Plussa vai ei?

Juu kyllä mulla on ainakin valkkaria tullut reilusti nyt alkuraskaudessa:) ja niinpä! mullakaan ei oo mitään muistikuvia esikoisen ajoilta :D

esikko mulla kans valuu jos luit mun yhden aiemman kirjoituksen.. tosin en tiiä oonko raskaana mutta aamulla se selviää..oireet taas hävis kaikki.. paitsi limat alko tänään valumaan,sellasta kellertävää välillä ja välillä valkoista..tähän asti oviksen jälkee ollu kuiva olo :)

Joo mulla oli sillon viikkositten kans tosi runsasta valkkaria mutta se oli juoksevaa:D tää on ihan sitkeetä mutta kirkasta... Onpa ällöö :D

Kuulostaa lupaavalta teillä molemmalla! :) mua alko kyllä pikkusen pelottaan toi mun testi kun näytti tuollaista.. :( menin jo tyhmänä lukeen kaikkia kauhutarinoita netistä... :BangHead

e: toivotaan parasta meille kaikille jotka testaa aamulla... mä tsekkaan jo heti herättyäni onko joku ilmoittanu viivansa tänne,itse pystyn testaa vasta puoli ysin jälkeen kun saan testin käytyä ostaa ja vietyä lapset päivähoitoon. Aion siis pisua pidättää niin kauan kunhan saan käytyä apoteekissa :D

E, koita ottaa rennosti. Eiköhän siellä ole kaikki hyvin :)

Esikko, en tahdo olla ilon pilaajaa, mutta jos on ns. estrogeenidominanssi niin sekin voi aiheuttaa "ovislimaa" kierron lopussa. Tietty toivotaan että sulla olisi raskaudesta kyse :)

Kirppu, jos et jaksa pidätellä aamulla niin pissi purkkiin ja dippaa testi myöhemmin. Niinkin voi tehdä :) tietty jos pisu joutuu oottamaan testiä tuntikausia niin kannattaa laittaa se jääkaappiin (ällöä, tiedän :D )

Larissa: Niin mä oon joskus tehnykkin,ja saa nähä joudunko aamulla tekee niin..ällöä onkin mutta saattaa sen arvoistakin olla ;)
Nyt otetaan rennosti ja letkeesti tää ilta ja aamulla jännäillään testiKUVIEN kera tänne jokainen testaaja!

e: toivotaan parasta meille kaikille jotka testaa aamulla... mä tsekkaan jo heti herättyäni onko joku ilmoittanu viivansa tänne,itse pystyn testaa vasta puoli ysin jälkeen kun saan testin käytyä ostaa ja vietyä lapset päivähoitoon. Aion siis pisua pidättää niin kauan kunhan saan käytyä apoteekissa :D

Kova mimmi kirppu olet! Mulla olisn meleko kupla otassa ja kiukku päällä ;)

Ei tässä parane kiukutella,odottavan aika on pitkä ja kiusallinen mutta voi olla senkin arvoinen ;) Hyvä harjoitella odottamista nyt jo jos sattuukin olemaan raskaana ja joutuu odottamaan 9kk:tta :)

Sadetuuli, onnea! Montako testiä ajattelit tehdä ennen kuin uskot?:hilarious:

Esikko, minä tarvitsen ainakin plussan jälkeen pikkuhousunsuojan, sen verran kaikkea valuu.. :yuck:

Pakko varmaan huomenna kesken töiden tulla aamulla tuijottelemaan teidän testejä, jännittää niin kovin kaikkien puolesta!

Mää tässä mietin että uskallanko tuhlata pcn huomenna...Entä jos onkin vaan ovis myöhästynyt plussasta huolimatta :( en kyllä jaksas oottaa enää kahta viikkoo:(

Äläpä..aina lorisee jotan,miehenä ois helppoa muttei sitten sais kokea näitä ihanuuksia ja jännityksiä ;;)

Tee vaan esikko pc meidän seuraksi aamulla..

esikko älä lannistu,koskaan ei tiedä..kyllä mäkin epäröin omaa testiä niin kauheesti että pelottaa tehä se aamulla koska pelkään sen olevan viivaton ...mutta pakko se on tehä.. :S Kaikki nyt jännätään peloissa aamulla..

Takaisin