Plussa vai ei?

Kp 32/31-43 dpo 9 yk 3. Ylin on rtesti. 1h pidätyksellä. Ei viime kierossa otesti näyttänyt kun tosi haaleta viiva,luonossa näkyy otesti viiva vahvempana. Näkeeko rtestissa haamujen haamu? Yritan pidata iltaan ja teen viel pctesteja. Lämmöt 37.5( normaalisti 35.8 ) ja kurkkukipua, taitapa vaa flunssa iskee.

Liitteet

• 1449752056662.jpg
    1449752056662.jpg
    30.2 KB · Katsottu: 310
No, jos jostain syystä ei täti tuu ensviikolla ni sit haen apteekista testin, mutta nyt uskon että ei oo vauvoja tulossa tästä kierrosta. Oon kahdesta aikaisemmasta saanut tosi aikaisin plussat. Lisää yritystä ensivuonna :)

taitaa se täti tulla viimeistään huomenna tännekkin kun samat mahan juilinnat alkanu.. en jaksa enään testaillakkaan..

Milsku, kun kuvaa suurentaa niin kyllä siinä jotain haaleaa näkyy! Mutta en saa selvää onko se vaan harmaa viivanpaikka vai onko siinä punaista väriä. Testaa parin päivän päästä uudelleen :)

Milskun testissä näkyy kyllä joku viivanen siellä mutta kokeiles uudestaan myöhemmin josko tummenis tuosta :happy:

Milsku näkyy haamu!
Täällä kans menkkakipua ja potutusta. Lämmöt 37.7. En tiiä et joku tulehdusko mul on kun normisti lämpö alle 36. Menkat varma alkaa tänään tai huomenna. Imetys toimii näköjään mulla ainakin vahvana ehkäisynä :(
Edit: kp 33/31-43 dpo 10 yk 3

Muokattu viimeksi:
Milskulla haamun alku!!! :)

Liinuska, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mullaki ekasta raskaudesta tuli toooosi varhainen plussa, nyt on jo menossa dpo 17 ellei enemmänkin ja haamulais-asteelle pääsin eilen. Tosi yksilöllistä miten hormooni lähtee kehittyyn. Mun kaverilla näky plussa vasta ku menkat oli yli 2 vko myöhässä.

Tässäpä tiirattavaksi mun testailu tältä aamulta. "Jokin" on vahventunut eilisestä mutta melkosta arvailua edelleen.. Menkat pitäis alkaa tänään, saas nähä miten käy!

image.jpeg

Minä oon ollu tässä ketjussa taustalla kun ei oo ollu mitään testailtavaa. Haalean haamun jälkeen verikoe nega 4 päivää myöhemmin, menkat oli sit lopulta 2 vko myöhässä ja päälle pamahti kohtutulehdus :/ nyt siitä toivuttu ja ovista metsästän..

Onnea plussista ja haamuista ja pahoittelut negoista!

Senni, imetys heikentää hedelmällisyyttä, mut alle 35 päivän kierroilla ja riittävän pitkällä luteaalivaiheella pitäs olla mahdollista onnistua :)

Kattipakanalla näkyy haalea haamu :)

Tosi ikävä kuulla Mannikka! Toivottavasti tulehdus on historiaa ja tässä kierrossa tärppää! Mulla on itelläki ollu noita hetkellisiä haamuja eli muutama kemiallinen niin tiedän kuinka voi jurppia! Toivottavasti saat oviksen napattua! Peukut on pystyssä tähän kiertoon!

Ompa harmi kuulla Mannikka :sad001 onnea oviksen metsästykseen ja toivotaan että se plussa tulisi kumpaankin testiin! :happy:

Kattipakana, sun testissä kyllä haamu näkyy ja mun silmään vähän väriäkin jo! Jospa ne menkat ei alkais sielläkään! :)

Kattipakana, kyllä alkaa näkyä punertavaa viivaa :) ja lohdullista kuulla että sulla on dpo:t noin pitkällä ja ei oo vielä leffaviivat. Sinuna ehkä koittaisin vielä lisäksi pregcheckillä tai apteekin omalla sillä moni on niillä saanut kunnon viivat vaikka raskauskeijun one step on antanut vaan hailua haamua ;)

Takaisin