Plussa vai ei?

Vauvakuume minäkin nään nyt zoomaamalla jotain..
Toivottavasti vahvistuu!

On tää testauskuume vakavaa :p

image.jpg

Emi00 mun silmät näkee kyllä ehkä jonkun viivanpaikan? :) Toivottavasti en nää näkyjä!

Miltä se näyttää luonnossa? Mikä testi ja herkkyys? :)

Vauvakuume, mulla tuli samanlaiset viivanpaikat pc testiin, mut olinkin sitten raskaana, eli toivotaan et siks sullakin tulis nyt viivanpaikkaa ;) Kun eihän pc muuten anna niitä kaiketi.

Kiitos vauvakuume ja Jannski vielä toivon kipinästä :Heartred
Tilasin nuo testit kotitesti.fi ja jotain sofi merkkisiä, herkkyys 25..

Muokattu viimeksi:
No minä myös kun muutkin ;) siinä tän aamunen kiinapc.. Eipä tuossa miusta mitään näy.. Kp30, dpo9

Liitteet

• 1442564214635.jpg
    1442564214635.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 419
  • 1442564237540.jpg
    1442564237540.jpg
    21 KB · Katsottu: 421
Teillä onkin hyvät viivalasit :)) no toivottavasti sit huomenna näkys vähän paremmin :)

Tykkään napsia eri valaistuksessa kuvia testeistä.. Luonnonvalo, valkonen ledi jne :)) kahelia? Ehkä :p

Emi00 isommista kaupoista ainakin saa nuita Pregchek testejä. Täällä on monet kehuneet niitä ja Apteekin omia jotka on sinikukallisessa paketissa. :)

Noihin pc testeihin tulee mulle herkästi viivanpaikkoja. Mutta toivotaan että parin päivän päästä on jo vähän väriäkin testeissä :)!!
Mä tuijotan kanssa iha liikaa omia testejä ja usein nään siel jotai :'D ja tietenkin pitää käydä kattoo kaikissa huoneissa ja ulkona ku eri valaistus. Mutta ulkona näkyy parhaiten :D mun viivanpaikat koska raskaana ku olin nii silloin näin vessankin valossa. Plussa onnea kaikille :)! Mä tykkään eniten noista apteekin omista mutta kyllä voi halvat menee kunhan ei liikaa usko viivanpaikkoihin ettei sit pety

Uskomatonta miten paljon testeissäkin on oikeasti eroja, ennen sitä ei ole edes ajatellut :eek:

Mulla loppukin noi sofi testit nyt niin pitää käydä ostaa se pregchek testi tänään :grin
- miksi pitää olla niin malttamaton...:mad:

Joo ja käyttäjissä. Joillain ei näy koskaa mitää jos ei oo ollut raskaana ja joillain näkyy herkemmin viivaa vaikkei ole. Varmaan jotenkin hormonit tai joku vaikuttaa? Tai sitten ne ei kyylää niitä testejä nii tarkasti :'D

Niin on kyllä eroja paljon noissa! Mä uskon siihen et sitä ku hetken tiirailen niin silmissä se viiva tummenee kummasti vaikkei mitää viivaa oliskaan :nailbiting:
Sit kun sais ajatukset pois tosta testailusta ja oireiden tuijottamisesta nyt niin ei huomenna sit pettys niin pahasti ku menkat alkaa :eek:

Takaisin