Plussa vai ei?

Äääää on tää hankalaa päättää :( himottas kyllä mutta just pelkään sitä negaa :D

aijh..joillanhan se voi näyttää ajoissakin..itellä ei ainakaan näyttänyt tiistaina mitään vielä jolloin oli dpo 12. huomenna on dpo 15 ja menkkoja ei oo näkyny..

Sadetuuli, onnea! Montako testiä ajattelit tehdä ennen kuin uskot?:hilarious:

Esikko, minä tarvitsen ainakin plussan jälkeen pikkuhousunsuojan, sen verran kaikkea valuu.. :yuck:

Pakko varmaan huomenna kesken töiden tulla aamulla tuijottelemaan teidän testejä, jännittää niin kovin kaikkien puolesta!

Yks ois viel kaapissa :)

Isäntä kysy tänää että oonko tehny jo testiä (sovittii muka että teen vasta vkl eli siis perjantaina. En kehdannu valehdella niin myönsin ja näytin tikkua sille. Käski varata asap neuvola-ajan... miehet:laughing021:laughing021 (nää naamat on hulvattomia)

Voih :/ mä pissasin astiaan ja laitoin jääkaappiin odottaa.. :) ei pystyny pidättää yhtää ..kävi jo massu kipeeks :D
Puoli ysin jälkeen saatte mun testituloksen :)

Viimeiset jännäily kirjoitukset.. :)
Äsken alko alaselkää särkee todella..joka säteilee oikeaseen jalkaan... :o mitä lie..

a3e2c5120f8c827f260c7822536c85aa
blaaah:(

Ääks.. mä en oo koskaa noihi testeihi saanu mitää :/käy apteekin oma ostaa.. n. Puoli tuntia enää ja pääsen testin tekoon.. kääks..jännitää :o

Takaisin