Olen ihan pikkuisen kade kaikille naispareille, oon ihan varma että toista naista kiinnostaisi enemmän kaikki pienet oireet ja ihmettelyt.. Vai olenko väärässä?
Mä voin kohta kun mies tulee kaupasta niin laittaa teille testin ihmeteltäväksi :D nyt siis kp 31/28 ja menkkoja ei vaan näy. Ja maanantaina viimeksi nega tullut.
täällä alko jokunen tunti sitten lievä alamassu kipu,ei menkkamainen lainkaan..vaan sellanen mitä ei ennen ole ollutkaan...
nyt ketuttaa nii vietävästi,olisin testannu aamulla mutta meijän ihana 3v riiviömme oli pudottanu viimeisen r-testin pönttöön plus pari ovistikkua..eivät siis olleet muoveissaan.. muuuurrrr....nyt pakosta menee niin kauan testaus ku tulee postista uudet...
Älkääpä muuta visertäkö,voi jösses ku hermotti mutta eipä tyttö sitä ymmärtänyt mitä ne oli..tilasin eilen joten kyllä luulen ett ellei huomenna ni perjantaina ainakin pitäs olla.. toivotaan että tulis huomenna ni pääsis testaan..mutta jos ei ni sit jännitytän teitä perjantaihin :D
Määki jaljan nähdä testejääääää!!!! :D kirppu voi pirkula! Sun tän päivän testiä ko odottelin. Käykää lähimarketissa "iltakävelyllä" mullakaan ei oo ku enää ovisliuskoja kotona ja ny nii väsy et ootan vaan isännän lämmittämää saunaa. Huoh!
sadetuuli,asumme keskustasta 10km päässä ja kohta mekin mennään saunaan..ni taitaa jäädä testailut tältä illallta ja huomis aamulta..pidän teitä jännityksessä nyt eholtani