Tuulenviemää
Näppärä viestien naputtelija
Viivan vahvistumisia kaikille...ollaan nyt moni yhtä aikaa tässä samassa jamassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En o tehny uutta ku ton tein eilen illalla ton ylemmän ja alemman kaks päivää aijemmin. Nyt pitää malttaa oottaa pari päivää ennen uutta testiä jos näkyis paremmin.Kyllähän ylemmässä näkyy jotain. Oletko tehnyt uutta?
Miten paljo noissa bregchek r testeissä on vääriä plussahaamuja?
Minä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin
Ai kamala mikä tilanne mikskähän ei vois olla vain varmoja testejä!?Minä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin
On niitä. Ne ovat digitestejä, mutta toki kalliimpia. Minä testaan liuskoilla, ja jos liuskat näyttävät plussalta, testaan digitestillä, ja vasta jos se on positiivinen, vasta sitten luotan tulokseen.Ai kamala mikä tilanne mikskähän ei vois olla vain varmoja testejä!?
Alempi kakspäivää aihemmin tehty. Oisko mielipiteitä? Ite en nähny enkä nää tos vanhemmassa testissä mitään mut tos nyt tehdys on jotai. BC raskaustesti.
Mä en nää tässä mitään mut eipä se mun näkö nii hyvä ookkaaoidän peukkuja:)Näkeekö kukaan tuossa jotain alkavaa viivan tapaista?
Tarkoitatko että kerkesit mennä neuvolan ekalle käynnille ja siellä selvisi että et ole raskaanaMinä tein 2 ja ihan viivat tuli. Noh, en ollut häpeäkseni raskaana, lähdin neuvolasta itkien. Mutta se oli varmaan joku virheellinen erä myöhemmin ei ole tullut mitään viivaa noihin
Mie haluisin tehä ton jos ois mahis. Mut nytkun ei tietoo mikä oikee tilanne ni en voi tehä.. Ärsyttää testit jotka antaa vääriä haamuplussia.No voi prs..pitäisköhän sitten ihan huvinvuoksi testata ainakin toinen paketista ja jos tulee turha plussa, kun ei vie ees mahdollista, niin pistää sit reklamaatioo. Vähän ärsyttävää, jos antaa virheellisiä plussia. Nää on meinaan aina aikasemmin näyttänyt ihan oikein kaikki negat ja plussat mulla..
No tein tossa viikko sit muutamia mut ei ollu arpaonni mulla mukana. Menkat just menossa, nyt kp 4. Ja mulla on siis raskauskeijulta tilattuja 10miu raskaustestejä, niitä superohuita liuskoja. Niitä on 25miu ja 10miu, 25set on leveempiä (yhtä leveä kun pc) ja 10miu on noin puolet siitä.Joko olet aloittanut? Minä teen nyt joka aamu ja katson miten lähtee kehittymään.. Oliko nämä raskauskeijusta tilatut One stepit millä herkkyydellä?
Kyllähän siinä jotain näkyilee.. Seuraavaa vaan kehiin.Viivanpaikka, plussa vai jotain muuta? Testi on rfsu:n testaa varhain.