Plussa vai ei?

Niin oon Larissa mennytkin oviksen mukaan. Ovis oli 10.2. Mulla on säännöllinen kierto ollu eli menkat alkanut tähän mennessä aina 28pvä ja kestänyt 4-6 päivää jolloin siitä. tammikuussa alkoi menkat 28pvä ja loppui 31.1 ja ovis alkoi sitten 10.2 ja siitä laskettuna pitäs menkat alkaa 24.2 muttei oo kuulunu menkkoja..

Jos sulla alkaa menkat "kierron 28 pv" niin kierron pituus on silloin 27 päivää. Eka menkkapäivä on siis kierron eka päivä. Eli jos ovuloit 10.2. ja luteaalivaihe on 14 pv (mitä se yleensä on monilla) niin menkat alkaisi 25.2. Tänään sulla on siis dpo 14.

Larissa Kiitos,eli oon kärryillä laskuissa ollut muuten paitsi kiertona oon pitänyt 28pvää,mutta kyllähän nyt tyhmäkin pitäs tajuta että jos alkaa vuotaa 28pvä ni se on eka kiertopäivä joten lasku tyssätään edellispäivään :) Hyvä minä :D
Oon ainakin dpo:t laskenu oikein sillä dpo 15 testaan eli huomenna :D

Ja niin kuin epäilinkin niin en jaksanut odotella huomisaamua. Apteekin oma rtesti ja noin parin tunnin pidätyksillä. Mitäs tuumaatte? Dpo 13 (?).

Ikävästi jomottanut kuin menkkajomotusta koko päivän vasemmalta puolen enemmän. Pitäisikö huolestua? Huomenna tai viim lauantaina ois menkkojen alkamispäivä.

Liitteet

• 20160225_133111-1.jpg
    20160225_133111-1.jpg
    692.1 KB · Katsottu: 310
Sadetuuli: Wau! Toihan on selvä plussa <3 Onnea hurjasti <3 edes yksi meistä plussas..

Tässä kun olen netflixiä katellu ja koneella ollu nii kokoajan pientä "kipuilua" ja oudon tunnetta alavatsalla.tänään myös tullut kellertevää valkovuotoa reilusti.,tuoksahtava jonkin verran ,merkki raskaudesta? Pissa oudon väristä/kellertävää..ei oo koskaan ollu mitää pissa tms tulehduksia..joten en usko niitäkää olevan..

Mutta nyt meni meikän tilanne todella oudoksi! Nyt bongasin selvät ovislimat!???

Onnea sadetuuli! Hyvät viivat tolle dpo:lle :)

Esikko, oisko se ovis vasta nyt? Joillakin tulee "ovislimaa" myös loppukierrosta jos estrogeeni on liikaa koholla.

Ku ei oo niitä ovis testejä vielä tullu:( mutta oli kyllä sillon niiin selkeä se plussa että en tiijjä???

Ihanaa kiitos onnitteluista ja huippua kun täältä saa tukea toivoa että se ois justiinsa sitä :joyful:

Esikko1 mitkäs ne sun päivät olikaa ny pv/pv? Ku jos oon plussannu oviksen jo aiemmin reilusti niin voisko luulla et on vaan runsaampaa valkkaria ennen plussaa :grin mulla ainaki esim ne pirun lämmöt on ihan oudot... tänäänki ku mittasin niin oli 35.7 (yleensä alkukierrosta jopa 34.6 ja loppukierrosta voi olla 36-36.2). Meillä on "ei kalibroitu" mittari :wacky:

Ihanaa kiitos onnitteluista ja huippua kun täältä saa tukea toivoa että se ois justiinsa sitä :joyful:

Esikko1 mitkäs ne sun päivät olikaa ny pv/pv? Ku jos oon plussannu oviksen jo aiemmin reilusti niin voisko luulla et on vaan runsaampaa valkkaria ennen plussaa :grin mulla ainaki esim ne pirun lämmöt on ihan oudot... tänäänki ku mittasin niin oli 35.7 (yleensä alkukierrosta jopa 34.6 ja loppukierrosta voi olla 36-36.2). Meillä on "ei kalibroitu" mittari :wacky:

Esikko1 siis piti kirjoittaa että jos oot plussannu eilä jos oon

Mulla siis on dpo 8-12 kp on 62! Ja lima on kyllä siis ihan sellasta ÄLLÖVAROTUS ihan limasta ja kananmunanvalkuaisen tapasta venyvää :D lämmöt kans on koholla 37,2???

se voi johtua myös raskaudesta esikko että tulee limoja! :) tai mulla itellä ainakin tuntuu että kokoajan valuu jotain:DD

Takaisin