Plussa vai ei?

Ovistestejä siis tein mutta raskaustestejä en oo ostanu valmiiksi, etten taas tee liikaa ja liian ajoissa niitä turhia testejä:hilarious:

Äh mie tarkoitin raskaustestejä. Ovista tikutan ku pitää ajoittaa oikein se progesteroni. Jostakin syystä mie sekoitin nuo. No, loppukierto menee miten menee, sormet ristiin et follikkeli on oikein hyvän kokoinen clomien jälkeen. Tahtoo oma pcos päästää viikon ajan vain jotaki pieniä ja sit aiheuttaa kystien puhkeilua jota ei ole nyt muuten tämän clomi+proge kuurin aikana...

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Joko olet aloittanut? Minä teen nyt joka aamu ja katson miten lähtee kehittymään.. Oliko nämä raskauskeijusta tilatut One stepit millä herkkyydellä?

Nyt pitää Suomessa ostaa pari pakettia ku ne on edullisia mut nyt päätin etten testaa ku tämä vuoto oli odotettavissa mutta pettymys ku teki ne haamut.
Onestep on kai 25 se vahvuus..

Näkeekö kukaan tuossa jotain alkavaa viivan tapaista? :pompus:

Liitteet

• IMG_20181205_093741.jpg
    IMG_20181205_093741.jpg
    795.9 KB · Katsottu: 374
Nyt pitää Suomessa ostaa pari pakettia ku ne on edullisia mut nyt päätin etten testaa ku tämä vuoto oli odotettavissa mutta pettymys ku teki ne haamut.
Onestep on kai 25 se vahvuus..
Kiitos tiedosta. Minulla piirtyi tänäkin aamuna toista viivaa.. Väriä siihen ei kyllä paljolti jää ja olen sika ajoissa muutenkin, niin paljoa ei voi vielä odottaa:wink olo on kyllä suhteellisen raskas..

Kiitos tiedosta. Minulla piirtyi tänäkin aamuna toista viivaa.. Väriä siihen ei kyllä paljolti jää ja olen sika ajoissa muutenkin, niin paljoa ei voi vielä odottaa:wink olo on kyllä suhteellisen raskas..

Oi ihana, toivottavasti se vahvistuu sitte. Minä lataan tänne kuvan testistä joka piti tehdä ennen clomeja.. No aloitin kyllä sen ennen ku muistin koko halpa testiä, mutta vuoto on jo runsas ja normaali.. Mulla jännittää nyt oireet jotka rupeaa noista.. Onneksi nykypäivänä on ovulaatiotestit kun ei sitä aina tunnista sitä ovulaatiota..

Testi oli halpa niitä oli kaks ja aiempi teki tämän saman testin ja sit tunnin päästä tuli kontrolliviiva. Ja pakkausseloste suomennettu huonosti : lue tulos 5 minuuttia kun testiin ilmaantuu väriä..
Aamun naurut ja clomit aloitettu Onko muita clomin / lugejen yms syöjiä täällä

Liitteet

• IMG_20181205_085207.jpg
    IMG_20181205_085207.jpg
    877.6 KB · Katsottu: 350
Tuulenviemää, mä jo aattelin kuvittelevani, mutta hyvä jos joku muukin näkee :happy: Aiemmat on ollu niin vitivalkoisia, että ei oo tarvinnu yhtään miettiä. Täytyy varmaan lähteä testikaupoille, nettitilauksella menis liian kauan :nailbiting:

Tuulenviemää, mä jo aattelin kuvittelevani, mutta hyvä jos joku muukin näkee :happy: Aiemmat on ollu niin vitivalkoisia, että ei oo tarvinnu yhtään miettiä. Täytyy varmaan lähteä testikaupoille, nettitilauksella menis liian kauan :nailbiting:

Jotakin pientä joo, toivon että siellä vahvistuu tsemppiä

Tietääkö/muistaako joku pr raskaustestin herkkyyden? en löytänyt paketista.. Tuun kanssa raaputtaa arpoja kohta. :grin

Okei, no ei mun sit kannata noita vielä käyttää kun dpo 8 ehkä. Ei kyllä varmaan vielä kannattaisi testata millään, mut jos mun tilaamat one stepit tulis tänään postissa niin sitten varmaan pakko. :rolleyes:

Okei, no ei mun sit kannata noita vielä käyttää kun dpo 8 ehkä. Ei kyllä varmaan vielä kannattaisi testata millään, mut jos mun tilaamat one stepit tulis tänään postissa niin sitten varmaan pakko. :rolleyes:

Monilla tuo PC on kumminkin näyttänyt ennen esim 10 herkkiä testejä. Että voihan se olla oikeasti herkempi kuin lupaa.

Tuon kaltaisia toki voi tulla vaikka ei olisi raskaana, mutta jos viiva vahvistuu niin sitten hyvä. Kerran olen saanut selvän haamun, mutta enää mikään muu testi ei antanut tulosta, joten ehkä liuska oli virheellinen

Nozza90, ylemmässä ehkä jotain ihan hailuraa, viivanpaikka? mulla on kyllä tosi huonot viivalasit.

Laura666, sait ylipuhuttua. :grin nega oli. dippasin ovistestin myös ja se olikin aika tumma, mutta ei nyt sinällään kerro mitään.

Takaisin