Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp23 ja kierto on noin 24-34 välilt viime kierto 24pvSan_san ei valitettavasti. Mikä kp menossa?
Näkyyks?
Kyllä siellä joku viiva näkyy, jos on väriä niin voi hyvinkin olla vahvempi jo sunnuntaina :) tsemppiä ja plussatuulia!Mulla tuli samanvahvuinen testi kuin eilen, mutta on jo paljon luottavaisempi olo kun, aikaisemmin. Nyt taidan testata seuraavan kerran sunnuntaina, jos ois vahvistumista näkyvissä.
Mikä dpo ja kp sulla menossa :) ?StellaMom, mulla on ollu menkkamaisia kipuja ja vielä vähemmän olin varma, että tässä kierossa vois tärppi tullakin. Nyt jännäillään tuleeko tästä jotain.
Minulla ei ole vahvistunut viivat. Joka aamu samanlainen viivan reppana, mutta sillähän rupesin testaamaan niin aikaisin kun sain dpo8 ekan ja nyt taitaa olla dpo11... Eli testit ei voi olla viallisia. Mutta ajattelin kuitenkin nyt huilata viikonlopun testaukselta.
Pakostihan ne rupee vahvistumaan, jos raskaana on.
Minä en sinänsä olisi äärimmäisen pettynyt, jos menkat alkaa, mutta olisin kyllä hyvin pettynyt naiskehoon ja oireisiin miten voi mennä näin tukalaa oloon ilman kunnon syytä.
Minulla siis huimaus, kuumat aallot, myös nivusissa tuntuu vihlontaa ja lisäksi kohdussa pyörii rattaita.
Fyysistä työtä teen eläinten parissa, niin jotenkin olisi huomattavasti helpompaa jos olot poistuisi tai saisi niille syyn.
Livenä näkyy hankala kyl kuvaan saadaView attachment 74382 View attachment 74382