Ei oo kun päivällä n 2,5 h pidätyksellä. Pitää huomenna piipahtaa ostamassa lisää testejä kun tuohan oli viimeinen kaapissa ollut. Ehkä vois sit loppuviikolle ostaa apteekin oman :) bähän niin kuin h-hetkelle
Sadetuuli, sama täällä miehen suhteen! En ole omasta aamutestistä sanonu mitään. Viimeksi kun kerroin tädin myöhästymisestä ja sitten se tulikin, oli aikamoinen pettymys..
Ce niin ollaan samoilla linjoilla näköjään. Kun sitä itse kai enemmän uskoo mitä haluaa eikä nää kunnolla oikeita faktoja niinei millään kehtaa toisen mielialoja tahallisesti nostaa ja musertaa sitte! Kertoo vasta kun ne menkat nyt oikeasti on myöhässä eikä tämmöisiä haamujen haamuja
Kirppu: ei minullakaan mitäön oireita ole... ei selkeitä ja ne mitkä vois olla mielestäni "oireita" on selitettävissä kaikella muullakin :D ymmärrykseni mukaan dpo10 ei ole vielä paljoakaan että oiskos se kuitenkin niin että jos ei menkkoja oo alkanu nii toivoa on :) jos udella saa niin monesko yk?
Sadetuuli: mikä dpo sulla on kun viivan sait?
Menkat pitäs alkaa keskiviikkona,sitä odotellessa
Yk 4. Kaks aiempaa raskautta 2010 ja 2012 onnistu ekalla tärpillä mutta nyt tuntuu ottavam koville,marraskuussa poistatin hormonikierukan,luulen että hitusen vaikutusta sillä asiaan..niin ainakin olen lukenut/kuullut että se vaikeuttaa jonkun verran raskautumista.
Mulla kipeytyi rinnat ovulaation jälkeen ja suihkussa käyminen oli tuskallista. Repäisykipua aivastaessa. Nyt on juilinu menkkakivut jo monta päivää ja koko ajan juoksen tarkistamassa että nytkö vuotaa... Kirppu, ette ole vielä pitkään yrittäneet, plussatuulia sinne! Toivoa on niin kauan kuin täti ei ilmesty!
Onko aina kierron lopussa valkovuoto näin runsasta vai oiskohan toivoo! Siis just koko ajan pitää mennä vessaan tarkistaa että nytkö ne alko ku oikein lorahtaa.... Nännit on kipeet kans mutta se voi olla ennen menkkojakin :D
Mä kans kattelen nillle hitusen vähillekkin oireille selityksen muualta..kuten huono olo ollu kaksi aamua;selitin nälällä,menkkojen alkamisoireilla mutta aamupupuilu veikin huononolon pois
Rinnat ihan millistäkin millimmin kipeät/arat,selitän sillä että menkat alkaa kolmen päivän päästä viimestään..lämmöt on ollut 4 päivää 36,4-36.8 ja normaalisti on 35.5,tätä en osaa selittää..
Kirppu: luulen että dpo9. Kp21 nyt ja kun en koskaan ole ovistesteihin kunnon plussaa saanu, lämpöjä en saa mitattua aamuisin samaan aikaan eli ei hyvä tapa mulle bongata ovista. Kivut ja limat on eli niiden ja hailakoiden ovisviivojen avulla koitan pitää jotai kirjaa oviksesta. En suinkaan ressaa!
En osaa auttaa tuos kierukka-asiassa. En tiedä niistä mutta hois äkikseltään tosiaa ajatella että kyllähän hormoneilla aina jotai vakkutusta on, toisille isompia ja toisille vähäisempiä vaikutuksia.
Oot sitten ajoissa saanu viivanpaikan kyllä..epistä
Mä löysin kyllä elämäni vahvimmat ovisviivat mutta saa nähä hyödyttikö mitään..
Joo kyllä oon kans samaa mieltä että hormonikierukalla on osuutta asiaan..