Plussa vai ei?

Ce: onnittelut :) (kts tuolta toisesta ketjusta) ja kyllähän nuo oireet kuulostaa oikeilta :)

Esikko1: kuulostaa oireet aika lupaavilta:happy: täytyy myöntää että mulla ainaki on nyt paljo enemmä valkkaria ku esim viime kierrossa. Mutta en uskalla luottaa siihen. Pidetään huomiseen peukkuja!

Kirpou: millokn testaat :)

Hui nyt rupes kyllä ärsyttää ku ei oo sitä testiä huomiseksi :( noo onneksi on niitä kiinalaisia :D

Ce Mulla ainakin useasti on lähtenyt sillä ,mulle ainakin tulee huono-olo myös siksi että on ns. puutteessa ja haluttaa kamalasti,jokaisen elimistöhän reagoi erinlailla.

Sadetuuli: oon niin hätähousu että oon testannu joka päivä tuloksetta.. mutta enää en testaa ainakaa ennen keskiviikkoa..

Mua jo jännää su puolesta keskiviikko! munkin pitäis tietenkin malttaa odottaa ehkä ainaki tiistai aamulle. Jos vaikka vähä vahvistiisi tuo viiva. Huh!

Ittee jännittää ja pelottaa sekä on niin sekavanoloiset ajatukset asiasta että kun ei mitäää oireita ole enää kun viikko sitte vielä olikin.. ei se auta kun keskiviikkoon odottaa. Laittele ihmeessä kuvaa tänne ku testaat.Pidän peukkuja sulle että viiva vahvistuu!

Mä veikkaan sadetuuli kyllä plussaksi tuota! :) mulla antoi samoihin aikoihin tuollaista viivaa myös apteekin omaan testiin. se on tässä kuvassa tuo toisiksi alin :)

Liitteet

• Fotor_14557046291870.jpg
    Fotor_14557046291870.jpg
    382.3 KB · Katsottu: 288
Mutta kiitos kannustuksesta ihan hirveästi *_e_* niin monrt kerrat kun on ne menkat alkanu niin seinää on potkittu ja itkua tihrutettu ettei se tärppää koskaan. Toivon totisesti että se ois nyt kiinni ja lujasti <3

nojuu oli kyllä ittellekkin yllätys kun näytti niin aikaisin! :o mutta kaikki oireet tuli melkein vasta tuon kunnon plussan jälkeen.. paitsi väitän että kiinnittymisen tunsin koska oli niin hirveät kivut :D ja tuli tippa vertakin, mutta muita oireita ei ollu ennen kunnon plussaa :)

Onko tuossa sun viivassa livenä yhtään väriä? :) näyttää tuossa kuvassa vaan jotenkin hassulle, mutta eihän niistä haamulaisista ikinä hyvää kuvaa saa :D

Minäkin liityn tähän "valkkariryhmään" :D viikko sitten lauantaina aamupäivällä/päivällä oli tosi kovat menkkakivut ja odottelin vuodon alkamista. Valkovuotoa ollut jo ennen sitä päivää ja jatkuvasti sen jälkeen, että melkeinpä koko ajan saanut pikkuhousunsuojaa käyttää. Saa nähdä mitä tästä vielä tulee, kai sitä testiostoksille on lähettävä taas huomenna... :D
Ja tänään siis tosiaan se kp33 eikä menkkoja eikä sen puoleen plussaakaan oo näkyny.

• Tykkään
Reaktiot: Ce
Minun hailakassa tältä päivältä näkyi tosiaan väri... ei ollu ihan blankko :rolleyes: mutta että mikä väri niin haalee punainen sanoisinko. Ja ny ku moni on tosta valkkarista tosiaan puhunu nii piti ihan kalenterimerkinnät mennä välissä lukee ja on niitä mullakin ollu joka päivä tällä viikolla reilummin. Jospa se siis ois plussan ensioire <3 sit meitä ois niin monta jokka plussais :cool05

Jos valkkari olisi plussaoire ni mä sit en siihe kuulu sillä ei tuu valkkaria ku minimaalisen vähän.. eli ei normaalia enempää

Muokattu viimeksi:
Takaisin