Plussa vai ei?

Valitettavasti naiselle voi tulla valeraskaus. Koska ajatus on alitajunnassa pitkään. Ja kuulemma menkatki voi jäädä välistä jos oikein toivoo/stessaa raskautta!

Olen kuullut siitä, mutta aiemmin kun olen toivonut raskautta ja syönyt ton kuurin niin menkat ovat tulleet aina siitä huolimatta ja joka kerta on joutunut pettyyn. Nyt heitän hanskat tiskiin joksikin aikaa sillä on nyt ens kierto Suomessa mikäli ne menkat suvaitsee tulla . Nyt alkaa tulla hitusen pms oireita mitä mulla aina on et kyl ne on tuloillaan.. 5s päivä lääkäriin jos ei ole vielä alkanut niin saa vastauksia.. Voihan olla esim tuulimuna tms.. En mitään vakavaa toivo kuitenkaan. Ja eka clomifenkierto joten ehkä mun kroppa on saanut liikaa hormonia yhtäkkiä tiedä häntä.
Toivottavasti ei oo valeraskaus

Negahan se on että kyllä tässä mennään kp. 9/28 ja ovista kuulostellaan ja koitetaan hyödyntää, en jaksa tikutella.

Nä pala kurkussa olot ja vatsan vihlaisut ym va on kummia!

Ne vois viitata johki superovulaatioon. Mulla vuos ihan ikenet verta ja oli oksennusta sun muuta etovaa oloa luulin että olin raskaana mut gyne sit tuumasi et taitaa olla vain tämä ovulaatio... Oli eka luomuovis vuosiin tuolloin mutta valitettavasti seurauksena vain tuulimuna..
Onko sit ehkä ovulaatio alkusoittoa ku kp tossa vaiheessa? Arvelen vain.. Mut esim mun miehen sisko on tehnyt kuopuksen mitään tietämättä r-testit oli sillä negoja ja jonkinlaiset menkat myös joten oli ihmeissään ku lähti kipujen takia sairaalaan ja sitte sai tietää että odotti.. Kumminkin 2 lasta ennen sitä jo

Täällä kp 30/27, eri testit näyttää negaa. Ei kyllä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan... plääh...

Mä oon tuherrellu noitten testien kanssa tässä ja pettyny joka kerta kun puhdas nega, mutta tänä aamuna ihan tooooosi hailee viiva? Näkeekö kukaan muu?? Livenä hieman selvempi oli... Mutta ehkä tässä vielä toivoa olis?
Nyt siis "vasta" dpo14..

Liitteet

• 20181203_101553.jpg
    20181203_101553.jpg
    658 KB · Katsottu: 406
Mä oon tuherrellu noitten testien kanssa tässä ja pettyny joka kerta kun puhdas nega, mutta tänä aamuna ihan tooooosi hailee viiva? Näkeekö kukaan muu?? Livenä hieman selvempi oli... Mutta ehkä tässä vielä toivoa olis?
Nyt siis "vasta" dpo14..

Kyl siinä jotain hailua on havaittavissa! Vahvistumisia! :happy:

Puhdas nega täälläkin taas. En vaivautunut edes kuvaa räpsimään. Eikun kipinkapin ovistikkuja ostamaan.

Minä ainakin hyppisin seinille innosta jos tommosen saisin! Rfsun maineen tietäen testasin vielä varmistukseksi jollain toisella merkillä esim pregcheck tai clearblue digi!

Malttamattomana tein jo äsken clearbluen, ja plussahan sieltä tuli. Vaikka osasin jo edellisen testin perusteella odottaa, niin onhan se aina niin käsittämätöntä.

Täällä tuli kauhea vatsakramppi ja vessassa liman seassa ruskeaa pyyhittäessä. Saa siis jo sanoa et kp 1 viiihdoinkin ja selvyys asiaan. Nyt odotellaan et normaali vuoto rupeaa sitte illasta tahi huomenna.

Onnea plussista, mie ilmoitan sitten tammikuun puolella mitä tapahtuu.

Täällä tuli kauhea vatsakramppi ja vessassa liman seassa ruskeaa pyyhittäessä. Saa siis jo sanoa et kp 1 viiihdoinkin ja selvyys asiaan. Nyt odotellaan et normaali vuoto rupeaa sitte illasta tahi huomenna.

Onnea plussista, mie ilmoitan sitten tammikuun puolella mitä tapahtuu.

Oonko nyt täysin väärässä jos sanon että kp1 lasketaan ekasta päivästä kun vuotaa kunnolla, tiputtelupäivät olis siis vielä edellistä kiertoa? Näin oon ainakin itse nyt laskenut, kun kierto palautuu imetyksestä. Mutta jokatapauksessa pahoittelut tuhruvuodosta ja tsempit ensi kiertoon!:)

Koska ruskean tuhruvuodon/tiputteluvuodon mukaan mulla olis kierto ollut tällä kertaa vain 26pv sen sijaan että kun tänään alkoi kunnolla vuotamaan niin 29 päivää. Hei jee mulla oli just 130+ kiertoja, sit 127 päivää, sit 43 päivää ja nyt vaan 29 päivää. Whiii kohta vois alkaa tapahtumaan kun nyt näyttäs normalisoituvan kierto :smiley-angelic001

keväthosu; joku sanoi myös että jos päivällä alkaa niin lasketaan sille päivälle kp1, jos vasta illalla niin seuraava päivä on kp 1. Mutta jokainen laskee miten laskee :)

”Kuukautiskierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto kunnolla alkaa. Pientä tiputteluvuotoa ei vielä lasketa uuden kierron aluksi. Jos vuoto alkaa yöllä tai illalla kello 18 jälkeen, kuukautiskierron ensimmäiseksi päiväksi lasketaan seuraava päivä.”

Itse käytän tätä ohjeena, kun merkkaan kuukautiset. Kopioin Felicitas Mehiläinen sivulta.

Täällä kp3 ja ensimmäinen Letrozol otettu. Pitäisi hommata ovulaatiotestit, mutta taidan tässä kiertossa pihistellä ja ostaa perus tikut. Olen aiemmin käyttänyt kahden hormonin testiä.

Vaihdoin muuten kahvin Rooibos teehen, jossain luin että tämä olisi hyvä vaihtoehto! En juo kuin kupin tai pari päivässä ja vain töissä joten en usko sen vaikuttavan niin paljon! Toisessa ryhmässä ihmeteltiin hirveästi että en ole dpo 11 testaillut kertaakaan vielä :D mulla ei ole ollut oireita joten miksi testailla?:p

StellaMom, oireettomuus voi olla hyvä merkki :thumright. Itsellä ei ole koskaan ennen plussaa ollut mitään oireita mistä olisin voinut päätellä, että on tärpännyt. Peukut pystyssä, että on tärpännyt.

Mä oon ihan kuutamolla näitten menkkojen kanssa. Nyt olis kp6, mutta ihan olematonta niukkaa vuotoa, hyvä et siteeseen tai pyyhittäessä jotain vähän :O Voisikos olla sitten vaan km vaikuttanut. Sairaalassa kyllä sanoivat et varaudu jättimenkkoihin, mulla on kyl nyt ihan päinvastoin ja raskaana ei nyt pitäis kuitenkaan olla kun verikokeillakin kävin :/

Takaisin