Plussa vai ei?

esikko,jos testejä riittää niinmikäs siinä,ei muutakun aamulla testin tekoon.. Mun huono olo väisty pois mutta tilalle tuli huimaus :o

-e- : kun raskaus etenee alkaa rtestin viiva haalene kun hormonia on niin paljon et testit reagoi haalenemalla :D

Senni, aijaa!! :D enpä ikinä oo tollastakaan kuullut! :D mutta hyvä sitten! ;) :) ei tarvii panikoida.. :D

Mä käyn ostaa vasta aamulla ni ei oo kiusana ellei tänään tuu ne mitkä tilasin :D Kohtahan posti tuleekin niin näkee tuleeko..toivottavasti ei niin eipähän kiusaa mua :)

Toivotaan että jokainen aamulla näkee kaksiviivaa testissä.. <3 Pääsen vasta ite testaan puoli ysin jälkeen,aamulla pitää lapset viedä päivähoitoon ja sitte ostaa testi ja äkkiä kotiin testaamaan :)

Muokattu viimeksi:
Mulla on taas töissä tylsää niin tein laskelmia :D eli miten hcg-tasot kehittyy, jos kiinnittyminen tapahtuu dpo 5-7 välillä ja arvo tuplaantuu joka toinen päivä. Lähtöarvo on 1-5 (viitearvo naisella joka ei ole raskaana on 0-5).

Dpo Hcg
5 1-5
6 1-7
7 1-10
8 1-14
9 2-20
10 3-28
11 4-40
12 6-56
13 8-90
14 12-112
15 16-180
16 24-224
17 32-360

Nämä on siis arvoja veressä eli näkyvät virtsassa noin päivän viiveellä.

Muokattu viimeksi:
Ihmisillä nousee hcg niin eri tavalla että siksi osa plussaa jo dpo 9 ja toiset vasta kun menkat on päiviä myöhässä. Riippuu myös siitä milloin kiinnittyy (dpo 5-9 yleensä), mikä on toi hcg:n lähtöarvo ja millä vauhdilla hcg tuplaantuu (yleensä joka 2. päivä, mutta osalla joka 3. päivä). Eli ei kannata lannistua jos ei heti plussaa tule ;)

Siivosin juuri talon,vein matot ulos,pesin lattiat yms.. niin olo vallanmainio..ei enää mitään öillisiä/aamullisia oireita eikä kyllä menkkojakaan :/ Nyt kysyn teiltä viisaammilta.. mulla normaalisti kierto 28pvää,nyt tässä kuussa ovistuli yllättävän aikasin eli 4 päivää ennen kuin normaalisti..eli eikös siitä kun lasketaan kaksi viikkoa niin 24 päivä pitäs alkaa menkat,eli meenkö nyt sen mukaan enkä 28pvän kierron mukaan.. koska ovis tuli normaalia aiemmin.. sori sekava kirjoitus :)

Kirppu, menet sen mukaan milloin ovis on tullut :) mones päivä tätä kuuta sulla oli ovis ja kuinka pitkä luteaalivaihe sulla on yleensä (aika oviksesta menkkoihin)?

Takaisin