Plussa vai ei?

Mitäs mieltä näistä predictor early testeistä. Tämä tältä aamulta. Tänään dpo 9, kierto noin 28pv ja nyt kp23/28. Onko nuo testit kuin luotettavia? :nailbiting:
Joitain oireita on joten uskalsin epäillä :)

Himpun tummempi tuo viiva on tällai ilman kameraa katsottuna.
Ihan selkeä +++++! ONNEA! :)

:eek: O ouu. Suvussa ei kummallakaan ole yhtään kaksosia. Ja ensimmäinen raskaus mulle.
Ei tarkoita automaattisesti, johtuu ihan vaan siitä miten kelläkin hormoni nousee :) Mulla esim kaksosraskaudessa sain plussan aikasin joo mutta viikon ajan pysy tosi haaleena ja tollanen kirkas vasta kun menkat oli jo myöhässä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1547744086.094429.jpg

Mä niin tykkään näistä rfsun testeistä :D näihin saa viivan ihan kuka vaan!

Dpo10

Okei :D toi kuva ei nyt näytä ihan samalta ku mun kännykässä ja korjaan lausuntoani: kuka vaan saa kaks viivaa. :D

Tää olis ollu parempi postaus jos toi toinen viiva näkyis.

Adios!

Okei :D toi kuva ei nyt näytä ihan samalta ku mun kännykässä ja korjaan lausuntoani: kuka vaan saa kaks viivaa. :D

Tää olis ollu parempi postaus jos toi toinen viiva näkyis.

Adios!

No hei, mä nään siinä toisenkin viivan. Mut onko sit taas tätä kuuluisaa rfsu viivanpaikkaa, ei tiiä. :D

Toivon kuitenkin että sieltä plussa tulisi!

Kyl mää erotan ton toisen viivan, ja luonnossa varmasti selkeempi mutta tänne laittaessa ja rajatessa monesti huononee kuvat :D

Minäkin nään tuon toisen viivan kyllä. Voi olispa!! :shy:
Toivottavasti ei oo sitä kökkö erää jolla sai jokaiseen viivat, murrr.. :bored:

Onnea plussanneille!

Mä kirjoittelin tänne siitä haaleasta plussastani. Menkat nyt siis 10 pv myöhässä ja kaikki tekemäni testit ollu haaleita plussia, alussa vähän vahvistui mutta haaleaksi nekin jäi. Koko ajan oli tunne että jotain on pielessä. Tänään aamulla alkoikin niukka verinen vuoto ja olen aika varma että kesken meni/menee. Olo on aika musertunut mutta toisaalta onneksi jo tässä vaiheessa eikä vasta viikkojen päästä. Esikoista yrittäessä meni melkein vuosi ja nyt tärppäsi parista kierrosta, kai se liian hyvää olisikin ollut ollakseen totta. Lääkäriin soittelin aamulla heti mutta käskivät seurata kotona ja tehdä raskaustesti parin viikon päästä. Kummallinen ohje kun eihän testi taida mikään keskenmenon mittari olla

Voi kurjaa jos on keskenmeno puff!!

Raskaustesti on siinä mielessä keskenmenon mittari että kun keskenmeno on täydellinen ja ohi eikä kohdussa ole enää raskausmateriaalia, testi muuttuu negaksi.

Puff, Onpa kurjaa jos keskenmeno kyseessä :( Itselläni kävi joulukuussa samalla tavalla. Testit eivät vahvistuneet normaalisti, tästä aloin jo hieman pohtia ettei kaikki ehkä ole hyvin. Kunnes ruskea tuhru alkoi ja pian yltyikin ihan vuodoksi asti. Lääkärissä todettiin km rv 5+5.

Puff, mulle ohjeistettiin samalla tavalla. Tein testin viikon päästä ja se oli täysin nega jo. Kivut ja vuodot olivat myös menkkoja runsaammat sekä kivuliaammat joten aika selkeä km se oli. Tsemppiä!

Kp25/29-38 ja aamupissasta pc nega, vitsit kun ei osaa olla testaamatta:facepalm:

Liitteet

• IMG_20190118_085539.jpg
    IMG_20190118_085539.jpg
    955.6 KB · Katsottu: 297
Mitäs mieltä näistä predictor early testeistä. Tämä tältä aamulta. Tänään dpo 9, kierto noin 28pv ja nyt kp23/28. Onko nuo testit kuin luotettavia? :nailbiting:
Joitain oireita on joten uskalsin epäillä :)

Himpun tummempi tuo viiva on tällai ilman kameraa katsottuna.

Kovin näyttää olevan plussa! Varoen onnittelen täältäkäsin!

Täällä on jo kp47 vielä 6 niitä progesteroneja eli vastaavia kuin terolut, sitte kun/jos vihdoin saisi ne menkat niin rupee yk3. Mieheni siis yllätti eikä lähde ulkomaille ennen kuin vasta myöhemmin, joten yritys kehiin vain.. toki meillä on suhteellisen aktiivinen seksielämä, mut yleensä ennen menkkoja ja pms aikana mulla on halut ihan hukassa mut viime aikoina toi pupuilu ollu todella aktiivinen ja sit iski vielä hiiva. Ilmeisesti kova touhuilu voi aiheuttaa? On runsas vv ollut jo pitkään ihan oudolla koostumuksella mut eilen diagnosoin hiivan ku se rupesi oleen sellasta. Pieni toive tietenkin heräsi et oon joku yks miljoonasta jolla ei testi näytä plussaa voi nolous ja aloin haaveilla et oisinkin raskautunut... Vaikeaa se on kun on lapseton ollut VUOSIA, ja sitte ku kesällä nappasi "vahingossa" (kun keskeytetty yritys ulkomaille muuton takia noin puoleksi vuodeksi) nin se päättyi keskenmenoon sitte viikoilla 6+... Nyt alkais avustettu yk3 muutoin tämä yritysvuosi 4

Kiitos tsempeistä kaikille <3 kesken meni, yöllä alkoi kovahkot kivut ja runsas vuoto, ei epäilystäkään. Eipä se auta kun jatkaa yrittämistä kunhan vuoto loppuu :/

Kysyn jo valmiiksi että mitkä on teidän kokemuksen mukaan parhaita ovulaatiotestejä? Joskus esikoista yrittäessä kokeilin pregcheckin ja jotain raskauskeijun ovistestejä enkä saanut niihin koskaan kunnon viivoja. Olisko muita parempia merkkejä? :)

Kiitos tsempeistä kaikille :Heartred kesken meni, yöllä alkoi kovahkot kivut ja runsas vuoto, ei epäilystäkään. Eipä se auta kun jatkaa yrittämistä kunhan vuoto loppuu :/

Kysyn jo valmiiksi että mitkä on teidän kokemuksen mukaan parhaita ovulaatiotestejä? Joskus esikoista yrittäessä kokeilin pregcheckin ja jotain raskauskeijun ovistestejä enkä saanut niihin koskaan kunnon viivoja. Olisko muita parempia merkkejä? :)
Voi ei =/ tsemppiä sinne! Mä käytän rfsu:n ovistestejä. Ovat kyllä aina näyttäneet vahva plussa kun ovuloin. Epäilen siis etten aina ovuloi edes. Raskaustesteinä käytän PC joten varmaan samanmerkkinen ovistesti toimii hyvin? Vai onko muita kokemuksia?

Takaisin