Plussa vai ei?

Haha ei paljoa tihrustella tartte, paljon onnea!! :P :) onneksi on viikonloppu niin ei tartte antaa häiritä unettoman yön kun tälläsiä uutisia tuli! :)

Huomenta ! Mun viikonlopun reissusta tuli raitis :grin en voi uskoa !! <3
Jännää kyllä kuinka toi mammaksi sivun herkkä testi on noin "huono"? Nytkin näkyy vain hailura! Onneks digi on raaka :hilarious:
Iiiiik! Toivon niiiin, että tästä lopulta tulee meidän vauva <3 yli neljä vuotta sitä odotettu! Uskomaton fiilis :happy:
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussa tuuuulia +++

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    999.8 KB · Katsottu: 421
Onnea plussanneille!

Tämä kyllä taas todistaa ettei noilla erityisherkillä testeillä tee yhtään mitään. Se 25-vahvuus on paras

Emillä ihan aika selvä viiva :D onnea!

E.m onnea! :)

• Tykkään
Reaktiot: E.m
E.m onnea!! :) noista erittäin herkistä testeistä on ollut paljon puhetta täällä, ja melkein kaikkien merkkien kohdalla tultu tulokseen ett 25 näyttää aiemmin ja varmemmin raskauden ku 10 herkkyyden testit :o

Onnee E.m ja Emi :)

Oisko tää nyt vihdoin ovisplussa ? :D kp 15 joten saisi jo olla

Liitteet

• 1454749575140.jpg
    1454749575140.jpg
    35.9 KB · Katsottu: 259
Mä tässä mietin että miksi samanlaisissa testeissä välillä näkyy viivanpaikka ja välillä ei?

Kiitos teille onnitteluista! :Heartpink Eihän tätä vieläkään oikeen usko todeksi :love7

E.m, ihanaa! Selvä plussa sielläkin vihdoin ja viimein! Paljon onnea ja toivotaan että kaikki menisi hyvin loppuun saakka! :Heartred

• Tykkään
Onnea plussista :)

Senni en vieläkään sanoisi plussaksi :/ tuo testiviiva on vielä hitusen haaleampi. Huomenna voisi olla jo! Elä hätäile, oma ovikseni on aina vasta kp 24 :)

• Tykkään
Kiitos kaikille <3
Ja en kyllä itse suosittele kenellekään noita herkkiä testejä. Itse kokeilin ekaa kertaa niitä nyt tässä kierrossa ja en kyllä niitä aijo käyttää enää uudelleen o_O

Toivon kovasti kaikille plussia ja super tarrasukkia <3 +++

Hei te jotka tilaatte testejä ebay:sta nii kauan kestää tulla? Tilasin ovistestejä pariviikkoa sit ja ei vieläkään näy:( ei kehtaisi tilata muualta ku just tietty sit tulee...

Takaisin