Sandy, testailen huvin vuoksi ja omaksi iloksi. Isompi kynnys tehdä r testi kun o testi. En todellakaan luota o testiin raskaustestinä enkä ole koskaan ajatellut että tekisin siitä jotain oikeaa johtopäätöstä :D Kunhan tylsyyttäni olen testannut.
Onko tää nyt yks niistä hehkutetuista alkuraskauden oireista. Nimittäin nännit on niin kipeet kun suihkusta tulin niin sattuu kuivata! :DD no joo okei,menkat pitäis alkaa tän viikonlopulla mut ei KOSKAAN oo ollu tällästä nänni kipua tai tissikipua oikein muutenkaan ennen menkkoja! :DD
No mulla ei sattunut se itse suihku mutta sen jälkeen tosiaan kuivaaminen ja rintsikoiden päälle laitto,aa mitä tuskaa! :D Vähän jo jänskättää että tuleeko niitä menkkoja vai ei. Toivottavasti ei et pääsen testiä tekeen. Onko joku testi mitä erityisesti suosittelette? Ja onko jotain testiä missä vois mahdollisedti näkyä raskaus jo ennen kun menkat pitäis alkaa?? Oon ihan uuno näissä jutuissa kun on eka mahdollinen raskaus joten kaikki ihan uutta mulle! :D
Kyfi suosittelen hakemaan marketista pregcheck liuskoja. Paketissa 2 testiä ja hinta alle 3e. Ja hyviä ovat. Loppuviikosta saattais jo jotain näkyä testissä
Mannikka, kokeilin kerran aikaisemmin pregcheck liuskoja, oli kyllä halpoja mut toisen niistä tein ainakin väärin kun ei se näyttäny mitään viivaa :D Mut se oli siis viime viikolla tai sitä edellisenä kun tein. :)
En enää ymmärrä itteeni, mua rupes yhtäkkiä pänniin joku siis ihan olematon asia en löydä syytä siihen ja nyt mä rupesin nauraan hervottomasti enkä tiedä syytä siihenkään! Mitä täällä tapahtuu. :D
kyllä siinä viiva on kun mieskin näkee <3 mutta varmistelen vielä kun ovulaation aikaan sillon näytti viivaa... Vaikkakin oli se kyllä vaaleampi ja nyt näkyy luonnossa selkeetä punaista :D