Hei tiedän että ei pitäs avata digejä mutta minkäs teet :D normaali clearblue siis kyseessä ei viikkonäytöllinen. Onko kukaan avannut miltä pitäs näyttää jos nega?
esikko1, mä olen samaa joskus miettinyt, mutta sen viikkonäyttöisen kohdalla.. Ja muistaakseni joskus avannutkin tai yrittänyt avata. En vain yhtään muista miltä näytti ja kuvaa ei enää taida löytyä!
Hmm.. Kyllä siinä ainakin selvästi näkyy toinen viiva ! :)
Mutta meillä ei nyt ole vertailu kuvaa.. Pitää ootella jos löydetään joku muukin joka on avannut, ehkä sitten ollaan viisaampia!
Toivotaan, että enteilisi kuitenkin plussaa !!! Sulla oli siis kuukautiset jo yli viikon myöhässä, vai muistanko väärin?
Voi ei, niin myöhässä ! Epätietoisuus on niiiin kamalaa!
Toivotaan kovasti, että voisi kuitenkin tarkoittaa kohta tulevaa plussaa! Ja jos vielä kaikilla sellaisia ei (ehkä) tule :)
Toivominen on aina niin pelottavaa!
Ajattelitko tehdä vielä uuden testin huomenna tai yrittää päästä verikokeisiin?
Muista et digit ei sit oo kauheen herkkiä! :) joillain näyttää negaa vaikka tulee kirkuvia plussia tikkuihin mm. Minulla myös :D mulla tai näkyy raskaana 2-3 vasta viikko ekasta plussasta.
esikko: Mun clearblue smart countdownissa kumpikin viiva oli yhtä vahva kun avasin sen viime raskaudessa. Noihin tulee aina kaksi viivaa. Niin muistan lukeneeni.
Jennyhannele, voi vitsi :D jotenki oon ajatellu digin olevan niin "varma", mut hyvä tietää siis varalta toi! Ehkäpä sit teen huomenna 2 testiä yhen digin ja toisen tolla mammaksi testillä
Ei ne digi viivat kertoo vältämättä mtn. Mulle aikoina tuli kolme viiva näkyviin (viikkonäytöllinen) ja tulos oli ei raskaana ja en ollut raskaana. Esikko1 soita vaan verikoe lähetetä, jollain ihmisillä ei erittyy hcg tarpeeksi virtsaan. Ei ole turha käynti, parempi se on käydä kun kerran kuukautisia ei näy :)
Senni, kannattaa tehdä O-testikin useamman tunnin (3-4) pidätyksellä ja välttää juomista. Yhden tunnin pidätyksellä et saa luotettavaa tulosta! Toivottavasti kohta ois plussa :)
E.m, kyllä mun silmään näkyy haalee viiva sun testissä! Kovasti vahvistumisia sille! :)
Esikko, sullekki plussaonnea sinne! Inhottavaa tuollanen epätietosuus varmasti toivottavasti tilanne selkenee pian!
On. Nyt olis kp 30/28 menossa. Ovulaatiosta ei tietoa millon ollu. Tissit tuntuu kipeämmiltä ku eilen ja lämmöt oli aamulla koholla. Sit maha on aika turvonnu ja koko ajan pitää rampata vessassa ku tuntuu et jotain valuu tuolta, sellanen vähän "märkäolo"