Kuvitelenko vain vai onko viel selvämpi viiva kun päivällä? Taitan vaan niin epätoivoisesti toivoo et näen testeissä vain mitä haluan :D
Alle tunnin pidätyksellä, ihme vessassa ravaamista.
Kp 33/31-43 dpo 11
Täällä tämmöinen aamu :D aika selkeeltä jo näyttää :) toivottavasti pysyy mukana! Kiitokset kaikille jotka jaksannu tulkata mun kuvia :)
Kp 35/31-43 dpo 12, rv 3+5?
Täällä ei oo menkat alkanu ja aikomus oli testata vasta ens viikon lopulla jos ei menkat ala ennen sitä, mutta enhän minä malttanu ootella sinne asti kun yks liuska kummitteli kaapissa.. Testi ei oo tehty aamulla, parin tunnin pidätyksellä.
Kattipakana: varovaiset kiitokset :)
Näen haamun sun testissä,mikä testi se on? Tee apteekin tai pc:n testi kun joskus noissa halpis testeissä ei näkyy kun tosi heikkona mut apt testissä saapa näkyy paljon vahvempana
Nyt tein Apteekin omalla testin ja ei tämä kuvio kyllä yhtään selvemmäksi käy.. Voi peeveli! Jotain olen näkevinäni ja muokkasin kuvan niin kaks viivaa hohtaa - toinen heikommin kyllä. Varmaan joku kemiallinen kyseessä tai kohdun ulkopuolinen tai jotain ku ei tuu kunnon viivaa.. Teen muutaman päivän päästä uusiksi jos ei menkat ala. Mukavaa viikkoa kaikille tiirailijoille!
Näkyy haamu ja näen väriäki :)
Oma napa: eipä tämä raskauskaan ehtiny ees kunnol alkaa.. vaaleanpunainen vuoto ja kovat vatsakiput, kn on siirtyny alemmas ja ihan pehmeä :*( ja eilen tuli niin nätit viivat testiin :*( ihan paska olo kun joka ikinen kierto käy noin kunnol vuotoa odottelen. Kp 36
Senni: voi ei.. mutta alkuraskauden vuodot on kyllä yleisiä. Mulla kävi viime kierrossa samanlailla ja lääkäri ohjeisti tekemään testin viikon päästä uusiksi kun vuoto ei aina meinaa että olis menny kesken. Pidän peukkuja!!!