Plussa vai ei?

Ei yhtä selkeä kuin eilen, mutta eri aikaan otettu ja eri merkin testi. Pe aamuna teen vielä yhen mielen rauhoittamiseksi. :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20181219_215606.jpg
    IMG_20181219_215606.jpg
    427.6 KB · Katsottu: 412
Niin tosiaan, vasen eli se hyödytön munasarja oli sitte kasvattanut nyt 11mm follikkelin. Lääkäri sanoi että se on ihan hyvä merkki tosin vähän isompaa toivotaan. Ja se sano et ovis myöhässä nyt et soita sitte jos en ehdi raskautua. Oikea puoli ei reagoinut mitenkään tälläkään kertaa. Joten odotellessa. Nyt kumminkin tapahtuu jotain, harmittaa vaan että jos ei kasva tarpeeksi isoksi. Mitä olette mieltä onko mahdollista yhtään?
 
Niin tosiaan, vasen eli se hyödytön munasarja oli sitte kasvattanut nyt 11mm follikkelin. Lääkäri sanoi että se on ihan hyvä merkki tosin vähän isompaa toivotaan. Ja se sano et ovis myöhässä nyt et soita sitte jos en ehdi raskautua. Oikea puoli ei reagoinut mitenkään tälläkään kertaa. Joten odotellessa. Nyt kumminkin tapahtuu jotain, harmittaa vaan että jos ei kasva tarpeeksi isoksi. Mitä olette mieltä onko mahdollista yhtään?

Lainaan nyt itseäni. Eli limakalvon paksuus vastasi kuitenkin follikkelin kokoa et kai se on hyvä merkki. Sano et joskus ovulaatio tulee myöhässä ja kun kävin lomalla niin se saattoi pitkittää kiertoa. Eli ei progea nyt lainkaan
 
Voiko raskautua ku kp kuitenkin on se 17? Follikkeli 11mm ja limis oli ohut, ei sanonit ku et vastaa follin kokoa. Mulla kierrot venyy pitkäksikin joskus mutta saa nähdä. Seuraaava 3 viikkoa sitten yhtä hiton odotista
 
Voiko raskautua ku kp kuitenkin on se 17? Follikkeli 11mm ja limis oli ohut, ei sanonit ku et vastaa follin kokoa. Mulla kierrot venyy pitkäksikin joskus mutta saa nähdä. Seuraaava 3 viikkoa sitten yhtä hiton odotista

Tää mun raskaus alkoi viimeisimmästä inseminaatio kierrosta jossa mulla oli limis 14mm ja follikeli yli 20mm, hedelmöitys tapahtunut papereiden mukaan samana päivänä kun ollut inssi mulla. Miehen siittiöt ruiskutettiin kohtuonteloon, tämä tapahtu kp16 tai kp17. En enään edes muista, sulla pitäis vielä vähän kasvaa follikeli ennenkun se irtoaa ja ovulaatio tapahtuu. Tsemppiä!
 
Tein pc tänään aamulla ja nega oli, jonkunsortin viivapaikka taas näky kun oikeen tihrusti. Mut negaksi luin sen.
Tänään kp34/32 että sais ne menkat sitten jo alkaa että pääsee uuteen yritykseen. Gereippimehu odottaa jo jääkaapissa:grin
Toivottavasti ensivuosi tuo paljon plussia tullessaan:happy:
 
Tänne tullaan uudestaan mukaan, kun meidän rakkaan elokuisen jarrusukat ei kestäneet. Kohtu oli tyhjentynyt itsestään ja saa heti yrittää uudestaan. Ei mennyt joulu semmoisissa tunnelmissa mitä piti. :sad015
 
Tänne tullaan uudestaan mukaan, kun meidän rakkaan elokuisen jarrusukat ei kestäneet. Kohtu oli tyhjentynyt itsestään ja saa heti yrittää uudestaan. Ei mennyt joulu semmoisissa tunnelmissa mitä piti. :sad015

Otan osaa kanelikeksi :Heartred

Keskenmenot on niin yleisiä... ja niin raskaita kestää.
Lopulta kuitenkin aika parantaa pahimmat ja laittaa laastaria niihin muutamiin itsepintaisiin kohtiin joita vielä särkee :Heartred :Heartred tsemppiä ja lämpimästi tervetuloa!
 
Tää mun raskaus alkoi viimeisimmästä inseminaatio kierrosta jossa mulla oli limis 14mm ja follikeli yli 20mm, hedelmöitys tapahtunut papereiden mukaan samana päivänä kun ollut inssi mulla. Miehen siittiöt ruiskutettiin kohtuonteloon, tämä tapahtu kp16 tai kp17. En enään edes muista, sulla pitäis vielä vähän kasvaa follikeli ennenkun se irtoaa ja ovulaatio tapahtuu. Tsemppiä!

Kiitos, mulla tosiaan se sanoi et ovulaatio on pitkän kierron mukaan eikä siten kyl syytä huoleen. Minä vain laskin kuinka monta päivää vielä mahdollista sen kasvaa ja kuinka isoksi se kasvaa. No, sit ku irtoo niin mies lentää pois eli olis melkoinen joulunihme jos onnistuisi....
Mutta yritän parhaani, en luovuta!
 
Täällä tänään kp23/32 ja dpo6 (ehkä, voi olla enemmänkin) ja eilen koko illan ja viime yön oli ihan hirvee särky ja jomotus häpylyyn kodilla ja rupesin miettimään et jos oliski nyt vasta oviskipuja, mut ne tuli kyllä sillon kp17 niinku olin laskenu et tuliskin. Olisko voinu mahdollisesti johtua kiinnittymisestä toi eilinen? :wideyed:
Oon yrittäy olla tutkailematta kroppani etten stressaa liikaa, mut tota ei voinu olla miettimättä kun oli oikeen kunnolla kipee:bored:

Rupesin nyt muistelee näitä mun kipuiluja täs kierrossa, kun ei oo vieläkään mitään merkkejä siitä et täti olis tulossa kylään. Niin rupesinki miettii et jos mulla sittenkin olis ollu ovis 5-6 päivää myöhemmin:think005
 
Eli sen mukaan mun menkatkin pitäs alkaa vasta sunnuntaina tai maanantaina

Muoks* siis maanantaina tai tiistaina:joyful:
 
Tänne tullaan uudestaan mukaan, kun meidän rakkaan elokuisen jarrusukat ei kestäneet. Kohtu oli tyhjentynyt itsestään ja saa heti yrittää uudestaan. Ei mennyt joulu semmoisissa tunnelmissa mitä piti. :sad015

Paljon voimia Kanelikeksi :Heartred
Meidänkään elokuinen ei malttanut pysyä matkassa :sad010
 
Rupesin nyt muistelee näitä mun kipuiluja täs kierrossa, kun ei oo vieläkään mitään merkkejä siitä et täti olis tulossa kylään. Niin rupesinki miettii et jos mulla sittenkin olis ollu ovis 5-6 päivää myöhemmin:think005

Mulla ovis on näkynyt haamuna raskaustesteissä, aina jos testaan, eli voisko olla että ois näyttänyt sullakin ovista? :)
 
Takaisin
Top