Näkeekö arvon raati kummassakaan mitään?
Jotain oon näkevinäni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan selkeä +++++! ONNEA! :)Mitäs mieltä näistä predictor early testeistä. Tämä tältä aamulta. Tänään dpo 9, kierto noin 28pv ja nyt kp23/28. Onko nuo testit kuin luotettavia?
Joitain oireita on joten uskalsin epäillä :)
Himpun tummempi tuo viiva on tällai ilman kameraa katsottuna.
Ei tarkoita automaattisesti, johtuu ihan vaan siitä miten kelläkin hormoni nousee :) Mulla esim kaksosraskaudessa sain plussan aikasin joo mutta viikon ajan pysy tosi haaleena ja tollanen kirkas vasta kun menkat oli jo myöhässä :)O ouu. Suvussa ei kummallakaan ole yhtään kaksosia. Ja ensimmäinen raskaus mulle.
Okei :D toi kuva ei nyt näytä ihan samalta ku mun kännykässä ja korjaan lausuntoani: kuka vaan saa kaks viivaa. :D
Tää olis ollu parempi postaus jos toi toinen viiva näkyis.
Adios!
Mitäs mieltä näistä predictor early testeistä. Tämä tältä aamulta. Tänään dpo 9, kierto noin 28pv ja nyt kp23/28. Onko nuo testit kuin luotettavia?
Joitain oireita on joten uskalsin epäillä :)
Himpun tummempi tuo viiva on tällai ilman kameraa katsottuna.
Kovin näyttää olevan plussa! Varoen onnittelen täältäkäsin!
Voi ei =/ tsemppiä sinne! Mä käytän rfsu:n ovistestejä. Ovat kyllä aina näyttäneet vahva plussa kun ovuloin. Epäilen siis etten aina ovuloi edes. Raskaustesteinä käytän PC joten varmaan samanmerkkinen ovistesti toimii hyvin? Vai onko muita kokemuksia?Kiitos tsempeistä kaikille kesken meni, yöllä alkoi kovahkot kivut ja runsas vuoto, ei epäilystäkään. Eipä se auta kun jatkaa yrittämistä kunhan vuoto loppuu :/
Kysyn jo valmiiksi että mitkä on teidän kokemuksen mukaan parhaita ovulaatiotestejä? Joskus esikoista yrittäessä kokeilin pregcheckin ja jotain raskauskeijun ovistestejä enkä saanut niihin koskaan kunnon viivoja. Olisko muita parempia merkkejä? :)