Plussa vai ei?

Jep..toisaalta hyvä ku tyttö pudotti vikan testin pönttöön ni saa rauhassa odottaa ettei pysty testaamaan :) huomiseen jos sinnittelen ni ois dpo 15

Sadetuuli voi sinun kanssas ;) huono olo on vaikka oon syöny ja juonu.. hyyii..vatsa on niin outo etten oikee osaa selittää..silleesä pinkee ja vähä sisään päin vetäytyvä jokseenkin..emmä osaa sanoo.. mut ei mulla ennen näin oo ollu kuitenkaan..

Täällä nyt myös tissit kipeentyneet :D kaapissa ois yks pc mutta sen säästän viikonloppuun nyt käytän noita ebaysta tilattuja"herkkiä". Mutta jotenkin vaan koko ajan aattelee että eo nää näytä kuitenkaan ku kaikki sanoo että ne on niin epöherkkiä :D mutta en kehtaa pctä tehä vielä ku jos se ovis olikin vasta selkeimmän plussan aikaan tai siis tumminmman viivan nii nyt ois vasta dpo 8 mutta ekasta oplussasta on dpo 12, anteeks sekava kirjoitus :D

oivoi ompa teillä jännä paikat!!! ;) löysin kaapista yhden testin ja tekis mieli tehdä ja kattoo mitä se näyttää dpo 29 :D oon varmaan ihan hölmö kun vieläkin tekee mieli testailla :D

Okei! Mutta onko täällä porukalla kokemusta noista raskauskeijun one steps testeistä? Ne on tollasia tosi kapeita ja herkkyys on 10 :D

Esikko mä sain apteekin testiin plussan ku one stepin 10 näytti tyhjää.. mä en luota ku apteekin ja pc:n testeihin.. :)

Hmmm Okei millä dpo päivällä olit? Teitkö sen jälkeen vielä noita one steps testejä millä dpo päivällä siihen plussa?

Jotenkin tää tissikipu ja nännikipu antaa niin paljon toivoa ku ei ikinä oo ollu tällästä paitsi esikoista odottaessa mutta sillon en imettänyt tietysti nii ihan eri tilanne tavallaan:D

esikko mä tilasin öö..olikohan mammaksistä noita kapeita one stepsin testejä ni en mä ainakaa oo niihin koskaa mitää saanu,mut sellaset ovistestit on parhaita!

En tehny enää niillä ku hävitin ne heti..
Olin kyllä lukenu että ne on ihan huonoja mutta uskoin vasta ku kävi niin omalle kohdalle..
Oiskohan sillon ollu dpo 13..
Noi testaamiset oli marraskuussa ja sen verra viel et ne tein viel samasta pissasta..

Okei! Hmm nyt vaan mietin maltanko odottaa viikonloppuun vai teenkö jo huomenna :D mutta jos onkin vasta dpo 9 nii saattaa mennä hukkaan mutta jos onkin dpo 13 nii näkys jo :D

Tuollai näytti! aika jännä että noin "haalea" viiva kontrolliin verrattuna vaikka pc liuska oli jo tasavahva dpo 14..

Liitteet

• 2016-02-25 09.10.19.jpg
    2016-02-25 09.10.19.jpg
    92.9 KB · Katsottu: 310
Takaisin