Haha ei paljoa tihrustella tartte, paljon onnea!! :P :) onneksi on viikonloppu niin ei tartte antaa häiritä unettoman yön kun tälläsiä uutisia tuli! :)
Huomenta ! Mun viikonlopun reissusta tuli raitis en voi uskoa !! <3
Jännää kyllä kuinka toi mammaksi sivun herkkä testi on noin "huono"? Nytkin näkyy vain hailura! Onneks digi on raaka
Iiiiik! Toivon niiiin, että tästä lopulta tulee meidän vauva <3 yli neljä vuotta sitä odotettu! Uskomaton fiilis
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussa tuuuulia +++
E.m onnea!! :) noista erittäin herkistä testeistä on ollut paljon puhetta täällä, ja melkein kaikkien merkkien kohdalla tultu tulokseen ett 25 näyttää aiemmin ja varmemmin raskauden ku 10 herkkyyden testit
Senni en vieläkään sanoisi plussaksi :/ tuo testiviiva on vielä hitusen haaleampi. Huomenna voisi olla jo! Elä hätäile, oma ovikseni on aina vasta kp 24 :)
Kiitos kaikille <3
Ja en kyllä itse suosittele kenellekään noita herkkiä testejä. Itse kokeilin ekaa kertaa niitä nyt tässä kierrossa ja en kyllä niitä aijo käyttää enää uudelleen
Toivon kovasti kaikille plussia ja super tarrasukkia <3 +++
Hei te jotka tilaatte testejä ebay:sta nii kauan kestää tulla? Tilasin ovistestejä pariviikkoa sit ja ei vieläkään näy ei kehtaisi tilata muualta ku just tietty sit tulee...