Plussa vai ei?

Kattipakana: no ainoo luotto plussaan sulla on se että teit apteekin oman. Itse en myöskään noihin paskaliuskoihin luottas enkä luotakaan. :D mutta milloin meinasit verikokeisiin mennä ? :D

Lucky87: Soitin tänään ja kysäsin neuvolasta niin tuumasivat että r-testi kannattaa tehä vasta kun menkat on viikon myöhässä. Jos tulee nega niin testi viikon päästä uusiksi. Jos edelleen nega niin sit verikokeeseen. Eli tällä laskuopilla jouluviikon jälkeen. On kuulema tosi yksilöllistä miten hcg lähtee kehittyyn.

Onneks ei oo hoppu mihinkään! :) Huomenna tai ylihuomenna teen Apteekin testin ja saas nähdä mitä näyttää. Ja niinku joku täällä foorumilla tais tuumata, että toivoa on niin kauan ku menkat on pois! :wink

Lisää o-testejä. Miusta tuo tänpäivänen on yht vahva ku eilinen, pitää viel vilkasta kuivana.. Pitää vissii viel huomenna testata tummeneeko vai vaaleneeko :rolleyes:

Liitteet

• 1450251376288.jpg
    1450251376288.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 218
Mannikka: hyvältä näyttää!! Huomenna vielä uusiksi niin näkee onko tullut muutoksia!

Mulla menossa jo kp 41 ja tilanne jatkuu samoilla linjoilla - menkkoja ei näy ja testinkin tulos vähän sitä ja tätä.. Oudot olot kyllä jatkuu. Jos olis tärppi käyny niin nyt olis rv. 5+0/5+1. Laitan eilisen ja tämän päiväisen Pregcheckin kuvan. Kuva napattu 3 minuutin kohdalla. Kuvien päivämäärät on merkattu väärin - ylin on eiliseltä ja alin tältäpäivältä. Saa kommentoida! :)

image.jpeg

image.jpeg

Ja tässä vielä Apteekin oma maanantaina ja tänään otettu, 3 min. kohdalla kuvat napattu.

image.jpeg

image.jpeg

Muokattu viimeksi:
Kattipakana kyllä nuissa viivanpaikkoja vähän ku ois mutta ei väriä kummiskaan :/ Ompa kurja tilanne kun kierto noin venyy! Oishan se aika outo jos ei 5+ vieläkään näy testissä...

Lähti spontaanisti tyhjenemään eilen. Uutta pökköä pesään vaan!

Kattipakanalla inohttava tilanne :/ kyllä joo luulis että noilla päivillä jotain näkyis :/ toivottavasti selviää pian.

Minni: voimia ja jaksamista! <3 Jos jotain hyvää niin onneksi et joutunut kaavintaan tms. Oon myös kuullut että km:n jälkeen raskautuu helposti uudestaan.

Mulla itellä on kyllä tympiän pitkä kierto. Tosi outoo että testeissä ei näy mitään ja menkat ei ala. Luulis jo testeissä näkyvän jotain. Tosin yhellä tutulla molemmissa raskauksissa plussa tuli vasta ku menkat oli yli 2 vko myöhässä ja sitä ennen vaan epämääräyksiä & negaa. Perjantaina on itellä täti viikon myöhässä. Odottavan aika on aina pitkä!

Kattipakana täällä vähän samantyylinen tilanne. Haaleahkoja viiv(anpaikk-)oja munkin apteekin ja pc testeissä, niin ettei kuvassakaan kyllä näy. Mulla kp 36/33-38 mutta luulen oviksen olleen jo kp15-17.. Luulisi siis selvän viivan näkyvän jo jos siellä joku olisi.

Minusta tuo sun tämän päivän pc selkein mutta en erota väriä, eilisessä pc:ssä ainakaan. Toivotaan että molemmilla myöhäinen ovis ja kiinnittyminen isoilla dpo:illa! Vai tikutitko jotta tiedät tarkasti sanoa etä nyt olisi Rv 5+1?

NuuNuu: Tikutin oviksen ja se oli selkee plussa kp17 ja kp18. Tää mun kamu joka plussas tosi myöhään sano, että joskus kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo10-13 ja sen lisäksi hcg alkaa kehittyyn tosi yksilöllisesti, siksi suositellaan että testejä aletaan tekeen kun menkat on ainakin viikon myöhässä. Näin hälle oli lääkäri tuumannut. Ite aloin tikutteleen jo dpo7, hah! :)

Pidän peukkuja että komia plussa pärähtää pian!

Heippa!
En olisi uskonut, että tämä päivä tulee, kun miehen kanssa tihrustetaan pissatikkua silmät sirrillään...:rolleyes: Mutta pakko tulla pyytämään mielipidettä nyt kokeneemmilta :)

Oletteko saaneet haamuviivoja tai viivanpaikkaa RFSUn liuskoihin? Olen lukenut huonoja kommentteja niistä, tähän asti tehnyt puhtaita negoja, mutta mutta :eek: Nyt kuvittelen näkeväni jotain tikussa ja mieskin sen näki ja hän ei nuista mitään ymmärrä :D
330f507a1cae947dab400e75a33ea31b
a9c1534c11ceb7fd82656c6da1a98b55

Kp 24/25-33 dpo 13

Toinen kysymys, jos tuossa mitään on, niin pitäisikö näillä dpo päivillä näkyä kuitenkin jo vahvemmin?

Hei MrsBee!
Kyllä siinä jotain toista viivaa näkyy:) Kannattaa varmaan hakea joku toinen testi ja testata sillä aamupissasta.. Voi olla että näkyy ihan eri tavalla. Noilla porukka on saanut viivanpaikkoja mutta myös tosi haaleita viivoja vaikka on muilla testeillä saaneet jo paljon selvempiä. Itselläkin huono kokemus kun sain tolla todella haalean viivan mutta pc näytti lähes tasavahvoja.. Pidetään peukkuja!:)

Minä en kyllä ossaa nuita tikkuja kattua näkkyykö niissä vai ei, mulle pittää olla leffaviivat varmaan että nään :D Tänäänkään ei oo täti tullu kylään meille niin ei voi muutako toivua parasta. Emmää kyllä vaan muista että tuolta esikoiselta sitä näin paljo jännitti.

Joo täytyy käydä ostamassa uusi ja joku muu. Testaan perjantaina, jos ei ole alkanut kuukautiset siihen mennessä. Ja teen aamulla testin. Joku päähänpisto tuli tehdä viimeinen kpl kaapista ja odotin ihan selvää negaa. En uskalla kyllä toivoa mitään, 5 pv on jo tuhrutellut ja menkkanipistelyjä on vähän väliä :confused:

Takaisin