Plussa vai ei?

Joo siis silmin se näkyy tosi selkeesti hailakkana valossa ku valossa. Ja kuvaan tosiaan sain kans helposti..
Sit viel katoin tota testii sillai et laitoin kännyn taskulampun päälle ja testin siihen melkei kiinni et valo hohtaa läpi ni juu punanen viiva siin plussa kohassa on! :woot::woot::excited001:excited001
La ois jos nyt on plus ja pysyy matkassa ni 31.8.19
 
Muokattu viimeksi:
Joo siis silmin se näkyy tosi selkeesti hailakkana valossa ku valossa. Ja kuvaan tosiaan sain kans helposti..
Sit viel katoin tota testii sillai et laitoin kännyn taskulampun päälle ja testin siihen melkei kiinni et valo hohtaa läpi ni juu punanen viiva siin plussa kohassa on! :woot::woot::excited001:excited001

Minkä merkkinen testi oli?

Mullakin tuli ihan selkeesti viime su testiin punan haalea viiva (minkä tännekkin pistin) mut sen jälkeen en oo saanu mihkään testiin enään väriä ainakaan. Mut se mun testi oli rfsu:n testi.
 
Minkä merkkinen testi oli?

Mullakin tuli ihan selkeesti viime su testiin punan haalea viiva (minkä tännekkin pistin) mut sen jälkeen en oo saanu mihkään testiin enään väriä ainakaan. Mut se mun testi oli rfsu:n testi.
All test FHC-U101 Herkkä raskaustestiliuska.. Tilattu suomitestit sivulta. Herkkyys 10mlU/ml
 
ImageUploadedByVau Foorumi1545365503.928507.jpg


Apteekin testi 10 fmu dpo13
Ei oo kyllä vahvistunu mihinkään :sad001
 
Paitsi jos mun kiero onkin ihan sekasin ja ovis oliski ollu vasta viime sunnuntaina kun sain tän ihan selkeen haamun r-testiin sillon:wideyed:
En mää enään kyllä tidä, pää tässä sekasin menee kun miettii näitä taas ihan liikaa:sorry:
Täytyy ny vaa yrittää unohtaa koko homma hetkeksi.
Tänään on koko päivän ollu lämpöä 37.2 ja kurkku kipeä ja ihan hirveen kipee olo, et tais mulle ny iskee joku kunnon tauti:meh:

Mulla tuli flunssa ja ovulaatio selkeitä oireita ja nyt toivon että se limis ottaa vastaan ja et oman päässä laskun mukaan aiheuttaa raskauden tolla noin 16-17 mm follilla...
Plussatuulia sulle
 
Kp 35 eikä vieläkään mitään merkkejäkään edes menkoista:wideyed:
Apteekin herkkä testi nega tänään, nyt taidan jättää testailut hetkeksiaikaa ja nauttia joulusta. :happy: (ehkä jouluaatto aamulla teen vielä varmistuksen että uskaltaa varmasti syödä kaikkea:shy: )
 
Kp 35 eikä vieläkään mitään merkkejäkään edes menkoista:wideyed:
Apteekin herkkä testi nega tänään, nyt taidan jättää testailut hetkeksiaikaa ja nauttia joulusta. :happy: (ehkä jouluaatto aamulla teen vielä varmistuksen että uskaltaa varmasti syödä kaikkea:shy: )
Tsemppiä matkaan. Toivotaan et tikkuun ilmestyisi viivoja vaikka jouluaattona!
 
ImageUploadedByVau Foorumi1545427972.972185.jpg
Mua vähän ihmetyttää..Kp 25/28-30 testasin apteekin omalla testillä ja tuo oikean puoleinen kuva on otettu heti testinteon jälkeen ja siihen ilmaantui tuollainen todella haalea viiva. Vasemmanpuoleinen kuva on otettu kun testi on kuivunut ja viiva vain tummentui! Huomenna aamulla testaan uudestaan (kp 28), saa nähdä mitä näyttää. Onko nuo apteekin omat testit hyviä? Ensimmäistä kertaa testasin niillä[emoji3]
 
Hieno viiva kyfi!!

Ja nozza taas näkyy viivat! :)

Mulla eilen alko tiputtelemaan ja ajattelin että tänään tulee lämmöt rytinällä alas koska mun luteaali on ollut yleensä 12/13 päivää mutta ei! Lämmöt edelleen ylhäällä!! Teen kohta (nega)testin.
ImageUploadedByVau Foorumi1545457678.534977.jpg
 
Takaisin
Top