Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kp 14, ovista en tikuttanut mutta ollut varmaankin myöhään eilen illalla/-tänäänMissä vaiheessa muilla kierrot?
Täällä kp 14, ovista en tikuttanut mutta ollut varmaankin myöhään eilen illalla/-tänään
Huomisen lasken varmaankin dpo 1, eli erittäin tylsää aikaa elellään
Heippa.
Liityn joukkoon mukaan. Mulla takana km rv 7+6. Nyt sen vuodon jäljiltä kp18. Ovistestejä oon yrittäny tehdä, mutta en oo bongannut ovista. Aloitin kp13, eli en nyt tiedä, olinko ajoissa vai myöhässä testien kanssa. Nyt päätin lopettaa koko testailun. Eilen tein varalta raskaustestinkin, kun huono olo iski. Se oli tottakai negatiivinen. Mutta huono olo jatkuu edelleen. Lätytkin vaan oksetti, kun niitä tänään iltapalalle lasten kanssa paistettiin. Naama kyllä kukkii, niin kuin aina kierron loppupuolella. Hämää vain tämä huono olo. Kiertokaanhan ei toki vielä pitkällä ole... Ei auta kuin odotella, josko täti jossain vaiheessa kurvaisi, kun ei kierron pituudesta ole hajuakaan keskenmenon jäljiltä.
Heippa.
Liityn joukkoon mukaan. Mulla takana km rv 7+6. Nyt sen vuodon jäljiltä kp18. Ovistestejä oon yrittäny tehdä, mutta en oo bongannut ovista. Aloitin kp13, eli en nyt tiedä, olinko ajoissa vai myöhässä testien kanssa. Nyt päätin lopettaa koko testailun. Eilen tein varalta raskaustestinkin, kun huono olo iski. Se oli tottakai negatiivinen. Mutta huono olo jatkuu edelleen. Lätytkin vaan oksetti, kun niitä tänään iltapalalle lasten kanssa paistettiin. Naama kyllä kukkii, niin kuin aina kierron loppupuolella. Hämää vain tämä huono olo. Kiertokaanhan ei toki vielä pitkällä ole... Ei auta kuin odotella, josko täti jossain vaiheessa kurvaisi, kun ei kierron pituudesta ole hajuakaan keskenmenon jäljiltä.
Joo, eli dpo 0 niin on ovulaatio päästään yhdessä jännäileeUu mutta samoilla piinoilla mentäis ehkä suunnilleen. Jos huomen on haaleenpi ovistikku ku tänään nii huomen siis sitten dpo0(?) Tää asia on aina yhtä vaikee eli jos tänää lh huippu ja ovis huomenna nii onko huomen dpo0 (aattelen aina sen oviksen seukki päivälle lh huipusta vaikka onhan siinä mahdollisuutena se kaksii päivää)?
Mutta siis joka tapauksessa aika samoilla mennää
Missä vaiheessa muilla kierrot?
Missä vaiheessa muilla kierrot?
Täällä elellään kp7 ja edelleen runsaat menkat. Viimeks kesti 9 päivää. Okei taustatietoa siis kun oon kirjotellut enemmän tuolla 2018-ketjussa, mulla on nyt siis neljännet kuukautiset synnytyksen(9/17) ja tokat kuukautiset imetyksen lopettamisen(09/18) jälkeen. Viime kierto oli 43 päivää ja kaks edellistä 130+. Flo ennustaa ovista vasta kp29 eli 2.12.
Ei pitänyt tehdä mutta tein tänäänkin... huomenna en kyllä tee! :D View attachment 73822 dpo 8
Mulla kai on viivalasit päässä mutta...
Mun ei pitäny kans tehdä ku aikasintaa tänää illalla seuraava testi mut tein jo eilen illalla kun rupes häiritsemään se viivanpaikka. No tein oikee apteekin ultran ja puhdas nega tuli.
Tänään en kyllä varmana testaa. Huomenna aamulla jos tekis siinnä toivossa et sais vielä sen isäenpäivälahjan Mut jos huomenna ei tuu noilla herkillä plussaa niin tuskin on sitten edes tärpännyt Tänään kun on kp26/29 ja noin dpo11
Se on niin kauheeta kun vaikka päättää olla testaamatta niin uteliaisuus ja halu nähdä se pieni haamu voittaa.. mä kans tuhlasin apteekin ultran jo dpo 7 eli ei mitään järkee :D mä oon päättänyt että tuo viimeinen pc testi mikä on jäljellä tulee oleen ainoo testi enkä osta lisää ELLEI sitten tule oikee haamu ja sen vahvistumista haluaa alkaa seurailla.