Mami91
Piirimestaruustason postaaja
Joo on ja selviä plussia jotka vääriäView attachment 74248
Viivanpaikka?
Tein testin koska mul on maailman oudoimmat tiputtelumenkat.
Eikös näissä rfsu:n herkissä testeissä ollu näitä epäselviä negoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo on ja selviä plussia jotka vääriäView attachment 74248
Viivanpaikka?
Tein testin koska mul on maailman oudoimmat tiputtelumenkat.
Eikös näissä rfsu:n herkissä testeissä ollu näitä epäselviä negoja?
Onnea plussanneille!!
Jesbe, mulla on alkanut kaikissa kolmessa alkaneessa raskaudessa kipristelyt ja nipistelyt 6-8 dpo alkaen, melko epämiellyttävinäkin tuntemuksina. Minusta ollut selkeä ero menkkajuilintaan. Hedelmöityksen hetki on tiedossa, kun ollut IVF taustalla.
Minulla on kans tuntemuksia kohdussa...jännittää.
Mulla oli primaver samat oireet tossa viikko sitten vielä .. Nythän ne hälveni.. Mulla on hajamielinen olo ja nivelreuma vihoittelee.Kp. 8/28 tylsää. Aika sais mennä nopeemmin. Ja menkathan mulla alko viikon etuajassa nyt viimeks ja välil käy mieles et onkohan sitä nyt sittenki raskaana vai onks tää uus kierto vaan, hassua nimittäin et täysin tarkka kierto ollu aina ja nyt yht äkkii menkat viikon etuajas.
Mulla ollu palakurkussa nyt pari päivää ja suihkussa vesi sattuu jos osuu nänneihin, tänään kivisti vasenta rintaa sivulta, alapääs tänää ollu paineen tunnetta, menkkojen jälkeen valkovuoto het voidemaista suht runsasta. Ja mun normaali käsien tärinä jota mulla on ollu aina ni nyt on pahentunu aikalailla! Ja väsyttää koko aika ja vilukissa ku oon ni kumma kyllä mua ei o paleltanu, yöllä tulee ihan hiki välillä.
Mut tyhmänä en ole ostanut raskaustestiä kun aate on et menkat tuli EN OLE RASKAANA!
Niin ja viel se et ku joutuu arvailla millon se ovis olis ollut .. Mut mulla on aina alkanut seukki päivänä teroista menkat. Toissapäivänä vika otettu ja ei mitään Ei vatsa sekaisin nada menkkakipuja.. Valkkari hulvatonta jo ja noi rinnat kyl aristaa siihen malliin et tulisi kuukautiset mut ne on jo pitkään ollu arat kainaloista ja nännissä valkosia pisteitä. Ei siis nännipihalla (ne on muuten vain tummunut hurjasti) joten jos en ole raskaana niin kipeäksi oon tullut pääkopastaOnnea plussanneille!!
Jesbe, mulla on alkanut kaikissa kolmessa alkaneessa raskaudessa kipristelyt ja nipistelyt 6-8 dpo alkaen, melko epämiellyttävinäkin tuntemuksina. Minusta ollut selkeä ero menkkajuilintaan. Hedelmöityksen hetki on tiedossa, kun ollut IVF taustalla.
En o testaillut en. Ku tosiaan oon ajatellu et uus kierto ku menkat oli. Mut jotenki alkana epäilyttää. Varmaan ostan huomenna testin ja teen illalla ja aamulla. Ja sit oottelen seuraavia menkkoja vaan ja jos ei kuulu menkkoja ja testit näyttää negaa ni sit gynelle!Mulla oli primaver samat oireet tossa viikko sitten vielä .. Nythän ne hälveni.. Mulla on hajamielinen olo ja nivelreuma vihoittelee.
Mut ihan on samat mitä mul oli... Ja ei kai se mahdotonta ole et olisit . Itse meen gynelle 5s päivä jos ei menkat ole tullut siihen mennessä. Kannattaa käydä siellä.. Mut mul on välillä kylmä mut muutoin tämä vilukissa on pysynyt ihmeen lämpimänä .. Ootko testannut
Mulla on nyt kp 46,lääkärin opastamana söin sen progesteroni kuurin joka siis toissapäivänä loppu. Toki menkkoja odotan viimeistään huomiseksi sillä mulla on pcos johon käytetty useasti tuota valmistetta ja aina alkanut seukki päivänä menkat. Haamun tein kp 24 ja se oli siis susitesti, myöhemmin 2 haamua ja nyt en oo testannut ku säästän jos ei menkat ala ja ku on se lääkäriaika varattu varuin vuoksi Sinne piti vain ajoissa ilmoittaa jos kuukautiset tulee Lääkäri neuvoi että progesteroni ei keskeytä raskautta (myöhemmin ymmärsin että niin kyllä voi käydä) vaan jos on mennäkseen kesken niin se olisi käynyt muutenkin... No, saas nähdä. Yleensä mulla tulee aina se niukkakin vuoto viimeistään kp 30...En o testaillut en. Ku tosiaan oon ajatellu et uus kierto ku menkat oli. Mut jotenki alkana epäilyttää. Varmaan ostan huomenna testin ja teen illalla ja aamulla. Ja sit oottelen seuraavia menkkoja vaan ja jos ei kuulu menkkoja ja testit näyttää negaa ni sit gynelle!
Mitkäs kiertopäivät sulla on nyt?
Jesbe.. En oikein osaa edes selittää miltä tuntuu, ei suoranaisesti mitään menkkakipua. Tämä on kuitenkin poikkeava tunnetta. Ajattelin jo eilen, että ihme jos en ole raskaana. Mutta asia selviää kyllä varmasti.
Rinnat ei ole kipeät, mutta muistelin ettei ollut kyllä viime kerrallakaan.
Mulla ei oo muistikuvia keskenmon jutuista nyt on tämä rintojen arkuus ja puuttuva alavatsakipu ennen menkkoja. Molemmin puolin nyt tuntuu oudolle, ihan kuin lihakset olis arat jotenki treenikipua. Eilen kyllä kävelin mutta kävelen muutenkin eikä arista esim jalkoja.
Aamulla tein clearblue early testin johon testiajalla tuli vaalea sininen viiva ja sit se niinku haalistu ja koko ruutu meni sinertävänvihreeksi ja kyl se pitäisi nyt näkyä jo herkässä kun aiemmin tuli siihen jo viiva. Eli nyt vain ilmeisesti menkkoja saa oottaa, vaikka ikinä ei oo kestänyt kuin max päivän et vuoto alkanu. Nyt olis sen mukaan tasan 4 viikkoa. Laskin ihan laskurilla ja myös päässä.. Harmitus kova mut niin oli tupakan jälkeen tullut yökköily myös.voiko ihmiselle tulla valeraskaus vaik on heittänyt pyyhkeen kehään tältä erää ku ei noi lääkärit ole osannut ottaa tätä oikein??