Plussa vai ei?

Ooo, Iineskin tarttu plussa aaltoon, onnea!:happy:

Täällä ei näy menkkoja ja on kp 33/32. :wideyed:
Viimeksi maanantai aamulla (kp31) tehny pc testin johon tuli viivanpaikka ja sunnuntaina (kp30) sain aamulla rfsu testiin haamun.
Jos ei tänään täti tuu kylään niin viimestään huomenna aamulla teen testin, jotenkin on kyllä sellanen olo että tuskin on tärpännyt:cool:
 
Lämpökin taas nousi eilen illalla 37.1 ja normaallisti mulla lämpö on iltasin noin 36.6, nyt aamullakin ku mittasin ni oli 36.8, outoa kun ei mulla yleensä edes normi flunssassa lämmöt nouse:wideyed: oon kyllä ollu vähän tukkonen ja kurkku hieman kipee.
Ja oon tota lämpöö mitannu vaan siks ku oon ollu ihan jäässä kokoajan, et en oo muuten seuraillu mitään lämpöjä.
Ehkä mää vaan oon kipeeksi tulossa:meh:
 
Hui kuinka monella täällä jännät paikat :nailbiting:

Onnittelut kaikille plussanneille :love7

Kunnon plussa aaltoa pukkaa :wav
 
Kiitos onnitteluista ❤️ On tää kyllä ihmeellistä! Vähän yrittää kummitella mielessä lokakuun keskenmeno, mutta oon päättänyt yrittää vaientaa sen äänen.

Mrs.Smith joko testasit?! :)

Voi AZ, kyllä se sullekin sais plussan tulla, kun kp:t paukkuu yli ja oireita riittää! Peukut on pystyssä!

Tiada92, harmi homma sen sinun miehesi kanssa. Jospa se siitä taas lämpiää ajatukselle. Tsemppiä rutistus!

Jesbe, mitä lääkäri tuumasi?
 
Kiitos onnitteluista [emoji173]️ On tää kyllä ihmeellistä! Vähän yrittää kummitella mielessä lokakuun keskenmeno, mutta oon päättänyt yrittää vaientaa sen äänen.

Mrs.Smith joko testasit?! :)

Voi AZ, kyllä se sullekin sais plussan tulla, kun kp:t paukkuu yli ja oireita riittää! Peukut on pystyssä!

Tiada92, harmi homma sen sinun miehesi kanssa. Jospa se siitä taas lämpiää ajatukselle. Tsemppiä rutistus!

Jesbe, mitä lääkäri tuumasi?

Mulla oli syyskuussa keskenmeno!!

:) testaan varmaan tänään illalla.
 
Kp 20/28 on hyvä alkaa testailee ajoissa ku kierron ovis ym vaiheista tiiä yhtää mitää. Näkee sit tuleeko tikkuun muutoksia. Nyt negaa mut kuitenki ihanku jotai ois. (toiveajatteluviiva) Et testaillaa testaillaa!
 

Liitteet

  • IMG_20181219_140149.jpg
    IMG_20181219_140149.jpg
    190.2 KB · Katsottu: 314
Kiitos onnitteluista ❤️ On tää kyllä ihmeellistä! Vähän yrittää kummitella mielessä lokakuun keskenmeno, mutta oon päättänyt yrittää vaientaa sen äänen.

Mrs.Smith joko testasit?! :)

Voi AZ, kyllä se sullekin sais plussan tulla, kun kp:t paukkuu yli ja oireita riittää! Peukut on pystyssä!

Tiada92, harmi homma sen sinun miehesi kanssa. Jospa se siitä taas lämpiää ajatukselle. Tsemppiä rutistus!

Jesbe, mitä lääkäri tuumasi?

Lääkäri aika vasta klo 21 suomen aikaa et jännittää kovin paljon
 
Mullakin kummittelee jotenkin tän kuun alussa koettu keskenmeno. (Oli ylläriplussa :Heartred)
Väkisinkin tulee ajateltua että jos ne kaksi viivaa vielä piirtyy, sitä ei osaa turvallisin mielin ollakkaan.
Tosin, tässä raskaudessa mulla ei viivatkaan vahvistuneet kuten normaalisti, joten osasihan sen arvata. Ehkä sitten viivojen vahvistumista seuraamalla saisi edes jonkinlaista varmuutta.

Mrs Smithille tsemppiä illan testailuihin! :love7
 
Takaisin
Top