Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään olisi ilmeisesti taas se aika..
Eilen oli jalkapalloerätauon hempeilyt tänään ehkä sitten vähän romattisempaa !! Meillä ei ole ollut ongelma päästä puuhaamaan, vaan ilmeisesti tuuri ei ole meidän puolella. Tai sitten mussa on jokin ongelma... Ensi kesänä tai syksynä meen tutkittavaksi jos ei onnistu tässä ennen sitä.Ei muuta kun tuumasta toimeen siis:))
View attachment 75307
:D mulla ei oo mitään itsehillintää!!! Ja kykenen näköjään näkemään kaikista testeistä sen viivan paikan.
Ajattelen joskus et me ei kyl päästetä niitä testien valmistajia kovinkaan helpolla!! :D
Eilen oli jalkapalloerätauon hempeilyt tänään ehkä sitten vähän romattisempaa !! Meillä ei ole ollut ongelma päästä puuhaamaan, vaan ilmeisesti tuuri ei ole meidän puolella. Tai sitten mussa on jokin ongelma... Ensi kesänä tai syksynä meen tutkittavaksi jos ei onnistu tässä ennen sitä.
Mrs.Smith, Minäkään en näe valitettavasti nyt mitään, vaikka melkoiset viivalasit omaankin Mutta, kuviinhan on vaikea saada alkuun.
No siihen on aikaa vielä, pääsen varmaan lokakuussa vasta julkisella puolella koska tuo km lasketaan "onnistuneeksi" kai. Mutta mieheni on jotenkin niin positiivinen kokoajan, mä se negatiivinen ja pessimisti olen. Mutta jos ei tämän vuoden aikana onnistu niin pakkohan se on tutkia mikä mättää. Eilen kuitenkin testi näytti kaksi vahvaa punaista viivaa ja illalla oli hyvät hempeilyt, joten jos ei nyt onnistu niin ei ole yrityksen puutteesta kyse ainakaan. Tänään vielä varmuuden vuoksi illalla yritystä! :)Joskus nää hommat vaan kestää hävyttömän kauan, vaik ei mitään ihmeellisempää olisikaan, been there:/ mut hyvähän se on käydä tsekkaamassa, jos ei ala tapahtumaan. Monet sitä paitsi raskautuu, just ennen kun ehtii hoidot aloittaan:) tsemppiä, toivottavasti sun vuoro on jo pian
Sartsa- plussa on!