuussa alkaa ivf- eli keinohedelmöitys hoidot!

Larissa kp 21, dpo 9

Muokattu viimeksi:
Mrsbee, lähinnä tarkoitin, että kirjaavat ylös tämän raskausyrityksen, jatkohoitoa ajatellen. Noi km:t vaikuttaa moneen asiaan ja jos niillä ei neuvolassa dokumenttia asiasta ole, niin silloin ei huomioida välttämättä niitä. :(

muurahainen: ymmärsin sun pointin :-) Lähinnä noihin muihin kommetteihin yhteydenotosta vastasin ajatellen ettei sillä ole nyt oikein vaikutusta mihinkään.

Siellä mun tiedoissa näkyy tällä hetkellä merkintä yhdestä km, joka sekin on pelkästään mun soiton ja kertoman perusteella siellä, kun ehdin viimeksi varata jo neuvola-aikaa. Silloin kun sitä soitin, niin kysyivät että onko ensimmäinen raskaus, niin ajattelen, että kai ne uskoo mun sanomat ilmoitampa nyt tai sitten (toivottavasti) seuraavan raskauden yhteydessä (ja jos ei, niin on ainakin lukuisia kuvia testeistä tallessa :rolleyes:)? Ja jos näin ikävästi käy kolmannen kerran, niin haluan päästä ehdottomasti tutkimuksiin, vaikka en tiedä lasketaanko näitä ns. kemiallisia samalla tavalla kuin keskenmenoja?

Takaisin